Pracownik biurowy (biuro zarządu)
JASIONKA.
Specjalista ds. organizacji biura zarządu
Wymagania:
- wykształcenie wyższe,
- 2- letnie doświadczenie na takim samym lub podobnym stanowisku (warunek konieczny),
- znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym (w mowie i w piśmie),
- bardzo dobra znajomość obsługi komputera, przede wszystkim w zakresie MS Office,
- samodzielność, zaangażowanie oraz odpowiedzialność w wykonywaniu obowiązków z nastawieniem na efekt,
- umiejętność pracy pod presją czasu i odporność na stres,
- wysoka kultura osobista oraz umiejętności interpersonalne i komunikacyjne,
- bardzo dobra organizacja pracy, dokładność i rzetelność,
- znajomość zasad obiegu dokumentów oraz umiejętność sprawnego redagowania tekstów i pism urzędowych,
- umiejętność budowania relacji z ludźmi oraz pracy w zespole,
- prawo jazdy kategorii B,
- posiadanie statusu osoby niekaranej.
Zakres obowiązków:
- wspieranie Zarządu w działaniach operacyjnych,
- nadzór nad prawidłową pracą biura. Prowadzenie procesów administracyjnych, dbanie o obieg dokumentacji
w firmie, obsługa korespondencji oraz redagowanie pism w języku polskim oraz angielskim,
- prowadzenie kalendarza spotkań Zarządu,
- koordynowanie działań związanych z organizacją Rady Nadzorczej, Walnego Zgromadzenia Wspólników
przygotowywanie dokumentów, sprawozdań i archiwizowanie całej dokumentacji działalności RN i WZW,
- opracowywanie dokumentów i zestawień w zakresie administracyjnym,
- obsługa spotkań, konferencji oraz podróży służbowych,
- dbanie o dobry wizerunek firmy,
- bieżące wsparcie działań kierownictwa oraz pracowników firmy.
Oferujemy:
- umowę o pracę,
- niezbędne szkolenia i certyfikaty,
- możliwość rozwoju i podnoszenia kwalifikacji,
- pracę w zgranym zespole i wyjątkowym miejscu,
- pakiety socjalne w ramach ZFŚS oraz benefity pozapłacowe.
Wymagane dokumenty:
- CV oraz list motywacyjny,
- zgoda na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji (wzór w załączeniu).
Informujemy, iż skontaktujemy się tylko i wyłącznie z wybranymi kandydatami, którzy spełniać będą zarówno wymagania
formalne określone w ogłoszeniu, jak i nasze oczekiwania. Nabór prowadzony jest w dwóch turach. Termin nadsyłania dokumentów
dla pierwszej tury mija 25.10.2023 r. W przypadku niewyłonienia kandydatów w pierwszej turze, termin nadsyłania
dokumentów dla drugiej tury mija 08.11.2023 r. Wymagane dokumenty wraz ze zgodą na przetwarzanie danych osobowych do celów
rekrutacji (według załączonego wzoru) należy przesłać na adres e-mail: rekrutacja@rzeszowairport.pl, lub listownie na adres:
Port Lotniczy „Rzeszów – Jasionka” Sp. z o.o., 36-002 Jasionka 942, albo dostarczyć osobiście do sekretariatu Spółki.
Do pobrania
Załączniki: