Urzędnik w szkole – oferta pracy
RZESZÓW.
Fot. pixabay/CC0
ZSA.111.2.2024 Rzeszów 20.11.2024 r.
OGŁOSZENIE O NABORZE NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
Dyrektor Zespołu Szkół Agroprzedsiębiorczości im. M. Kopernika w Rzeszowie ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze – specjalista
Data ogłoszenia: 2024-11-20
1. Nazwa i adres jednostki: Zespół Szkół Agroprzedsiębiorczości im. M. Kopernika w Rzeszowie ul. Miłocińska 75 35-232 Rzeszów
2. Określenie stanowiska urzędniczego: specjalista
3. Liczba lub wymiar etatu: pełny etat – 40 godzin tygodniowo
4. Rodzaj umowy: umowa o pracę
5. Planowane zatrudnienie: 1.12.2024 r.
6. Kandydat powinien spełniać następujące wymagania:
Niezbędne:
Do konkursu może przystąpić osoba, która spełnia następujące warunki:
1) obywatelstwo polskie,
2) wykształcenie wyższe lub średnie i co najmniej 5 letni staż pracy,
3) kandydat musi posiadać pełną zdolność do czynności prawnych, korzystać z pełni praw publicznych,
4) nie być karanym prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe
5) cieszyć się nieposzlakowaną opinią.
Wymagania dodatkowe związane ze stanowiskiem:
1) Znajomość regulacji prawnych w zakresie przepisów ustawy o rachunkowości, ustawy o finansach publicznych, ustawy Prawo Oświatowe, ustawy o ochronie danych osobowych, Kodeksu Pracy, Karty Nauczyciela,
2) Znajomość przepisów ustawy prawo zamówień publicznych,
3) Znajomość przepisów podatkowych, płacowych, ZUS i PFRON,
4) Znajomość obsługi systemu bankowości elektronicznej,
5) Umiejętności obsługi komputera i programów: Płace Vulcan, Płatnik, PFRON, SIO,
6) Umiejętność sporządzania sprawozdań statystycznych do GUS,
7) Biegła znajomość pakietu MS Office oraz umiejętności korzystania z zasobów Internetu,
8) Umiejętność obsługi urządzeń biurowych,
9) Rzetelność, dobra organizacja pracy, dyspozycyjność, umiejętność pracy w zespole, wysoka kultura osobista,
10) Mile widziane doświadczenie w jednostkach oświatowych.
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
1) Przygotowanie i prowadzenie dokumentacji pracowniczej związanej z zawieraniem i rozwiązywaniem umów o pracę,
2) Prowadzenie ewidencji i rozliczanie czasu pracy, urlopów, zwolnień lekarskich i innych nieobecności zgodnie z przepisami prawa pracy,
3) Kompleksowa obsługa w zakresie naliczania wynagrodzeń pracowników:
a) sporządzanie list wynagrodzeń i godzin ponadwymiarowych dla nauczycieli i pozostałych pracowników szkoły oraz list ZFŚS,
b) dokonywanie potrąceń zadłużeń z wynagrodzeń na podstawie tytułów wykonawczych wystawionych przez organy egzekucyjne i współpraca z nimi w tym zakresie,
c) sporządzanie list wypłat z umów zleceń,
d) sporządzanie przelewów z list płac,
2) Zgłaszanie pracowników do ZUS, sporządzanie deklaracji z zakresu ubezpieczeń społecznych oraz terminowe odprowadzanie składek do ZUS,
3) Sporządzanie informacji podatkowych dla pracowników, deklaracji podatkowych oraz terminowe odprowadzanie podatku do US,
4) Wystawianie zaświadczeń Rp7 do celów emerytalno – rentowych,
5) Sporządzanie sprawozdań GUS dotyczących wynagrodzeń i zatrudnienia,
6) archiwizacja dokumentacji,
7) Wspomaganie głównego księgowego w czynnościach i zadaniach realizowanych przez dział finansowo – księgowych.
⎯ Wymagane dokumenty:
1) Życiorys ( CV ),
2) List motywacyjny,
3) Kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie,
4) Kserokopie innych dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje i umiejętności,
5) Kserokopie dokumentów potwierdzających wymagany staż pracy zawodowej (świadectwa pracy ),
6) Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
7) Oświadczenie kandydata , że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, oraz oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i o korzystaniu z pełni praw publicznych opatrzone własnoręcznym podpisem oraz bieżącą datą.
Warunki pracy na stanowisku:
1) Zakres obowiązków na tym stanowisku wymaga wykorzystania sprzętu biurowego i komputerowego oraz narządzi informatycznych,
2) Zakres wykonywanych obowiązków dotyczy stanowiska urzędniczego, praca na tym stanowisku ma charakter biurowy,
3) Praca na podstawie umowy o pracę w wymiarze pełnego etatu.
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych:
W październiku 2024 r. (miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia) wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Zespole Szkół Agroprzedsiębiorczości w Rzeszowie w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy złożyć osobiście w sekretariacie Zespołu Szkół Agroprzedsiebiorczości w Rzeszowie ul. Miłocińska 75 lub za pośrednictwem poczty, w zamkniętej kopercie formatu A4 oznaczonej imieniem, nazwiskiem i adresem do korespondencji, z dopiskiem: „Nabór na stanowisko – Specjalisty w Zespole Szkół Agroprzedsiębiorczości w Rzeszowie” w nieprzekraczalnym terminie do dnia 25.11.2024 r. do godziny 9.00.
Aplikacje, które wpłyną powyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Kandydaci spełniający wymagania formalne zostaną telefonicznie lub drogą elektroniczną poinformowani o terminie rozmowy kwalifikacyjnej.
Oferty niewykorzystane w naborze zostaną zniszczone, zgodnie z instrukcją kancelaryjną. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.erzeszow.pl) oraz na tablicy informacyjnej w Szkole.
Dyrektor
KLAUZULA INFORMACYJNA O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH
W PROCESIE REKRUTACYJNYM
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 oraz art. 14 ust. 1 i ust. 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i swobodnym przepływem takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej: „RODO”) informujemy, że:
1. Administrator danych:
Administratorem Pani/Pana danych osobowych, jest Zespół Szkół Agroprzedsiębiorczości, ul. Miłocińska 75, 35-232 Rzeszów, reprezentowany przez Dyrektora Szkoły.
2. Dane kontaktowe Inspektora Ochrony Danych:
Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych możliwy jest poprzez adres e -mail: iod3@erzeszow.pl lub pisemnie na adres administratora danych.
3. Cele i podstawy prawne przetwarzania danych:
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane są w celu przeprowadzenia procesu rekrutacyjnego, na podstawie:
a) Art.6 ust.1 lit. c) RODO – w zakresie wskazanym w art.22 ustawy z 26 czerwca 1974 r.
Kodeks pracy oraz ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych, a także – w przypadku kandydatów na stanowisko nauczyciela – w zakresie wskazanym w art. 10 ust 5, ust. 8a ust. 8b ustawy z dnia 26 stycznia 1982 Karta Nauczyciela,
b) art. 6 ust. 1 lit. b) RODO – podjęcie działań na żądanie osoby, której dane dotyczą przed
zawarciem umowy,
c) w pozostałych przypadkach - na podstawie udzielonej zgody na przetwarzanie danych
w zakresie i w celach określonych w treści zgody - na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a)
oraz/lub art. 9 ust. 2 lit. a) RODO.
4. Odbiorcy danych osobowych:
Odbiorcami danych osobowych będą wyłącznie podmioty uprawnione do uzyskania
danych osobowych na podstawie przepisów prawa lub stosownej umowy
z administratorem.
5. Okres przechowywania danych osobowych:
Dane osobowe będą przetwarzane przez okres niezbędny do realizacji celu dla jakiego
zostały zebrane - rekrutacji, a po czasie rekrutacji zostaną usunięte.
6. Prawa osób, których dane dotyczą:
Przysługuje Pani/Panu ma prawo do:
a) dostępu do danych osobowych i ich poprawiania (sprostowania) – na zasadach
przewidzianych w art 15 i 16 RODO;
b) żądania usunięcia danych osobowych (tzw. prawo do bycia zapomnianym – art. 17
RODO), w przypadku gdy:
− dane nie są już niezbędne do celów, dla których były zebrane lub w inny sposób
przetwarzane;
− osoba, której dane dotyczą wycofała zgodę na przetwarzanie danych osobowych,
która jest podstawą przetwarzania danych i nie ma innej podstawy prawnej
przetwarzania danych;
− osoba, której dane dotyczą, wniosła sprzeciw wobec przetwarzania danych
osobowych;
− dane osobowe przetwarzane są niezgodnie z prawem;
− dane osobowe muszą być usunięte w celu wywiązania się z obowiązku wynikającego
z przepisów prawa;
c) ograniczenia przetwarzania danych osobowych – na zasadach przewidzianych w art.
18 RODO;
d) wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych – na zasadach
przewidzianych w art 21 RODO;
e) wniesienia skargi do organu nadzorczego właściwego w sprawach ochrony danych
osobowych, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2,
00-193 Warszawa), w sytuacji uznania, że podczas przetwarzania Pani/Pana danych
osobowych Administrator naruszył przepisy RODO.
7. Inne informacje:
Podanie przez Panią/Pana danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 22
kodeksu pracy i ustawy o pracownikach samorządowych jest niezbędne, aby
uczestniczyć w postępowaniu rekrutacyjnym. Podanie przez Państwa innych danych
jest dobrowolne.
8. Dane osobowe nie będą przetwarzane w celu zautomatyzowanego podejmowania decyzji,
ani nie będą profilowane. Mogą wystąpić przypadki, gdy Administrator przekaże dane
osobowe do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowych, o każdym takim
przypadku osoba, której dane dotyczą, zostanie wcześniej poinformowana.