Powiat Rzeszowski - siła inwestycji

Urzędnik w szkole – oferta pracy

Opublikowano: 2024-11-24 21:44:38, przez: admin, w kategorii: Oferty pracy

RZESZÓW.

Fot. pixabay/CC0

Fot. pixabay/CC0

 

ZSA.111.2.2024 Rzeszów 20.11.2024 r.

OGŁOSZENIE O NABORZE NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE

Dyrektor Zespołu Szkół Agroprzedsiębiorczości im. M. Kopernika w Rzeszowie ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze – specjalista

Data ogłoszenia: 2024-11-20

1. Nazwa i adres jednostki: Zespół Szkół Agroprzedsiębiorczości im. M. Kopernika w Rzeszowie ul. Miłocińska 75 35-232 Rzeszów

2. Określenie stanowiska urzędniczego: specjalista

3. Liczba lub wymiar etatu: pełny etat – 40 godzin tygodniowo

4. Rodzaj umowy: umowa o pracę

5. Planowane zatrudnienie: 1.12.2024 r.

6. Kandydat powinien spełniać następujące wymagania:

 

Niezbędne:

Do konkursu może przystąpić osoba, która spełnia następujące warunki:

1) obywatelstwo polskie,

2) wykształcenie wyższe lub średnie i co najmniej 5 letni staż pracy,

3) kandydat musi posiadać pełną zdolność do czynności prawnych, korzystać z pełni praw publicznych,

4) nie być karanym prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe

5) cieszyć się nieposzlakowaną opinią.

 

Wymagania dodatkowe związane ze stanowiskiem:

1) Znajomość regulacji prawnych w zakresie przepisów ustawy o rachunkowości, ustawy o finansach publicznych, ustawy Prawo Oświatowe, ustawy o ochronie danych osobowych, Kodeksu Pracy, Karty Nauczyciela,

2) Znajomość przepisów ustawy prawo zamówień publicznych,

3) Znajomość przepisów podatkowych, płacowych, ZUS i PFRON,

4) Znajomość obsługi systemu bankowości elektronicznej,

5) Umiejętności obsługi komputera i programów: Płace Vulcan, Płatnik, PFRON, SIO,

6) Umiejętność sporządzania sprawozdań statystycznych do GUS,

7) Biegła znajomość pakietu MS Office oraz umiejętności korzystania z zasobów Internetu,

8) Umiejętność obsługi urządzeń biurowych,

9) Rzetelność, dobra organizacja pracy, dyspozycyjność, umiejętność pracy w zespole, wysoka kultura osobista,

10) Mile widziane doświadczenie w jednostkach oświatowych.

 

Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

1) Przygotowanie i prowadzenie dokumentacji pracowniczej związanej z zawieraniem i rozwiązywaniem umów o pracę,

2) Prowadzenie ewidencji i rozliczanie czasu pracy, urlopów, zwolnień lekarskich i innych nieobecności zgodnie z przepisami prawa pracy,

3) Kompleksowa obsługa w zakresie naliczania wynagrodzeń pracowników:

a) sporządzanie list wynagrodzeń i godzin ponadwymiarowych dla nauczycieli i pozostałych pracowników szkoły oraz list ZFŚS,

b) dokonywanie potrąceń zadłużeń z wynagrodzeń na podstawie tytułów wykonawczych wystawionych przez organy egzekucyjne i współpraca z nimi w tym zakresie,

c) sporządzanie list wypłat z umów zleceń,

d) sporządzanie przelewów z list płac,

2) Zgłaszanie pracowników do ZUS, sporządzanie deklaracji z zakresu ubezpieczeń społecznych oraz terminowe odprowadzanie składek do ZUS,

3) Sporządzanie informacji podatkowych dla pracowników, deklaracji podatkowych oraz terminowe odprowadzanie podatku do US,

4) Wystawianie zaświadczeń Rp7 do celów emerytalno – rentowych,

5) Sporządzanie sprawozdań GUS dotyczących wynagrodzeń i zatrudnienia,

6) archiwizacja dokumentacji,

7) Wspomaganie głównego księgowego w czynnościach i zadaniach realizowanych przez dział finansowo – księgowych.

 

⎯ Wymagane dokumenty:

1) Życiorys ( CV ),

2) List motywacyjny,

3) Kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie,

4) Kserokopie innych dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje i umiejętności,

5) Kserokopie dokumentów potwierdzających wymagany staż pracy zawodowej (świadectwa pracy ),

6) Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,

7) Oświadczenie kandydata , że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, oraz oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i o korzystaniu z pełni praw publicznych opatrzone własnoręcznym podpisem oraz bieżącą datą.

 

Warunki pracy na stanowisku:

1) Zakres obowiązków na tym stanowisku wymaga wykorzystania sprzętu biurowego i komputerowego oraz narządzi informatycznych,

2) Zakres wykonywanych obowiązków dotyczy stanowiska urzędniczego, praca na tym stanowisku ma charakter biurowy,

3) Praca na podstawie umowy o pracę w wymiarze pełnego etatu.

 

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych:

W październiku 2024 r. (miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia) wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Zespole Szkół Agroprzedsiębiorczości w Rzeszowie w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy złożyć osobiście w sekretariacie Zespołu Szkół Agroprzedsiebiorczości w Rzeszowie ul. Miłocińska 75 lub za pośrednictwem poczty, w zamkniętej kopercie formatu A4 oznaczonej imieniem, nazwiskiem i adresem do korespondencji, z dopiskiem: „Nabór na stanowisko – Specjalisty w Zespole Szkół Agroprzedsiębiorczości w Rzeszowie” w nieprzekraczalnym terminie do dnia 25.11.2024 r. do godziny 9.00.

Aplikacje, które wpłyną powyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.

Kandydaci spełniający wymagania formalne zostaną telefonicznie lub drogą elektroniczną poinformowani o terminie rozmowy kwalifikacyjnej.

Oferty niewykorzystane w naborze zostaną zniszczone, zgodnie z instrukcją kancelaryjną. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.erzeszow.pl) oraz na tablicy informacyjnej w Szkole.

Dyrektor

KLAUZULA INFORMACYJNA O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH

W PROCESIE REKRUTACYJNYM

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 oraz art. 14 ust. 1 i ust. 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i swobodnym przepływem takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej: „RODO”) informujemy, że:

1. Administrator danych:

Administratorem Pani/Pana danych osobowych, jest Zespół Szkół Agroprzedsiębiorczości, ul. Miłocińska 75, 35-232 Rzeszów, reprezentowany przez Dyrektora Szkoły.

2. Dane kontaktowe Inspektora Ochrony Danych:

Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych możliwy jest poprzez adres e -mail: iod3@erzeszow.pl lub pisemnie na adres administratora danych.

3. Cele i podstawy prawne przetwarzania danych:

Pani/Pana dane osobowe przetwarzane są w celu przeprowadzenia procesu rekrutacyjnego, na podstawie:

a) Art.6 ust.1 lit. c) RODO – w zakresie wskazanym w art.22 ustawy z 26 czerwca 1974 r.

Kodeks pracy oraz ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych, a także – w przypadku kandydatów na stanowisko nauczyciela – w zakresie wskazanym w art. 10 ust 5, ust. 8a ust. 8b ustawy z dnia 26 stycznia 1982 Karta Nauczyciela,

b) art. 6 ust. 1 lit. b) RODO – podjęcie działań na żądanie osoby, której dane dotyczą przed

zawarciem umowy,

c) w pozostałych przypadkach - na podstawie udzielonej zgody na przetwarzanie danych

w zakresie i w celach określonych w treści zgody - na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a)

oraz/lub art. 9 ust. 2 lit. a) RODO.

4. Odbiorcy danych osobowych:

Odbiorcami danych osobowych będą wyłącznie podmioty uprawnione do uzyskania

danych osobowych na podstawie przepisów prawa lub stosownej umowy

z administratorem.

5. Okres przechowywania danych osobowych:

Dane osobowe będą przetwarzane przez okres niezbędny do realizacji celu dla jakiego

zostały zebrane - rekrutacji, a po czasie rekrutacji zostaną usunięte.

6. Prawa osób, których dane dotyczą:

Przysługuje Pani/Panu ma prawo do:

a) dostępu do danych osobowych i ich poprawiania (sprostowania) – na zasadach

przewidzianych w art 15 i 16 RODO;

b) żądania usunięcia danych osobowych (tzw. prawo do bycia zapomnianym – art. 17

RODO), w przypadku gdy:

− dane nie są już niezbędne do celów, dla których były zebrane lub w inny sposób

przetwarzane;

− osoba, której dane dotyczą wycofała zgodę na przetwarzanie danych osobowych,

która jest podstawą przetwarzania danych i nie ma innej podstawy prawnej

przetwarzania danych;

− osoba, której dane dotyczą, wniosła sprzeciw wobec przetwarzania danych

osobowych;

− dane osobowe przetwarzane są niezgodnie z prawem;

− dane osobowe muszą być usunięte w celu wywiązania się z obowiązku wynikającego

z przepisów prawa;

c) ograniczenia przetwarzania danych osobowych – na zasadach przewidzianych w art.

18 RODO;

d) wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych – na zasadach

przewidzianych w art 21 RODO;

e) wniesienia skargi do organu nadzorczego właściwego w sprawach ochrony danych

osobowych, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2,

00-193 Warszawa), w sytuacji uznania, że podczas przetwarzania Pani/Pana danych

osobowych Administrator naruszył przepisy RODO.

7. Inne informacje:

Podanie przez Panią/Pana danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 22

kodeksu pracy i ustawy o pracownikach samorządowych jest niezbędne, aby

uczestniczyć w postępowaniu rekrutacyjnym. Podanie przez Państwa innych danych

jest dobrowolne.

8. Dane osobowe nie będą przetwarzane w celu zautomatyzowanego podejmowania decyzji,

ani nie będą profilowane. Mogą wystąpić przypadki, gdy Administrator przekaże dane

osobowe do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowych, o  każdym takim

przypadku osoba, której dane dotyczą, zostanie wcześniej poinformowana.

Do pobrania 

Korzystamy z plików cookies i umożliwiamy zamieszczanie ich stronom trzecim. Pliki cookies ułatwiają korzystanie z naszych serwisów. Uznajemy, że kontynuując korzystanie z serwisu, wyrażasz na to zgodę.

Więcej o plikach cookies można dowiedzieć się na uruchomionej przez IAB Polska stronie: http://wszystkoociasteczkach.pl.

Zamknij