Pracownik administracyjno-biurowy w Straży Miejskiej
RZESZÓW.
Fot. pixabay/CC0
Komendant Straży Miejskiej w Rzeszowie
ogłasza nabór na wolne stanowisko pracy
pracownik administracyjno – biurowy (1 etat) w Straży Miejskiej w Rzeszowie
od dnia 15.11.2024 r.
-
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
Do podstawowych zadań pracownika na w/w stanowisku należeć będzie prowadzenie bieżących spraw i czynności z obszaru funkcjonowania sekretariatu Straży Miejskiej w Rzeszowie, w szczególności:
-
dbanie o odpowiedni obieg dokumentów;
-
kompleksowe prowadzenie rejestrów korespondencji przychodzącej i wychodzącej;
-
obsługa poczty e-mail oraz platform: ESP, ePUAP;
-
prowadzenie rejestru wpływających faktur i innych dokumentów księgowych;
-
prowadzenie archiwum zakładowego;
-
prowadzenie terminarza spotkań Komendanta;
-
obsługa urządzeń biurowych;
-
dbanie o zaopatrzenie w materiały biurowe;
-
inne zadania zlecone.
-
Wymagania:
-
wykształcenie co najmniej średnie (mile widziane wyższe w obszarze administracji publicznej,
zarządzania);
-
ukończony kurs kancelaryjno – archiwalny mile widziany;
-
minimum roczne doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku (doświadczenie w pracy w instytucji finansów publicznych będzie dodatkowym atutem);
-
obywatelstwo polskie,
-
korzystanie z pełni praw publicznych i pełna zdolność do czynności prawnych;
-
kandydat nie może być skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
-
nieposzlakowana opinia;
-
praktyczna znajomość pakietu MS Office, platformy ESP/ ePUAP
-
znajomość ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym, ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. kodeks postępowania administracyjnego i pokrewnych,
-
znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym będzie dodatkowym atutem,
-
kultura osobista i komunikatywność,
-
odpowiedzialność, zaangażowanie i dokładność w realizacji powierzonych zadań,
-
umiejętność współpracy z zespołem, w tym pracy pod presją czasu.
3. Wymagane dokumenty:
-
życiorys (CV),
-
list motywacyjny,
-
kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (wzór - załącznik nr. 1 do ogłoszenia),
-
kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
-
kserokopie świadectw pracy lub innych dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe,
-
opinie z poprzednich miejsc pracy – mile widziane,
-
oświadczenie kandydata, że jest obywatelem polskim (wzór – załącznik nr 2 do ogłoszenia),
-
oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych i o korzystaniu z pełni praw publicznych opatrzone własnoręcznym podpisem oraz bieżącą datą (wzór – załącznik nr 2 do ogłoszenia),
-
oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe (wzór – załącznik nr 2 do ogłoszenia).
Podanie danych osobowych przez kandydata jest wymogiem ustawowym. Dane osobowe zawarte w dokumentach aplikacyjnych wykraczające poza dokumenty ustawowo niezbędne, będą przetwarzane wyłącznie za zgodą kandydata, wyrażoną na piśmie. (wzór – załącznik nr 3 do ogłoszenia). Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednakże ich niepodanie może skutkować odrzuceniem oferty.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście lub pocztą na adres: Straż Miejska; ul. Targowa 1; 35 – 064 Rzeszów, w terminie do dnia 29 listopada 2024 r., w zamkniętej kopercie z dopiskiem: Dotyczy naboru – pracownik administracyjno - biurowy.
Dokumenty, które wpłyną do jednostki po wyżej określonym terminie lub niekompletne, nie będą rozpatrywane.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (BIP): www.bip.erzeszow.pl oraz na tablicy ogłoszeń Straży Miejskiej w Rzeszowie.
UWAGA
Straż Miejska w Rzeszowie nie zwraca złożonych dokumentów. Po upływie 7 miesięcy od zakończenia naboru dokumenty aplikacyjne złożone w odpowiedzi na ogłoszony nabór będą niszczone.
KLAUZULA INFORMACYJNA DLA KANDYDATÓW
Zgodnie z art. 13 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) informuję, iż:
- administratorem danych osobowych kandydatów aplikujących na wolne stanowiska urzędnicze jest Komendant Straży Miejskiej w Rzeszowie z siedzibą przy ul. Targowa 1, 35-064 Rzeszów,
- administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych z którym można się skontaktować pisząc na adres poczty elektronicznej – iod@erzeszow.pl,
- dane osobowe będą przetwarzane w celu realizacji procedury naboru - na podstawie art. 6 ust 1 lit. a i lit. c ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.,
- w przypadku podawania dodatkowych danych osobowych, które nie są wymagane przepisami prawa proszę o wyraźne wskazanie zgody na ich przetwarzanie, gdyż brak takiej zgody będzie skutkować odrzuceniem oferty,
- dane osobowe przechowywane będą nie dłużej niż 7 miesięcy od zakończenia naboru,
- posiada Pani/Pan prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia (jeżeli podstawą ich przetwarzania nie jest obowiązek prawny) lub ograniczenia przetwarzania, oraz prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie,
- ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do Prezesa Ochrony Danych Osobowych,
- podanie danych osobowych wynika z przepisów prawa, jest dobrowolne jednakże niepodanie danych uniemożliwi wzięcie udziału w procesie naboru,
- odbiorcą Pani/Pana danych osobowych będą podmioty upoważnione na podstawie przepisów prawa
Do pobrania:
.