Pracownik obsługi biurowej
POWIAT BIESZCZADZKI.
Bieszczadzki Oddział Straży Granicznej w Przemyślu
Ogłoszenie nr 123805 / 12.07.2023
Asystent
Do spraw: obsługi kadrowo biurowej w Zespole ds. Obsługi w Placówce Straży Granicznej w Krościenku
Miejsce pracy
Placówka SG w Krościenku 38-700 Ustrzyki Dolne
Ważne do 24 lipca 2023 r.
Wynagrodzenie zasadnicze nie mniej niż 3601,10 zł brutto
Osoba na tym stanowisku:
ewidencjonuje czas służby /pracy funkcjonariuszy i pracowników poprzez prowadzenie w formie elektronicznej czasu służby funkcjonariuszy i prowadzenie miesięcznej ewidencji czasu pracy pracowników
prowadzi dokumentację urlopową funkcjonariuszy i pracowników cywilnych, w szczególności przyjmuje wnioski, sporządza plany oraz wykonuje dokumentację w tym zakresie
ewidencjonuje absencję w służbie i pracy w szczególności przyjmuje zwolnienia lekarskie, wnioski o zwolnienie z zajęć służbowych, wnioski o urlop na żądanie i uzupełnia w tym zakresie CBD SG SWK
sporządza rozkaz dzienny Komendanta PSG
prowadzi dokumentację podróży służbowych funkcjonariuszy i pracowników
zapoznaje funkcjonariuszy i pracowników z dokumentami przesyłanymi z Komendy BiOSG
przygotowuje i sprawdza list obecności
archiwizuje dokumentację
Wymagania niezbędne:
Wykształcenie: średnie
Znajomość przepisów regulujących czas służby funkcjonariuszy oraz czas pracy pracowników cywilnych
Obsługa technicznych urządzeń biurowych
Umiejętność swobodnego wypowiadania się
W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
Posiadanie obywatelstwa polskiego
Korzystanie z pełni praw publicznych
Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe:
Egzamin maturalny
Co oferujemy
Indywidualny rozkład czasu pracy
Możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy
Miejsce do odświeżenia się
Miejsce parkingowe na terenie urzędu
Możliwość skrócenia dnia pracy dla zapewnienia opieki nad dzieckiem lub osobą zależną
Dostosowanie planów urlopów pracowników posiadających dzieci w wieku szkolnym i przedszkolnym do terminów wakacji, ferii i przerw świątecznych
Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
Dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników
Dodatek za wysługę lat (powyżej 5 lat) od 5 do 20% wynagrodzenia w zależności od udokumentowanego stażu pracy
Dodatkowe wynagrodzenie roczne tzw. „trzynastka”
"Nagrody jubileuszowe"
Możliwość rozwoju i współpracy ze specjalistami
Możliwość korzystania z Pracowniczej Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej
Wsparcie finansowe w trudnej sytuacji życiowej
Dofinansowanie do zakupu okularów korekcyjnych
Dostępność
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Jako osoba z niepełnosprawnością nie możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – nie składaj dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wyniósł co najmniej 6%.
Deklaracja dostępności:
https://www.bieszczadzki.strazgraniczna.pl/bie/wolnytekst/39328,Deklaracja-dostepnosci.html
Warunki pracy
CEL ISTNIENIA STANOWISKA PRACY: Zostało utworzone w celu obsługi biurowej funkcjonariuszy i pracowników Placówki SG w Krościenku zgodnie z właściwością Zespołu ds. Obsługi w szczególności związanej z ewidencjonowaniem czasu pracy/służby, nieobecności w pracy i służbie, prowadzenia dokumentacji urlopowej, podróży służbowych, a także w celu zapewnienia prawidłowego obiegu dokumentów kadrowych przetwarzanych zgodnie z właściwością
CHARAKTER STANOWISKA I SPOSÓB WYKONYWANIA NA NIM ZADAŃ: Praca biurowa w pomieszczeniach PSG w Krościenku. CZAS PRACY: system podstawowy (godz. pracy od poniedziałku do piątku od 07:00 do 15:00). Praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin. Wyjazdy służbowe. Praca związana z obsługą klienta. Kontakty zewnętrzne nie występują. Horyzont planowania do 1 miesiąca. Inne upoważnienia: do przyjmowania i dokonywania wstępnej kontroli formalnej dostarczonych dokumentów dotyczących przebywania przez funkcjonariuszy SG na zwolnieniu lekarskim.
WARUNKI PRACY ORAZ MIEJSCE I OTOCZENIE ORGANIZACYJNO-TECHNICZNE STANOWISKA PRACY: Stanowisko pracy zlokalizowane jest w pokoju biurowym na drugim piętrze. Podstawowe wyposażenie stanowiska to: komputer, kserokopiarka, fax, niszczarka, skaner. Brak oznaczeń dla osób niewidomych. Pomieszczenia higieniczno-sanitarne nieprzystosowane dla osób niepełnosprawnych. Budynek nie posiada podjazdu dla osób niepełnosprawnych. Brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym, niedosłyszącym oraz głuchoniemym. Budynek nie jest w pełni przystosowany dla osób z niepełnosprawnością.
ZŁOŻONOŚĆ I KREATYWNOŚĆ: Procedury i przepisy szczegółowo określają sposób i tryb działania. Mimo tego, niejednokrotnie zdarzają się sytuacje w których wymagana jest własna inwencja. Przepisy są określone, nie ma konieczności kreowania nowych propozycji rozwiązań – powstają one poza opisywaną komórką organizacyjną. Często ze względu na bardzo duże zróżnicowanie systemów pracy są trudności w interpretacji przepisów i wytycznych. Niektóre zadania wymagają uznaniowych decyzji. Sytuacje bezprecedensowe zdarzają rzadko. Nie ma sytuacji, w których należy podejmować działania, a nie ma odpowiednich przepisów. Zadania nie wymagają tworzenia nowych procedur. Praca na stanowisku wymaga umiarkowanej kreatywności.Przykłady: 1. Prowadzenie dokumentacji odbywa zgodnie z obowiązującymi wzorami. 2. Wykazy sprawozdawcze i informacyjne wykonywane są zawsze zgodnie z podanymi wzorami. 3. Dokonywać należy odpowiedniej kwalifikacji niektórych przypadków zaliczanych do zmiennego czasu pracy celem dostosowania danej sytuacji do przepisów.
NIEZBĘDNA SAMODZIELNOŚĆ I INICJATYWA: Stanowisko wymaga od pracownika samodzielności. Istnieje możliwość konsultacji z komórkami o charakterze nadrzędnym tj. Komenda BiOSG w Przemyślu. Konkretne zadanie wykonuje się samodzielnie. Samodzielnie decyduje o organizacji pracy całego zadania. Jednocześnie ma możliwość zwrócenia się do pracowników Wydziału Kadr i Szkolenia o pomoc w rozwiązaniu skomplikowanego problemu. Na tym stanowisku samodzielnie bez dodatkowych konsultacji wykonuje zadanie aż do uzyskania pozytywnego efektu końcowego. Czasem istnieje konieczność przedstawienia przełożonemu projektu działania do akceptacji. W obszarze powierzonych zadań inicjuje określone działania, wykonuje je osobiście lub koordynuje ich wykonanie. Przykłady: 1. Rozliczanie czasu służby/pracy wg określonej dokumentacji i procedur. 2. Wykonuje dokumenty w czasie pracy, przełożony nie określa czasu w którym dana sprawa ma być zrealizowana. 3. Wykonuje plan urlopu pracowników, istnieje potrzeba inicjatywy własnej celem poprawnego oraz terminowego jego wykonania. 4. Wykonuje zestawienia informacyjne, na ich podstawie przełożeni planują czas służby.
Dodatkowe informacje
Nie rozpatrzymy oferty, którą złożyłeś/nadałeś po terminie.
Dotyczy to też uzupełniania ofert.
Uzupełnianie ofert jest możliwe do dnia 24.07.2023 r.
W ofercie podaj dane kontaktowe - adres do korespondencji, e-mail, nr telefonu.
Jeśli zostaniesz zakwalifikowany do kolejnego etapu, powiadomimy Cię o tym telefonicznie, listownie lub mailowo(brak kontaktu jest równoznaczny z rezygnacją z dalszego postępowania rekrutacyjnego);
Oświadczenia podpisz odręcznie i wstaw datę ich sporządzenia.
Jeśli dokumenty składasz za pośrednictwem ePUAP, przed rozmową kwalifikacyjną poprosimy Cię o dostarczenieoryginałów wymaganych oświadczeń (do wglądu).
Aplikacje kandydatów, którzy nie zostali zatrudnieni zostaną komisyjnie zniszczone po zakończeniu naboru.
UWAGA! Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i uwiarygodnionewłasnoręcznym podpisem oświadczenia. Za aplikację uwiarygodnioną własnoręcznym podpisem uważasię aplikację, w której wszystkie oświadczenia są opatrzone przez kandydatkę/kandydata datą i własnoręcznym / kwalifikowanym / zaufanym podpisem. Ponadto, w liście motywacyjnym wskaż sygnaturę/numer ogłoszenia lub nazwę stanowiska, na które aplikujesz.
Do dokumentów sporządzonych w języku obcym dołącz kopie ich tłumaczenia na język polski sporządzone przeztłumacza przysięgłego.
Nie przesyłaj wszystkich dokumentów, które uznasz, że mogą Ci pomóc w naborze. Prześlij tylko te, które wymagamy lub zalecamy.
Zwróć uwagę na warunki pracy, które wskazaliśmy w ogłoszeniu – rzetelnie oceń, czy odpowiada Ci taka praca.Złożone przez Ciebie dokumenty zweryfikujemy pod względem formalnym na podstawie zapisów w ogłoszeniudotyczących wymaganych dokumentów (wymienionych w części „Twoja aplikacja musi zawierać (dokumentyniezbędne)”.
Do składania ofert zachęcamy również osoby ze szczególnymi potrzebami, które spełniają wymagania zawarte wniniejszym ogłoszeniu. JEŻELI PODANE DANE BĘDĄ OBEJMOWAŁY SZCZEGÓLNE KATEGORIE DANYCH, O KTÓRYCH MOWA W ART. 9 UST. 1 RODO, KONIECZNA BĘDZIE WYRAŹNA ZGODA NA ICH PRZETWARZANIE.
DODATKOWE informacje dotyczące naboru na stanowiska cywilne, dostępne są na stronie BiOSG w zakładce: "PRACA W BiOSG" pod adresem:
http://www.bieszczadzki.strazgraniczna.pl/bie/praca-w-biosg/pracownicy-cywilni
Proszę o korzystanie ze wzoru oświadczenia obowiązującego przy naborze do pracy, który jest również dostępny na stronie BIP BiOSG, w zakładce "Wolne stanowiska w Służbie Cywilnej" pod adresem:
http://www.bip.bieszczadzki.strazgraniczna.pl/s02/wolne-stanowiska-w-slu
Procedura naboru / przepisy / wzory dokumentów / poradnik dla kandydata / metody/techniki naboru / klauzula
informacyjna:
https://www.bieszczadzki.strazgraniczna.pl/bie/praca-w-biosg/pracownicy-cywilni/21161,PROCEDURA-NABORU-NA-STANOWISKA-CYWILNE.html
Aplikując oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze
PLANUJEMY NASTĘPUJĄCE METODY/TECHNIKI NABORU:
1. Selekcja składa się z dwóch etapów:
a) I etap – preselekcja (weryfikacja ofert pod względem formalnym);
b) II etap – selekcja właściwa:
- weryfikacja ofert pod względem spełnienia wymagań dodatkowych określonych w ogłoszeniu,
- rozmowa kwalifikacyjna.
W ramach II etapu komisja może podjąć decyzję o przeprowadzeniu dodatkowej weryfikacji, w szczególności:
a) test kwalifikacyjny (np. test wiedzy lub zadanie praktyczne),
b) inne narzędzia selekcyjne.
Dokumenty niezbędne:
CV i list motywacyjny
Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później.
Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty dodatkowe:
Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
Kopia Świadectwa Dojrzałości (z egzaminu maturalnego)
Aplikuj do 24 lipca 2023
W formie papierowej z dopiskiem: "ogłoszenie nr 123805"
na adres:
Bieszczadzki Oddział Straży Granicznej im. gen.
bryg. Jana Tomasza Gorzechowskiego, ul. Mickiewicza 34, 37-700 Przemyśl - złożenie aplikacji w siedzibie BiOSG, w godz. pracy Oddziału;
- za pośrednictwem urzędu pocztowego (datę nadania w urzędzie pocztowym ustala się na podstawie daty
stempla pocztowego);
- w formie elektronicznej, za pośrednictwem ePUAP (za datę wpływu aplikacji do urzędu przesłanej za
pośrednictwem ePUAP, uważa się datę wpływu na skrzynkę podawczą urzędu).
APLIKACJE ZŁOŻONE W INNEJ FORMIE, NIŻ OKREŚLONEJ POWYŻEJ, W TYM ZA POMOCĄ POCZTY E-MAIL, NIE BĘDĄ ROZPATRYWANE.
Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego:
Sekcja Organizacji i Naboru Wydziału Kadr i Szkolenia BiOSG - 16
673 2254, 16 673 2875
WIĘCEJ O PRACY W URZĘDZIE
Dokumenty należy złożyć do: 24.07.2023
Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze
Przetwarzanie danych osobowych
DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA
Dane osobowe są przetwarzane na zasadach określonych w rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r., w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (tzw. RODO).
Komendant Bieszczadzkiego Oddziału Straży Granicznej w Przemyślu informuje, iż:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Komendant Bieszczadzkiego Oddziału Straży Granicznej, ul.Mickiewicza 34, 37-700 Przemyśl, tel. +48 16/6732000, e-mail: komendant.biosg@strazgraniczna.pl
2. Inspektorem ochrony danych jest Naczelnik Wydziału Ochrony Informacji BiOSG, ul. Mickiewicza 34, 37-700 Przemyśl, tel.+48 16/6732110, email: woi.biosg@strazgraniczna.pl
3. Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest:art. 6 ust. 1 lit. b RODO;art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.
4. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w Bieszczadzkim Oddziale SG;
5. Podanie swoich danych jest dobrowolne, osoba, która ich nie poda nie będzie mogła brać udziału w naborze do pracy;
6. Pani/Pana dane nie będą przetwarzane w sposób, który spowoduje zautomatyzowane podjęcie decyzji wobec Pani/Pana, jak również Pani/Pana dane nie będą poddawane profilowaniu
7. Pani/Pana dokumenty, złożone do celów rekrutacyjnych będą przechowywane w Bieszczadzkim Oddziale Straży Granicznej przez okres niezbędny do czasu przeprowadzenia naboru do pracy (z uwzględnieniem okresu 3 miesięcy od dnia nawiązania stosunku pracy z osobą wyłonioną w drodze naboru, w których Komendant Bieszczadzkiego Oddziału Straży Granicznej ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska). Złożone dokumenty nie są zwracane, a po zakończeniu procedury naboru, dokumenty kandydatów,którzy nie zostali wybrani zostają komisyjnie zniszczone. Dokumenty osoby przyjętej do pracy zostaną włączone do teczki akt osobowych, a po zakończeniu pracy zostaną z archiwizowane i będą przechowywane przez okres 10 lat, licząc od końca roku kalendarzowego, w którym stosunek pracy uległ rozwiązaniu lub wygasł;
8. Z chwilą zakończenia procedury naboru, zakres przetwarzanych Pana/Pani danych osobowych, kandydatów nieprzyjętych do pracy zostaje ograniczony do: imienia, nazwiska, daty urodzenia, miejsca zamieszkania oraz rodzajui nazwy aplikowanego stanowiska i będą przetwarzane przez okres do 10 lat od dnia złożenia dokumentów do celów statystycznych. Po upływie w/wym. okresu, dane zostaną bezpowrotnie, automatycznie usunięte;
9. Pani/Pana dane nie będą przekazywane odbiorcom danych innym niż podmioty uprawnione na podstawie przepisówprawa;
10. Pani/Pana dane nie będą przekazywane do państwa trzeciego, jak również do organizacji międzynarodowych
11. Ma Pani/Pan prawo do:
uzyskania od ADO informacji, czy Pani/Pana dane są przetwarzane i w jakim zakresie, dostępu do swoich danych osobowych oraz do ich sprostowania,
wniesienia sprzeciwu wobec ich przetwarzania,żądania ograniczenia przetwarzania danych,
do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem;
żądania usunięcia danych osobowych,
wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych jeśli stwierdzi Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych dotyczących Pani/Pana narusza przepisy.
Informacje o wymogu podania danych:
Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia w służbie cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.
Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.
Jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.