Powiat Rzeszowski - siła inwestycji

Praca w Miejskim Zarządzie Dróg

Opublikowano: 2018-01-14 21:45:07, przez: admin, w kategorii: Oferty pracy

RZESZÓW.

 

Dyrektor Miejskiego Zarządu Dróg w Rzeszowie ogłasza nabór na wolne stanowisko pracy

inspektor nadzoru w branży elektrycznej – 0,5 etatu do Działu Utrzymania

1. Wymagania niezbędne:

- obywatelstwo polskie,

- wykształcenie wyższe techniczne o kierunku elektrycznym, elektroenergetycznym, automatyka i robotyka lub elektrotechnicznym w zakresie: przetwarzanie i użytkowanie energii elektrycznej, lub monitoring i diagnostyka układów elektrycznych.

- uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń

- specjalności instalacyjnej, w zakresie sieci instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych,

- uprawnienia SEP bez ograniczeń,

- udokumentowane, co najmniej 3-letnie doświadczenie zawodowe w zakresie kierowania robotami budowlanymi związanymi branżowo z budową sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych,

- znajomość programów AutoCad, Excel, Word,

Kandydat musi posiadać pełną zdolność do czynności prawnych, korzystać z pełni praw publicznych, nie być skazanym prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.

2. Wymagania dodatkowe:

- praktyczna znajomość ustaw: o samorządzie gminnym, o pracownikach samorządowych, prawo budowlane, prawo energetyczne, prawo zamówień publicznych,

- posiadanie praktycznej wiedzy z zakresu budowy sieci, instalacji elektrycznych i elektroenergetycznych oraz oświetlenia drogowego,

- uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej

w zakresie sieci instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych znajomość topografii miasta,

- doświadczenie w prowadzeniu negocjacji,

- znajomość procedur przetargowych,

- znajomość funkcjonowania samorządu terytorialnego,

- umiejętność kontaktów z interesantami zewnętrznymi,

- wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne i organizacyjne,

- doświadczenie w pracy w urzędzie (jednostkach budżetowych) przy wykonywaniu podobnych czynności: mile widziane.

3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

realizacja zadań dotyczących bieżącego utrzymania oświetlenia ulicznego, iluminacji obiektów i miejsc architektonicznych, oświetlenia świątecznego, kanałów technologicznych oraz platform i dźwigów osobowych w pasach drogowych,

realizacja zadań dotyczących dostawy i dystrybucji energii,

przygotowywanie planów dotyczących bieżącego utrzymania i energii,

zlecanie wykonawstwa bieżącego utrzymania i energii,

prowadzenie okresowych przeglądów urządzeń elektrycznych,

prowadzenie spraw związanych z funkcjonowaniem, rozliczaniem, sprawdzaniem oraz analizowaniem kosztów ponoszonych przez Zarząd na oświetlenie miasta,

przygotowywanie dokumentacji do wniosków o odszkodowania oraz zgłaszanie szkód majątkowych,

prowadzenie nadzoru i kontroli technicznej nad wykonawstwem zleconych robót.

4. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:

O zakres obowiązków na tym stanowisku wymaga wykorzystania sprzętu biurowego i komputerowego.

5. W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia, wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.

6. Wymagane dokumenty:

- życiorys (CV),

- list motywacyjny,

- kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,

O kserokopia dokumentów potwierdzających wykształcenie oraz innych dokumentów mogących świadczyć o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach,

- kserokopie dokumentów poświadczających doświadczenie zawodowe,

- kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność, w przypadku posiadania

przez kandydata stopnia niepełnosprawności,

- oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe oraz oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu Z pełni praw publicznych opatrzone własnoręcznym podpisem oraz bieżącą datą.

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w Miejskim Zarządzie Dróg w Rzeszowie

osobiście lub pocztą na adres: ul. Targowa 1, 35-064 Rzeszów, pok. 604, w zamkniętych kopertach z dopiskiem: „Dotyczy naboru na stanowisko inspektora nadzoru branży elektrycznej w Dziale Utrzymania – 0,5 etatu”, w terminie do dnia 15 stycznia 2018 r.

Dokumenty, które wpłyną po wskazanym terminie nie będą rozpatrywane.

Informacja o wyniku naboru zostanie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji

Publicznej Urzędu Miasta Rzeszowa (www.bip.um.erzeszow.pl) oraz na tablicy informacyjnej MZD w Rzeszowie w budynku przy ul. Targowej 1 (VI piętro).

Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny i CV powinny być opatrzone własnoręcznym podpisem oraz następującą klauzulą:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2015 r. poz. 2135, z późn. zm.) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. opracownikach samorządowych (Dz. U. z 2016 r. poz. 902).

Pobierz:

Kwestionariusz

Oświadczenie kandydata

 

Korzystamy z plików cookies i umożliwiamy zamieszczanie ich stronom trzecim. Pliki cookies ułatwiają korzystanie z naszych serwisów. Uznajemy, że kontynuując korzystanie z serwisu, wyrażasz na to zgodę.

Więcej o plikach cookies można dowiedzieć się na uruchomionej przez IAB Polska stronie: http://wszystkoociasteczkach.pl.

Zamknij