Obsługa biurowa – oferta pracy
MIELEC.
Fot. pixabay/CC0
Specjalista ds. procesu ofertowania i dokumentacji
Wynagrodzenie brutto: od 4 666 do 6 300 PLN
Obowiązki:
- Weryfikacja dokumentacji przetargowej.
- Przygotowywanie wstępnego kosztorysu ofertowego.
- Zebranie danych wejściowych do przygotowania oferty.
- Utrzymywanie kontaktu oraz negocjacje z oferentami.
- Zlecanie i udział w wewnętrznych analizach kosztowo-cenowych.
- Sporządzanie ofert zgodnie z zasadami określonymi z SWZ, specyfikacjami i wymaganymi określonymi w zamówieniu.
- Udział w pozyskiwaniu zamówień.
- Śledzenie portali przetargowych i pozyskiwanie nowych kontrahentów
Umowa o pracę na okres próbny, cały etat, jedna zmiana
Wymagania
Wykształcenie: wyższe
Prawo jazdy kat. B
komunikatywność i wysoka kultura osobista
obsługa programu MS Office
Podstawowa znajomość programu CAD, umiejętność pracy samodzielnej i w zespole, sumienność, dokładność i systematyczność w pracy, dobra organizacja pracy.
Rok stażu pracy ogółem:
Adres
RBS MEDIA SP. Z O.O.
ul. Wojska Polskiego 3, 39-300 Mielec
Osoby zainteresowane ofertą pracy proszone są o wysłanie CV na adres e-mail: rekrutacja@rbsmedia.pl