Powiat Rzeszowski - siła inwestycji

Obsługa biurowa – oferta pracy

Opublikowano: 2025-01-23 22:13:51, przez: admin, w kategorii: Oferty pracy

MIELEC.

Fot. pixabay/CC0

Fot. pixabay/CC0

 

Specjalista ds. procesu ofertowania i dokumentacji

Wynagrodzenie brutto: od 4 666 do 6 300 PLN

Obowiązki:

- Weryfikacja dokumentacji przetargowej.

- Przygotowywanie wstępnego kosztorysu ofertowego.

- Zebranie danych wejściowych do przygotowania oferty.

- Utrzymywanie kontaktu oraz negocjacje z oferentami.

- Zlecanie i udział w wewnętrznych analizach kosztowo-cenowych.

- Sporządzanie ofert zgodnie z zasadami określonymi z SWZ, specyfikacjami i wymaganymi określonymi w zamówieniu.

- Udział w pozyskiwaniu zamówień.

- Śledzenie portali przetargowych i pozyskiwanie nowych kontrahentów

Umowa o pracę na okres próbny, cały etat, jedna zmiana

Wymagania

Wykształcenie: wyższe

Prawo jazdy kat. B

komunikatywność i wysoka kultura osobista

obsługa programu MS Office

Podstawowa znajomość programu CAD, umiejętność pracy samodzielnej i w zespole, sumienność, dokładność i systematyczność w pracy, dobra organizacja pracy.

Rok stażu pracy ogółem:

Adres

RBS MEDIA SP. Z O.O.

ul. Wojska Polskiego 3, 39-300 Mielec

Osoby zainteresowane ofertą pracy proszone są o wysłanie CV na adres e-mail: rekrutacja@rbsmedia.pl

 

 

Korzystamy z plików cookies i umożliwiamy zamieszczanie ich stronom trzecim. Pliki cookies ułatwiają korzystanie z naszych serwisów. Uznajemy, że kontynuując korzystanie z serwisu, wyrażasz na to zgodę.

Więcej o plikach cookies można dowiedzieć się na uruchomionej przez IAB Polska stronie: http://wszystkoociasteczkach.pl.

Zamknij