Powiat Rzeszowski - siła inwestycji

Pracownik do spraw administracyjno-biurowych w ośrodku pomocy społecznej

Opublikowano: 2025-01-22 20:44:55, przez: admin, w kategorii: Oferty pracy

RZESZÓW.

Fot. pixabay/CC0

Fot. pixabay/CC0

 

SP.1102.1.1.2025

Dyrektor Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Rzeszowie ogłasza nabór na wolne stanowisko pracy referent w Dziale Obsługi Klienta i Spraw Administracyjno-Biurowych

Nazwa i adres jednostki:

Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej

35-025 Rzeszów

ul. Jagiellońska 26

 

  1. Wymagania niezbędne:

  1. wykształcenie: co najmniej średnie,

  2. doświadczenie zawodowe: co najmniej roczny staż pracy związany z problematyką świadczeń rodzinnych lub świadczeń z funduszu alimentacyjnego lub dodatków mieszkaniowych,

  3. obywatelstwo polskie,

  4. pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,

e) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

f) nieposzlakowana opinia.

  1. Wymagania dodatkowe:

  1. znajomość oraz umiejętność stosowania aktów prawnych:

  • ustawy z dnia z dnia 28 listopada 2003 r. o świadczeniach rodzinnych,

  • ustawy z dnia 7 września 2007 r. o pomocy osobom uprawnionym do alimentów,

  • ustawy z dnia 4 listopada 2016 r. o wsparciu kobiet w ciąży i rodzin "Za życiem",

  • ustawy z dnia 21 czerwca 2001 r. o dodatkach mieszkaniowych

i aktów wykonawczych do ww. ustaw,

  • ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego,

  • Instrukcji Kancelaryjnej Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Rzeszowie,

  1. znajomość obsługi komputera, pakietu Microsoft Office, znajomość obsługi systemu dziedzinowego wspomagającego obsługę świadczeń rodzinnych, w tym poczty elektronicznej systemu Emp@tia, Elektronicznej Platformy Usług Administracji Publicznej (ePUAP), Elektronicznego Nadawcy oraz mile widziana znajomość obsługi Skrzynki e-doręczeń,

  2. znajomość i umiejętność obsługi urządzeń biurowo-technicznych np. skaner, kserokopia, fax,

  3. rzetelność, terminowość, odpowiedzialność, efektywność, kreatywność, umiejętność planowania i organizacji pracy,

  4. komunikatywność, łatwość nawiązywania relacji interpersonalnych, wysoka kultura osobista, umiejętność pracy samodzielnej, jak i współpracy w zespole,

  5. dyspozycyjność, odporność na stres.

  1. Do zakresu obowiązków wykonywanych na stanowisku będzie należało w szczególności:

  1. obsługa osób otrzymujących świadczenia realizowane przez Pion Świadczeń Socjalnych oraz osób ubiegających się o świadczenia rodzinne, świadczenia z funduszu alimentacyjnego, jednorazowe świadczenie z tytułu urodzenia dziecka niepełnosprawnego, dodatki mieszkaniowe, a w szczególności:

  • udzielanie niezbędnych i wyczerpujących informacji na temat przysługujących uprawnień do w/w świadczeń,

  • wydawanie formularzy wniosków wraz z załącznikami oraz pomoc w ich wypełnianiu,

  • przyjmowanie, rejestrowanie – wprowadzanie danych z wpływających wniosków do systemu informatycznego oraz przekazywanie przyjętych wniosków do poszczególnych działów Pionu Świadczeń Socjalnych,

  1. prowadzenie spraw w zakresie obsługi kancelaryjnej Pionu Świadczeń Socjalnych, w tym w szczególności:

  • odbieranie korespondencji w postaci papierowej i elektronicznej,

  • przygotowanie korespondencji do wysłania i jej wysyłanie w postaci papierowej i elektronicznej,

  • prowadzenie rejestru korespondencji przychodzącej i wychodzącej oraz dbanie o prawidłowy i sprawny obieg dokumentów,

  • obsługa poczty elektronicznej,

  • przygotowanie i wydawanie zaświadczeń,

  • prawidłowe przechowywanie i przygotowanie do archiwum dokumentów i akt dotyczących wykonywanych zadań,

  • odbieranie telefonów, przyjmowanie i łączenie rozmów, nadawanie faksów.

  1. Informacje o warunkach pracy na stanowisku:

  1. umowa o pracę - pełny wymiar czasu pracy - system równoważnego czasu pracy wg ustalonego harmonogramu,

  2. miejsce wykonywania pracy: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Rzeszowie, ul. Jagiellońska 6,

  3. budynek piętrowy, usytuowanie stanowiska pracy na pierwszym piętrze (brak windy, budynek niedostosowany dla osób z niepełnosprawnościami),

  4. praca w pozycji siedzącej przy monitorze ekranowym przez co najmniej połowę dobowego wymiaru czasu pracy,

  5. obsługa urządzeń biurowo-technicznych i narzędzi informatycznych,

  6. praca wymagająca wysokiego stopnia samodzielności oraz umiejętności zarządzania czasem, a także odporności psychicznej i radzenia sobie ze stresem w bezpośrednim kontakcie z klientem.

  1. Oferujemy:

  1. stabilne zatrudnienie,

  2. możliwość rozwoju zawodowego poprzez odbywanie specjalistycznych szkoleń,

  3. ciekawą, odpowiedzialną i pełną wyzwań pracę w przyjaznej atmosferze,

  4. terminowo wypłacane wynagrodzenie,

  5. możliwość przystąpienia do grupowego ubezpieczenia pracowniczego,

  6. dofinansowanie do zakupu okularów lub szkieł kontaktowych,

  7. możliwość członkostwa w Kasie Zapomogowo-Pożyczkowej,

  8. dofinansowanie do wypoczynku pracowników,

  9. dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników,

  10. dodatkowe wynagrodzenie roczne przysługujące pracownikom jednostek sfery budżetowej.

  1. W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w MOPS, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi powyżej 6%.

  2. Wymagane dokumenty:

  1. życiorys – CV z podaniem danych umożliwiających kontakt oraz dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej, opatrzony własnoręcznym podpisem,

  2. list motywacyjny opatrzony własnoręcznym podpisem i bieżącą datą,

  3. kserokopie dokumentów poświadczających co najmniej średnie wykształcenie,

  4. kserokopie dokumentów potwierdzających co najmniej roczny staż pracy związanyz problematyką świadczeń rodzinnych lub świadczeń z funduszu alimentacyjnego lub dodatków mieszkaniowych (świadectwa pracy a w przypadku pracy aktualnie wykonywanej – zaświadczenie pracodawcy potwierdzające fakt i okres zatrudnienia),

  5. kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie opatrzony własnoręcznym podpisem i bieżącą datą,

  6. oświadczenie kandydata, że:

  • jest obywatelem polskim,

  • cieszy się nieposzlakowaną opinią,

  • nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

  • posiada pełną zdolność do czynności prawnych i korzysta z pełni praw publicznych,

opatrzone własnoręcznym podpisem i bieżącą datą.

  1. Wymagane dokumenty aplikacyjne należy dostarczyć do Kancelarii Ogólnej Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Rzeszowie ul. Jagiellońska 26 albo przesłać pocztą na adres 35-025 Rzeszów, ul. Jagiellońska 26, w terminie do dnia 5 lutego 2025r. w zamkniętej kopercie z dopiskiem „Dotyczy naboru na stanowisko referent w Dziale Obsługi Klienta i Spraw Administracyjno-Biurowych (decyduje data wpływu do MOPS).

  1. Aplikacje, które wpłyną do Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Rzeszowie po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.

  2. Kandydaci, którzy nie spełnią wymagań formalnych, w tym w zakresie, o którym mowa w pkt 7, nie zostaną dopuszczeni do kolejnego etapu naboru, o czym zostaną powiadomieni pocztą lub pocztą elektroniczną lub telefonicznie.

  3. Kandydaci spełniający wymagania formalne określone w ogłoszeniu o naborze zostaną powiadomieni pocztą lub pocztą elektroniczną lub telefonicznie o terminie i miejscu kolejnego etapu naboru.

  4. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (bip.erzeszow.pl) i na tablicy informacyjnej Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Rzeszowie ul. Jagiellońska 26.

  1. Zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. U. UE. L. z 2016 r. Nr 119, str. 1 z późn. zm.) zwanego dalej „RODO” informuję:

  1. Administratorem Państwa danych osobowych jest Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Rzeszowie reprezentowany przez Dyrektora z siedzibą ul. Jagiellońska 26, 35-025 Rzeszów. Można się z nami kontaktować w następujący sposób:

  • listownie: ul. Jagiellońska 26, 35-025 Rzeszów,

  • za pośrednictwem poczty elektronicznej: sekretariat@mopsrzeszow.pl,

  • telefonicznie: (17) 853-39-27, (17) 853-57-53, (17) 853-51-33.

  1. Inspektor ochrony danych

Mogą Państwo kontaktować się również z wyznaczonym inspektorem ochrony danych za pośrednictwem poczty elektronicznej: iod@mopsrzeszow.pl, lub listownie na podany wyżej adres.

  1. Cele i podstawy przetwarzania

Państwa dane osobowe w zakresie wskazanym w przepisach prawa pracy będą
przetwarzane w celu przeprowadzenia obecnego postępowania rekrutacyjnego
(art. 6 ust.1 lit. b, c RODO oraz art.10 RODO), natomiast inne dane, w tym dane do kontaktu, na podstawie zgody (art. 6 ust. 1 lit. a RODO), która może zostać odwołana w dowolnym czasie. Jeżeli w dokumentach zawarte są dane, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO konieczna będzie Państwa zgoda na ich przetwarzanie (art. 9 ust. 2 lit. a RODO), która może zostać odwołana
w dowolnym czasie. Przepisy prawa pracy: art. 22
1 Kodeksu pracy, przepisy szczególne określające wymogi kandydata na aplikowane stanowisko.

  1. Odbiorcy danych

Odbiorcami Państwa danych osobowych będą:

  • podmioty uprawnione na podstawie przepisów prawa,

  • podmioty, którym Administrator powierzył do przetwarzania dane osobowe
    na podstawie zawartych umów (tzw. podmioty przetwarzające).

  1. Okres przechowywania danych

Państwa dane zgromadzone w obecnym procesie rekrutacyjnym będą przechowywane
do zakończenia procesu rekrutacji. Dane osobowe w dokumentach aplikacyjnych
kandydata, który zostanie wyłoniony w procesie rekrutacji, zostaną dołączone do jego akt osobowych. Dane osobowe z dokumentów aplikacyjnych kandydatów, którzy
w wyniku naboru zostali najwyżej ocenieni przechowuje się przez okres 3 miesięcy
od dnia zatrudnienia wybranej osoby, następnie po upływie tego terminu podlegają usunięciu.

Dokumenty aplikacyjne pozostałych kandydatów mogą być odbierane osobiście
w terminie 7 dni od daty upowszechnienia informacji o wyniku naboru w MOPS
w Rzeszowie - Dział Spraw Pracowniczych ul. Poniatowskiego 10 pokój nr 1-3.
Dokumenty aplikacyjne nie odebrane w terminie podlegają komisyjnemu zniszczeniu.

  1. Zautomatyzowane podejmowanie decyzji, profilowanie

W oparciu o Państwa dane osobowe Administrator nie będzie podejmował wobec Państwa zautomatyzowanych decyzji, w tym decyzji będących wynikiem profilowania.

  1. Przekazywanie danych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej.

Administrator nie przekazuje danych osobowych do państwa trzeciego ani do organizacji międzynarodowej.

  1. Prawa osób, których dane dotyczą

Zgodnie z RODO przysługuje Państwu:

  • prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii,

  • prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych,

  • prawo do usunięcia danych osobowych,

  • prawo do ograniczenia przetwarzania danych,

  • prawo do wniesienia skargi do Prezesa UODO (na adres Urzędu Ochrony Danych
    Osobowych, ul. Stawki 2, 00 - 193 Warszawa).

  1. Informacja o wymogu podania danych

Podanie przez Państwa danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu
pracy jest niezbędne, aby uczestniczyć w postępowaniu rekrutacyjnym. Podanie przez
Państwa innych danych jest dobrowolne.

 

Pliki do pobrania:

 

Korzystamy z plików cookies i umożliwiamy zamieszczanie ich stronom trzecim. Pliki cookies ułatwiają korzystanie z naszych serwisów. Uznajemy, że kontynuując korzystanie z serwisu, wyrażasz na to zgodę.

Więcej o plikach cookies można dowiedzieć się na uruchomionej przez IAB Polska stronie: http://wszystkoociasteczkach.pl.

Zamknij