Pracownik lotniska (obsługa pasażerska)
JASIONKA.
Fot. Port Lotniczy Rzeszów-Jasionka
Asystent ds. obsługi pasażerskiej
Wymagania:
- wykształcenie minimum średnie, preferowane wyższe,
- znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym (w mowie i piśmie)-
warunek konieczny,
- obsługa komputera (Pakiet MS Office),
- dyspozycyjność – praca w weekendy oraz święta,
- umiejętność pracy samodzielnej oraz w zespole,
- odporność na stres i pracę pod presją czasu,
- komunikatywność, terminowość, sumienność, zaangażowanie, odpowiedzialność
oraz wysoka kultura osobista,
- doświadczenie w pracy na takim samym lub podobnym stanowisku będzie dodatkowym
atutem.
Zakres obowiązków:
- odprawa biletowo-bagażowa,
- obsługa biura bagażu zaginionego,
- asysta dla pasażerów wymagających dodatkowej asysty,
- obsługa samolotów w ruchu General Aviation,
- obsługa biura biletowego.
Oferujemy:
- umowę o pracę lub umowę zlecenia,
- niezbędne szkolenia i certyfikaty,
- możliwość rozwoju i podnoszenia kwalifikacji,
- pracę w zgranym zespole i wyjątkowym miejscu,
- pakiety socjalne w ramach ZFŚS oraz benefity pozapłacowe (dotyczy osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę).
Wymagane dokumenty:
- CV,
- zgoda na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji (wzór w załączeniu).
Informujemy, iż skontaktujemy się tylko i wyłącznie z wybranymi kandydatami, którzy spełniać będą zarówno wymagania formalne określone w ogłoszeniu, jak i nasze oczekiwania. Nabór prowadzony jest w dwóch turach. Termin nadsyłania dokumentów dla pierwszej tury mija 31.01.2025 r. W przypadku niewyłonienia kandydatów w pierwszej turze termin nadsyłania dokumentów dla drugiej tury mija 16.02.2025 r.
Wymagane dokumenty wraz ze zgodą na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji (według załączonego wzoru) należy nadsyłać na adres rekrutacja@rzeszowairport.p
Do pobrania
Załączniki:
zgoda na przetwarzanie danych dla potrzeb rekrutacji
klauzula informacyjna - rekrutacja