Powiat Rzeszowski - siła inwestycji

Pracownik biurowy (ds. rozliczeń)

Opublikowano: 2025-01-28 13:15:08, przez: admin, w kategorii: Oferty pracy

RZESZÓW.

Fot. pixabay/CC0

Fot. pixabay/CC0

 

Specjalista ds. rozliczeń

Obowiązki:

wsparcie przy opracowaniu świadectw dotyczących ilości i wartości wykonanych robót, oraz przekazywanie ich,

prowadzenie rozliczeń przy realizacji danego kontraktu,

przygotowanie dokumentacji rozliczeniowej związanej z konkretnymi zakresami robót

wykonywanie finansowych rozliczeń kontraktów na roboty budowlane zgodnie z zasadami prowadzenia rozliczeń oraz stosowanymi regulacjami,

przygotowywanie dokumentacji do rozliczenia Inwestycji,

pomoc przy przygotowywaniu HPPK dla Kontraktu, faktur Konsultanta,

wsparcie przy udziale w przygotowywaniu kosztorysów,

formalna weryfikacja dokumentów rozliczeniowych składanych do Inżyniera/Wykonawcy/Zamawiającego,

opracowanie raportów miesięcznych, kwartalnych, rocznych i końcowych budów,

wsparcie przy przygotowywaniu i opracowywaniu danych finansowych do raportów z postępu robót,

wsparcie przy sporządzaniu i aktualizacji harmonogramów pod względem zaawansowania, robót, materiałów i sprzętu,

udział w Radach Budowy i sporządzanie protokołów,

sporządzanie przedmiarów i obmiarów robót

comiesięczna kompletacja oświadczeń o niezaleganiu z płatnościami od Podwykonawców/Dostawców,

pomoc przy koordynacji branż w celu terminowego przygotowania dokumentów do zatwierdzenia (przepływ informacji o terminach i wymaganiach),

przygotowanie wniosków o zaliczkowe płatności, wniosków o szybszą płatność,

współpraca przy wystawianiu miesięcznych raportów robót,

przekazywanie danych w celu wystawiania, analizy i księgowania faktur w systemie księgowym,

sporządzanie dokumentacji fotograficznej kontraktów,

przygotowanie dokumentów akceptacji materiałów dla Inżyniera Kontraktu,

pomoc przy przygotowaniu protokołu odbioru końcowego robót,

sukcesywne archiwizowanie i ewidencjonowanie dokumentacji kontraktowej związanej z Rozliczeniem,

wypełnianie zobowiązań dotyczących sprawozdawczości, wynikających z umów pomiędzy Pracodawcą a Zamawiającym,

Umowa o pracę na okres próbny, cały etat, jedna zmiana

Płaca brutto od 4 666 zł

system pracy z przedłużeniem do 43 godz./tydz. (a jednego dnia do 12 godz.): art. 129, art. 135-140, art. 143 i 144 Kodeksu pracy

Wymagania

- wykształcenie wyższe techniczne, ekonomiczne, finansowe lub pokrewne

- obsługa pakietu Microsoft Office, umiejętność pracy w grupie, dobrej organizacji czasu pracy

Uprawnienia: prawo jazdy kat. B

- zawodowe mile widziane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku

Adres ZDI sp. z o.o.

Miejsce pracy:

ul. Wyzwolenia 6, 35-501 Rzeszów,

Numer telefonu: 605 476 370

E-mail: k.wozniak@zdi.pl

 

 .

Korzystamy z plików cookies i umożliwiamy zamieszczanie ich stronom trzecim. Pliki cookies ułatwiają korzystanie z naszych serwisów. Uznajemy, że kontynuując korzystanie z serwisu, wyrażasz na to zgodę.

Więcej o plikach cookies można dowiedzieć się na uruchomionej przez IAB Polska stronie: http://wszystkoociasteczkach.pl.

Zamknij