Pracownik biurowy (ds. rozliczeń)
RZESZÓW.
Fot. pixabay/CC0
Specjalista ds. rozliczeń
Obowiązki:
wsparcie przy opracowaniu świadectw dotyczących ilości i wartości wykonanych robót, oraz przekazywanie ich,
prowadzenie rozliczeń przy realizacji danego kontraktu,
przygotowanie dokumentacji rozliczeniowej związanej z konkretnymi zakresami robót
wykonywanie finansowych rozliczeń kontraktów na roboty budowlane zgodnie z zasadami prowadzenia rozliczeń oraz stosowanymi regulacjami,
przygotowywanie dokumentacji do rozliczenia Inwestycji,
pomoc przy przygotowywaniu HPPK dla Kontraktu, faktur Konsultanta,
wsparcie przy udziale w przygotowywaniu kosztorysów,
formalna weryfikacja dokumentów rozliczeniowych składanych do Inżyniera/Wykonawcy/Zamawiającego,
opracowanie raportów miesięcznych, kwartalnych, rocznych i końcowych budów,
wsparcie przy przygotowywaniu i opracowywaniu danych finansowych do raportów z postępu robót,
wsparcie przy sporządzaniu i aktualizacji harmonogramów pod względem zaawansowania, robót, materiałów i sprzętu,
udział w Radach Budowy i sporządzanie protokołów,
sporządzanie przedmiarów i obmiarów robót
comiesięczna kompletacja oświadczeń o niezaleganiu z płatnościami od Podwykonawców/Dostawców,
pomoc przy koordynacji branż w celu terminowego przygotowania dokumentów do zatwierdzenia (przepływ informacji o terminach i wymaganiach),
przygotowanie wniosków o zaliczkowe płatności, wniosków o szybszą płatność,
współpraca przy wystawianiu miesięcznych raportów robót,
przekazywanie danych w celu wystawiania, analizy i księgowania faktur w systemie księgowym,
sporządzanie dokumentacji fotograficznej kontraktów,
przygotowanie dokumentów akceptacji materiałów dla Inżyniera Kontraktu,
pomoc przy przygotowaniu protokołu odbioru końcowego robót,
sukcesywne archiwizowanie i ewidencjonowanie dokumentacji kontraktowej związanej z Rozliczeniem,
wypełnianie zobowiązań dotyczących sprawozdawczości, wynikających z umów pomiędzy Pracodawcą a Zamawiającym,
Umowa o pracę na okres próbny, cały etat, jedna zmiana
Płaca brutto od 4 666 zł
system pracy z przedłużeniem do 43 godz./tydz. (a jednego dnia do 12 godz.): art. 129, art. 135-140, art. 143 i 144 Kodeksu pracy
Wymagania
- wykształcenie wyższe techniczne, ekonomiczne, finansowe lub pokrewne
- obsługa pakietu Microsoft Office, umiejętność pracy w grupie, dobrej organizacji czasu pracy
Uprawnienia: prawo jazdy kat. B
- zawodowe mile widziane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
Adres ZDI sp. z o.o.
Miejsce pracy:
ul. Wyzwolenia 6, 35-501 Rzeszów,
Numer telefonu: 605 476 370
E-mail: k.wozniak@zdi.pl
.