Urzędnik - sprawy obywatelskie
RZESZÓW.
Fot. pixabay/CC0
ORA-K.2110.14.2025
Prezydent Miasta Rzeszowa ogłasza nabór na wolne stanowisko pracy
Referenta w Centrum Kontaktu i Spraw Obywatelskich
Urzędu Miasta Rzeszowa (Oddział Dowodów Osobistych i Spraw Obywatelskich)
1. Wymagania niezbędne:
• obywatelstwo polskie,
• wykształcenie średnie i co najmniej roczny staż pracy lub wykształcenie wyższe,
• doświadczenie zawodowe w jednostce sektora finansów publicznych,
• kandydat musi posiadać pełną zdolność do czynności prawnych, korzystać z pełni praw publicznych, nie być skazanym prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe oraz cieszyć się nieposzlakowaną opinią.
2. Wymagania dodatkowe:
• praktyczna znajomość ustaw: o samorządzie gminnym, o pracownikach samorządowych, o ewidencji ludności, o dowodach osobistych oraz Kodeks postępowania administracyjnego,
• praktyczna znajomość aktów wykonawczych do ww. ustaw,
• umiejętność analizowania i praktycznego zastosowania przepisów prawa,
• bardzo dobra znajomość funkcjonowania samorządu terytorialnego, w tym miasta Rzeszowa,
• biegła znajomość obsługi Microsoft Office (Word, Excel, Outlook),
• komunikatywność, odpowiedzialność, dobra organizacja pracy, umiejętność pracy w zespole, wysoka kultura osobista, odporność na stres.
3. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
• przyjmowanie wniosków o wydanie dowodów osobistych i wydawanie spersonalizowanych dowodów osobistych wraz z pukletterami oraz unieważnianie dowodów osobistych z przyczyn wymienionych w ustawie o dowodach osobistych,
• nadawania numeru PESEL w związku z ubieganiem się o wydanie dowodu osobistego i zameldowanie na pobyt stały i czasowy,
• realizacja zleceń przesyłanych drogą elektroniczną i współpraca z innymi urzędami,
• udostępnianie dokumentacji z koperty dowodowej i Rejestru Dowodów Osobistych oraz wydawanie zaświadczeń,
• archiwizacja dokumentów,
• przyjmowanie wniosków o zameldowanie i wymeldowanie na pobyt stały i czasowy, oraz wyjazd i powrót z zagranicy,
• zastrzeganie i cofnięcie zastrzeżenia numeru PESEL,
• przyjmowanie pism/wniosków/deklaracji kierowanych do Urzędu Miasta Rzeszowa w ramach obsługi klientów w Punkcie Obsługi Mieszkańców.
4. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:
• zakres obowiązków na tym stanowisku wymaga wykorzystania sprzętu biurowego oraz komputerowego,
• praca w Punktach Obsługi Mieszkańców, zgodnie z Regulaminem Pracy.
5. W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych jest wyższy niż 6%.
6. Wymagane dokumenty:
• życiorys (CV),
• list motywacyjny,
• kserokopia dyplomu ukończenia szkoły wyższej oraz innych dokumentów
o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach,
• kserokopie dokumentów potwierdzających wymagany staż pracy zawodowej (świadectwa pracy, aktualne zaświadczenia),
• kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
• oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, oraz oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i o korzystaniu z pełni praw publicznych opatrzone własnoręcznym podpisem oraz bieżącą datą.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w siedzibie urzędu osobiście lub pocztą na adres urzędu – Urząd Miasta Rzeszowa, ul. Rynek 12, 35-064 Rzeszów, w zamkniętych kopertach z dopiskiem: dotyczy naboru na stanowisko Referenta w Centrum Kontaktu i Spraw Obywatelskich (Oddział Dowodów Osobistych i Spraw Obywatelskich) Urzędu Miasta Rzeszowa, w terminie do dnia 3 lutego 2025 r.
Dokumenty, które wpłyną do urzędu po upływie określonego terminu nie będą rozpatrywane.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (http://bip.erzeszow.pl/) oraz na tablicy ogłoszeń w Ratuszu, adres – Rynek 1, 35- 064 Rzeszów.
Wymagane dokumenty: list motywacyjny i CV powinny być opatrzone własnoręcznym podpisem.
INFORMACJA DOTYCZĄCA PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Urząd Miasta Rzeszowa, Rynek 1, 35-064 Rzeszów,
2. Kontakt z inspektorem ochrony danych jest możliwy poprzez e-mail iod@erzeszow.pl lub pisemnie na adres administratora.
3. Pani/Pana dane osobowe są przetwarzane w celu przeprowadzenia rekrutacji na podstawie Art. 221 Kodeksu Pracy i ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych oraz na podstawie Pani/Pana zgody w zakresie podanych danych osobowych wykraczających poza unormowane przepisami prawa.
4. Odbiorcami będą osoby zapoznające się z wynikami naboru na stronie BIP Urzędu Miasta lub tablicy ogłoszeń.
5. W przypadku zatrudnienia w wyniku naboru dane osobowe Pani/Pana będą przechowywane w aktach osobowych przez okres 10 lat. Dane osobowe pozostałych kandydatów przechowywane będą przez okres 3 miesięcy od dnia zakończenia procedury naboru, a następnie dokumenty zawierające te dane zostaną komisyjnie zniszczone.
6. Posiada Pani/Pan prawo do:
a. dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii,
b. sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych,
c. ograniczenia przetwarzania danych osobowych,
d. cofnięcia zgody w zakresie w jakim została wyrażona,
e. wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2,
00- 193 Warszawa).
7. Podanie przez Państwa danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy i ustawy o pracownikach samorządowych jest niezbędne, aby uczestniczyć w postępowaniu rekrutacyjnym. Podanie przez Państwa innych danych jest dobrowolne.
Do pobrania