Powiat Rzeszowski - siła inwestycji

Urzędnik - Inspekcja Transportu Drogowego

Opublikowano: 2024-08-04 20:20:08, przez: admin, w kategorii: Oferty pracy

POWIAT NIŻAŃSKI.

Fot. pixabay/CC0

Fot. pixabay/CC0

 

Poszukiwana osoba do pracy na dociepleniach

Stawka w zależności od umiejętności i chęci do pracy

Kontakt 662271729

 

Firma budowlana zatrudni operatora żurawia wieżowego na terenie powiatu rzeszowskiego.

Umowa o pracę, stawka do uzgodnienia.

Telefon 881234774

 

 

 

Główny Inspektorat Transportu Drogowego w Warszawie

 

Ogłoszenie nr 140759 / 27.07.2024

 

Referendarz

Do spraw: weryfikacji świadectw kierowcy, Wydział Weryfikacji Świadectw Kierowcy, Biuro ds. Transportu Międzynarodowego

Umowa o pracę na czas zastępstwa

Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami

Nabór zdalny

 

Miejsce pracy

 

Osoba na tym stanowisku:

Przeprowadza kontrolę ważnych świadectw kierowcy pod kątem spełniania warunków, na podstawie których zostały wydane;

Prowadzi postępowania administracyjne w pierwszej instancji w przedmiocie cofnięcia świadectw kierowcy i zawieszenia wydawania nowych świadectw kierowcy

na okres 30 dni;

Weryfikuje postępowania administracyjne w pierwszej instancji w przedmiocie cofnięcia na okres 6 miesięcy wypisu z licencji wspólnotowej i zawieszenia

wydawania nowych świadectw kierowcy na okres 30 dni;

Sprawdza korespondencję z urzędami;

Prowadzi postępowania administracyjne w sprawach o wygaszenie świadectw kierowcy;

Rozpatruje pisma wpływające do wydziału, nadaje RPW i przekazuje do osób prowadzących daną sprawę oraz prowadzi korespondencję wychodzącą;

Opracowuje dokumentację wytworzoną w wydziale zgodnie z wytycznymi i przyjętymi ustaleniami Archiwum Zakładowego.

 

Wymagania niezbędne:

Wykształcenie: wyższe

Doświadczenie zawodowe co najmniej 6 miesięcy doświadczenia zawodowego;

Znajomość aktów prawnych UE z zakresu transportu drogowego, znajomość ustawy o transporcie drogowym, znajomość kpa, znajomość struktury organizacyjnej

Głównego Inspektoratu Transportu Drogowego, znajomość ustawy o służbie cywilnej;

Kompetencje: dzielenie się wiedzą i doświadczeniem, samodzielność, komunikatywność, orientacja na klienta, organizacja pracy własnej, sumienność,

kreatywność współpraca w zespole;

W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w

organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu

informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1

sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.;

Posiadanie obywatelstwa polskiego

Korzystanie z pełni praw publicznych

Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

 

Wymagania dodatkowe:

Doświadczenie zawodowe praca w jednostkach sektora finansów publicznych;

Znajomość języka angielskiego na poziomie średniozaawansowanym.

 

Co oferujemy

stabilną pracę, rozwój kompetencji i kwalifikacji poprzez pracę w ciekawych obszarach, współpracę z ekspertami;

regularnie wypłacane wynagrodzenie;

dodatek za wysługę lat (powyżej 5 lat) od 5% do 20% wynagrodzenia w zależności od udokumentowanego stażu pracy;

łatwiejsze godzenie życia zawodowego i prywatnego poprzez możliwość elastycznego czasu pracy (możliwość rozpoczęcia pracy między 7:00 a 10:00) oraz indywidualnego rozkładu czasu pracy;

częściowe wykonywanie pracy poza siedzibą urzędu - praca zdalna;

dodatkowe wynagrodzenie roczne - trzynaste wynagrodzenie oraz nagrody jubileuszowe;

nagrody – w zależności od wyników pracy;

różnorodne szkolenia, refundację nauki języka obcego i studiów;

możliwość rozwoju zawodowego;

wsparcie na etapie wdrażania do pracy;

pakiet socjalny (niskooprocentowane pożyczki, pomoc finansowa w trudnych sytuacjach, dofinansowanie do wypoczynku, dofinansowanie do zakupu okularów korekcyjnych), Medicover Sport, możliwość wykupienia ubezpieczenia zdrowotnego i polisy na życie w preferencyjnej cenie; korzystna oferta dodatkowej opieki medycznej.

 

Dostępność

Jako osoba z niepełnosprawnością możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – złóż wówczas kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był mniejszy niż 6%.

Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.

 

Warunki pracy

Praca przy komputerze wymagająca wymuszonej pozycji ciała - powyżej 4 godzin dziennie. Narzędzia i materiały pracy: komputer, skaner, telefon, drukarka, faks. Oświetlenie w pomieszczeniach naturalne i sztuczne. Temperatura w pomieszczeniach nie mniejsza niż 18° Celsjusza z wentylacją grawitacyjną i klimatyzacją. Permanentna obsługa klientów zewnętrznych.

 

Dodatkowe informacje

Uprzejmie informujemy, że dokumenty można składać w formie papierowej lub w formie elektronicznej za pośrednictwem Elektronicznej Platformy Usług Administracji Publicznej (ePUAP) lub pocztą elektroniczną na adres rekrutacja@gitd.gov.pl. W ofercie należy podać dane kontaktowe: adres e-mail, numer telefonu, adres do korespondencji. W przypadku składania dokumentów pocztą elektroniczną oświadczenia wymagane w ogłoszeniu powinny być własnoręcznie podpisane przez kandydatki/kandydatów i przesłane w formie skanów.

 

Kopiami dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego lub dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego są:

kopie świadectw pracy, zaświadczeń o zatrudnieniu, opisów stanowisk pracy, zakresów czynności, referencji lub kopie innych zaświadczeń potwierdzających zamknięty okres i obszar doświadczenia zawodowego.

 

Prosimy o przesyłanie tylko tych dokumentów, które są wymagane lub zalecane.

 

Oferty przesłane po terminie lub nie spełniające wymagań formalnych określonych w ogłoszeniu nie są rozpatrywane. Weryfikacja wymagań formalnych odbywa

się na podstawie dokumentów wymienionych w części „dokumenty i oświadczenia niezbędne”. Oferta jest uznana za kompletną, jeśli zawiera wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia. Prosimy o skorzystanie ze wzorów oświadczeń dostępnych pod adresem https://www.gov.pl/web/gitd/dokumenty-do-pobrania.

 

Do dokumentów sporządzonych w języku obcym prosimy dołączyć kopie tłumaczenia na język polski sporządzone przez tłumacza przysięgłego.

 

Dokumenty nieodebrane w terminie 3 miesięcy od dnia zatrudnienia kandydata wyłonionego w drodze naboru zostaną komisyjnie zniszczone.

 

Szczegółowe informacje dotyczące zasad organizacji naboru znajdują się na stronie internetowej Inspektoratu w zakładce Pracuj z nami: https://www.gov.pl/web/gitd/kariera

 

Zachęcamy również osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wymagania określone w powyższym ogłoszeniu do składania dokumentów. Osobom takim

przysługuje pierwszeństwo w zatrudnieniu, jeśli złożą kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność oraz znajdą się w gronie osób, spełniających

wymagania niezbędne oraz w największym stopniu spełniających wymagania dodatkowe, przedstawionych przez komisję, przeprowadzającą nabór dyrektorowi

generalnemu urzędu celem zatrudnienia wybranego kandydata.

 

PLANUJEMY NASTĘPUJĄCE METODY/TECHNIKI NABORU:

weryfikacja formalna nadesłanych ofert,

weryfikacja wiedzy/umiejętności,

rozmowa kwalifikacyjna – przeprowadzana stacjonarnie lub on-line za pomocą aplikacji MS Teams.

 

Dokumenty niezbędne:

CV

Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia

Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy

Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach

bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji

o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później;

Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego

Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych

Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

 

Dokumenty dodatkowe:

Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w

przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów

Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy

 

Aplikuj do 9 sierpnia 2024

 

APLIKUJ ELEKTRONICZNIE rekrutacja@gitd.gov.pl

lub w formie papierowej i w zamkniętej kopercie z dopiskiem: "ogłoszenie nr 140759" na adres:

1. Wysyłając na adres:

Główny Inspektorat Transportu Drogowego

Biuro Dyrektora Generalnego – Sekcja Rekrutacji

Al. Jerozolimskie 94

00-807 Warszawa

2. Składając osobiście:

Biuro Podawcze czynne:

Poniedziałek w godzinach 8:00-18:00, wtorek-piątek w godzinach 8:00-15:00

3. Aplikując przez ePUAP lub na adres: rekrutacja@gitd.gov.pl

 

Z dopiskiem na kopercie/mailu oraz w CV: BDG.WKR.SR.110.75.2024

 

UWAGA!

Ponieważ w trakcie rekrutacji kontaktujemy się za pomocą poczty elektronicznej, uprzejmie prosimy o sprawdzanie również skrzynki SPAM.

Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego:

+48222204331

+48222204976

lub mailowego na adres: rekrutacja@gitd.gov.pl

WIĘCEJ O PRACY W URZĘDZIE

Dokumenty należy złożyć do: 09.08.2024

Decyduje data: wpływu oferty do urzędu

Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze

Przetwarzanie danych osobowych

DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA

Przed przystąpieniem do procesu naboru proszę zapoznać się z klauzulą informacyjną dot. przetwarzania danych osobowych, dostępną pod adresem:

https://www.gov.pl/web/gitd/ochrona-danych-osobowych

 

Korzystamy z plików cookies i umożliwiamy zamieszczanie ich stronom trzecim. Pliki cookies ułatwiają korzystanie z naszych serwisów. Uznajemy, że kontynuując korzystanie z serwisu, wyrażasz na to zgodę.

Więcej o plikach cookies można dowiedzieć się na uruchomionej przez IAB Polska stronie: http://wszystkoociasteczkach.pl.

Zamknij