Powiat Rzeszowski - siła inwestycji

Pracownik administracyjno-biurowy w Straży Miejskiej

Opublikowano: 2024-11-21 21:52:58, przez: admin, w kategorii: Oferty pracy

RZESZÓW.

Fot. pixabay/CC0

Fot. pixabay/CC0

 

Komendant Straży Miejskiej w Rzeszowie

ogłasza nabór na wolne stanowisko pracy

pracownik administracyjno – biurowy (1 etat) w Straży Miejskiej w Rzeszowie

 

1. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:

Do podstawowych zadań pracownika na w/w stanowisku należeć będzie prowadzenie bieżących spraw i czynności z obszaru funkcjonowania sekretariatu Straży Miejskiej w Rzeszowie, w szczególności:

dbanie o odpowiedni obieg dokumentów;

kompleksowe prowadzenie rejestrów korespondencji przychodzącej i wychodzącej;

obsługa poczty e-mail oraz platform: ESP, ePUAP;

prowadzenie rejestru wpływających faktur i innych dokumentów księgowych;

prowadzenie archiwum zakładowego;

prowadzenie terminarza spotkań Komendanta;

obsługa urządzeń biurowych;

dbanie o zaopatrzenie w materiały biurowe;

inne zadania zlecone.

 

2. Wymagania:

wykształcenie co najmniej średnie (mile widziane wyższe w obszarze administracji publicznej, zarządzania);

ukończony kurs kancelaryjno – archiwalny mile widziany;

minimum roczne doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku (doświadczenie w pracy w instytucji finansów publicznych będzie dodatkowym atutem);

obywatelstwo polskie,

korzystanie z pełni praw publicznych i pełna zdolność do czynności prawnych;

kandydat nie może być skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

nieposzlakowana opinia;

praktyczna znajomość pakietu MS Office, platformy ESP/ ePUAP

znajomość ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym, ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. kodeks postępowania administracyjnego i pokrewnych,

znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym będzie dodatkowym atutem,

kultura osobista i komunikatywność,

odpowiedzialność, zaangażowanie i dokładność w realizacji powierzonych zadań,

umiejętność współpracy z zespołem, w tym pracy pod presją czasu.

 

3. Wymagane dokumenty:

życiorys (CV),

list motywacyjny,

kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (wzór - załącznik nr. 1 do ogłoszenia),

kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,

kserokopie świadectw pracy lub innych dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe,

opinie z poprzednich miejsc pracy – mile widziane,

oświadczenie kandydata, że jest obywatelem polskim (wzór – załącznik nr 2 do ogłoszenia),

oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych i o korzystaniu z pełni praw publicznych opatrzone własnoręcznym podpisem oraz bieżącą datą (wzór – załącznik nr 2 do ogłoszenia),

oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe (wzór – załącznik nr 2 do ogłoszenia).

Podanie danych osobowych przez kandydata jest wymogiem ustawowym. Dane osobowe zawarte w dokumentach aplikacyjnych wykraczające poza dokumenty ustawowo niezbędne, będą przetwarzane wyłącznie za zgodą kandydata, wyrażoną na piśmie. (wzór – załącznik nr 3 do ogłoszenia). Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednakże ich niepodanie może skutkować odrzuceniem oferty.

 

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście lub pocztą na adres: Straż Miejska; ul. Targowa 1; 35 – 064 Rzeszów, w terminie do dnia 29 listopada 2024 r., w zamkniętej kopercie z dopiskiem: Dotyczy naboru – pracownik administracyjno - biurowy.

Dokumenty, które wpłyną do jednostki po wyżej określonym terminie lub niekompletne, nie będą rozpatrywane.

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (BIP): www.bip.erzeszow.pl oraz na tablicy ogłoszeń Straży Miejskiej w Rzeszowie.

UWAGA

Straż Miejska w Rzeszowie nie zwraca złożonych dokumentów. Po upływie 7 miesięcy od zakończenia naboru dokumenty aplikacyjne złożone w odpowiedzi na ogłoszony nabór będą niszczone.

KLAUZULA INFORMACYJNA DLA KANDYDATÓW

Zgodnie z art. 13 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) informuję, iż:
- administratorem danych osobowych kandydatów aplikujących na wolne stanowiska urzędnicze jest Komendant Straży Miejskiej w Rzeszowie z siedzibą przy ul. Targowa 1, 35-064 Rzeszów,
- administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych z którym można się skontaktować pisząc na adres poczty elektronicznej – iod@erzeszow.pl,
- dane osobowe będą przetwarzane w celu realizacji procedury naboru - na podstawie art. 6 ust 1 lit. a i lit. c ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.,
- w przypadku podawania dodatkowych danych osobowych, które nie są wymagane przepisami prawa proszę o wyraźne wskazanie zgody na ich przetwarzanie, gdyż brak takiej zgody będzie skutkować odrzuceniem oferty,
- dane osobowe przechowywane będą nie dłużej niż 7 miesięcy od zakończenia naboru,
- posiada Pani/Pan prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia (jeżeli podstawą ich przetwarzania nie jest obowiązek prawny) lub ograniczenia przetwarzania, oraz prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie,
- ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do Prezesa Ochrony Danych Osobowych,

- podanie danych osobowych wynika z przepisów prawa, jest dobrowolne jednakże niepodanie danych uniemożliwi wzięcie udziału w procesie naboru,

- odbiorcą Pani/Pana danych osobowych będą podmioty upoważnione na podstawie przepisów prawa.

 Do pobrania

 
 

Korzystamy z plików cookies i umożliwiamy zamieszczanie ich stronom trzecim. Pliki cookies ułatwiają korzystanie z naszych serwisów. Uznajemy, że kontynuując korzystanie z serwisu, wyrażasz na to zgodę.

Więcej o plikach cookies można dowiedzieć się na uruchomionej przez IAB Polska stronie: http://wszystkoociasteczkach.pl.

Zamknij