Pracownik ds. administracji

Opublikowano: 2024-07-18 22:23:01, przez: admin, w kategorii: Oferty pracy

MIELEC.

Fot. pixabay/CC0

Fot. pixabay/CC0

 

Pracownik administracji w dziale szkoleń lotniczych

Obowiązki:

Czuwanie nad sprawnym funkcjonowaniem recepcji w Ośrodku Szkolenia Lotniczego, profesjonalna i sprawna obsługa Klientów, obsługa połączeń telefonicznych oraz e-maila,

dbanie o rzetelny przepływ informacji, korespondencji przychodzącej i wychodzącej oraz dokumentacji, przygotowywanie ofert szkoleniowych i umów na szkolenia, planowanie i rozliczanie lotów szkoleniowych, wystawianie dokumentów sprzedaży (obsługa kasy fiskalnej i terminalu płatniczego).

Cały etat, jedna zmiana

Pracodawca oferuje:

stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę, wynagrodzenie adekwatne do posiadanych umiejętności, możliwość rozwoju zawodowego i zdobywania nowych umiejętności w branży lotniczej, ciekawą i odpowiedzialną pracę w młodym i dynamicznym zespole.

Wymagania

- wykształcenie średnie ogólnokształcące, średnie zawodowe

Bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie, umiejetność obsługi urządzeń biurowych oraz pakietu MS OFFICE, doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku, wysokie umiejętności interpersonalne i komunikacyjne oraz dynamiczne usposobienie, umiejętność planowania i organizacji pracy, elastyczność pod względem powierzonych zadań, prawo jazdy kat. Adres PPHU Royal Star Krzysztof Pawełek

Lotniskowa 16, 39-300 Mielec,

E-mail:praca@royal-star.pl

Osoby zainteresowane ofertą proszone są o przesyłanie Cv za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres praca@royal-star.pl

 .

 

Korzystamy z plików cookies i umożliwiamy zamieszczanie ich stronom trzecim. Pliki cookies ułatwiają korzystanie z naszych serwisów. Uznajemy, że kontynuując korzystanie z serwisu, wyrażasz na to zgodę.

Więcej o plikach cookies można dowiedzieć się na uruchomionej przez IAB Polska stronie: http://wszystkoociasteczkach.pl.

Zamknij