Pracownik administracyjny
MIELEC.
Fot. Pixabay/CC0
Obowiązki:
Współtworzenie planów szkoleniowych w Ośrodku Szkolenia Lotniczego, czuwanie nad sprawnym funkcjonowaniem recepcji w Ośrodku Szkolenia Lotniczego, profesjonalna i sprawna obsługa Klientów krajowych oraz zagranicznych na terenie ośrodka, zapewnienie wsparcia, odpowiadanie na pytania oraz udzielanie niezbędnych informacji, obsługa połączeń telefonicznych oraz skrzynki e-mail w języku polskim i angielskim, dbanie o rzetelny przepływ informacji, korespondencji oraz dokumentacji zgodnie z wewnętrznymi standardami i procedurami firmy, sporządzanie ofert szkoleniowych w odpowiedzi na zapytania, przyjmowanie i nadawanie korespondencji oraz przesyłek, planowanie lotów szkoleniowych i rozliczenia lotów szkoleniowych, wystawianie dokumentów sprzedaży (obsługa kasy fiskalnej i terminalu płatniczego)
Wymagania:
Wykształcenie minimum średnie, mile widziane wyższe, bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i w piśmie, obsługa urządzeń biurowych oraz Pakietu MS Office, doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku, wysokie umiejętności interpersonalne i komunikacyjne oraz dynamiczne usposobienie, umiejętność planowania i organizacji pracy.
Adres: Royal Star, Mielec, ul. Lotniskowa
Osoby zainteresowane ofertą proszone są o przesyłanie Cv za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres praca@royal-star.pl