Pracownik ds. administracyjno-księgowych

Opublikowano: 2024-01-15 16:41:44, przez: admin, w kategorii: Oferty pracy

POWIAT MIELECKI.

 

Obowiązki:

-obsługa faktur,

-prowadzenie ksiąg przychodów i rozchodów,

-prowadzenie rozliczeń podatkowych JPK PIT oraz VAT,

-prowadzenie rozliczeń z NFZ,

-prowadzenie portalu świadczeniodawcy,

-monitorowanie realizacji umów z NFZ,

-opracowywanie raportów, analiz i zestawień,

-przygotowywanie dokumentacji wewnętrznej oraz zewnętrznej,

-kontakt z kontrahentami, pośrednikami, dostawcami,

-współpraca z organami administracji publicznej: urzędami, instytucjami,

-bieżąca obsługa biura

 

Zatrudnienie w ramach umowy o pracę w zastępstwie na 1/2 etatu w godz. 7-16 (godziny pracy do indywidualnego ustalenia z pracodawcą)

Umowa o pracę w zastępstwie, pół etatu, jedna zmiana

Wymagania

Wykształcenie wyższe min. tyl. licencjat, preferowane kierunki: rachunkowość, finanse, zarządzanie, ekonomia, administracja, obsługa komputera oraz pakietu Office, mile widziana znajomość programów: Subiekt GT i Rachmistrz GT, mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku, zdolności analityczne, zaangażowanie, samodzielność, rzetelność, chęci do zdobywania wiedzy.

Adres :NZOZ BIELMED

Armii Krajowej 5, 39-310 Radomyśl Wielki, powiat mielecki

Numer telefonu:881584171

E-mail:rozliczenia@bielmed.pl

Wymagane dokumenty:Osoby zainteresowane oferta pracy proszone są o wysyłanie CV za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres rozliczenia@bielmed.pl lub kontakt telefoniczny 881584171

 .

y

 
Więcej o: praca biurowa

Korzystamy z plików cookies i umożliwiamy zamieszczanie ich stronom trzecim. Pliki cookies ułatwiają korzystanie z naszych serwisów. Uznajemy, że kontynuując korzystanie z serwisu, wyrażasz na to zgodę.

Więcej o plikach cookies można dowiedzieć się na uruchomionej przez IAB Polska stronie: http://wszystkoociasteczkach.pl.

Zamknij