Pracownik ds. administracyjno-księgowych
POWIAT MIELECKI.
Obowiązki:
-obsługa faktur,
-prowadzenie ksiąg przychodów i rozchodów,
-prowadzenie rozliczeń podatkowych JPK PIT oraz VAT,
-prowadzenie rozliczeń z NFZ,
-prowadzenie portalu świadczeniodawcy,
-monitorowanie realizacji umów z NFZ,
-opracowywanie raportów, analiz i zestawień,
-przygotowywanie dokumentacji wewnętrznej oraz zewnętrznej,
-kontakt z kontrahentami, pośrednikami, dostawcami,
-współpraca z organami administracji publicznej: urzędami, instytucjami,
-bieżąca obsługa biura
Zatrudnienie w ramach umowy o pracę w zastępstwie na 1/2 etatu w godz. 7-16 (godziny pracy do indywidualnego ustalenia z pracodawcą)
Umowa o pracę w zastępstwie, pół etatu, jedna zmiana
Wymagania
Wykształcenie wyższe min. tyl. licencjat, preferowane kierunki: rachunkowość, finanse, zarządzanie, ekonomia, administracja, obsługa komputera oraz pakietu Office, mile widziana znajomość programów: Subiekt GT i Rachmistrz GT, mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku, zdolności analityczne, zaangażowanie, samodzielność, rzetelność, chęci do zdobywania wiedzy.
Adres :NZOZ BIELMED
Armii Krajowej 5, 39-310 Radomyśl Wielki, powiat mielecki
Numer telefonu:881584171
E-mail:rozliczenia@bielmed.pl
Wymagane dokumenty:Osoby zainteresowane oferta pracy proszone są o wysyłanie CV za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres rozliczenia@bielmed.pl lub kontakt telefoniczny 881584171
.