Powiat Rzeszowski - siła inwestycji

Asystentka zarządu

Opublikowano: 2023-08-25 21:20:24, przez: admin, w kategorii: Oferty pracy

MIELEC.

 

Obowiązki:

- Wsparcie Zarządu w codziennych obowiązkach, kwestiach organizacyjnych i administracyjnych,

- Współpraca z innymi działami w zakresie bieżących projektów i zadań,

- Organizacja procesu zakupów oraz kontrola ich realizacji,

- Współpraca z zewnętrznymi dostawcami usług,

- Realizacja zleconych zadań przez przełożonych.

Umowa o pracę na okres próbny, cały etat, jedna zmiana

Płaca: od 4 000 do 4 800 zł

Pracodawca oferuje:

- Stabilne warunki zatrudnienia (umowa o pracę),

- Atrakcyjne i wypłacane na czas wynagrodzenie, adekwatne do posiadanych umiejętności i zaangażowania,

- Przestrzeń do samodzielnego działania z dużą dozą odpowiedzialności,

- Rozwój w branży o bardzo dużym potencjale

Wymagania

- Wykształcenie średnie lub wyższe,

- Znajomość języka angielskiego (poziom swobodnej rozmowy),

- Znajomość pakietu MS Office, szczególnie Excel,

- Bardzo dobra umiejętność organizacji czasu pracy i priorytetyzacja zadań,

- Wysoki poziom kultury osobistej, rzetelność oraz samodzielność,

- Inicjatywa i samodzielność w działaniu oraz chęć do podejmowania wyzwań,

- Wysokie zaangażowanie oraz poczucie odpowiedzialności,

- Odnajdywanie się w sytuacji różnorodnych obowiązków,

- Znajomość podstaw rachunkowości,

- Prawo jazdy

Adres: Zolta Trade Sp. z o.o.

ul. Lotniskowa 6, 39-300 Mielec, powiat mielecki

E-mail:zgloszenia@zolta.pl

:Osoby zainteresowane ofertą proszone są o przesłanie Cv za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres zgloszenia@zolta.pl

 

 

Korzystamy z plików cookies i umożliwiamy zamieszczanie ich stronom trzecim. Pliki cookies ułatwiają korzystanie z naszych serwisów. Uznajemy, że kontynuując korzystanie z serwisu, wyrażasz na to zgodę.

Więcej o plikach cookies można dowiedzieć się na uruchomionej przez IAB Polska stronie: http://wszystkoociasteczkach.pl.

Zamknij