Asystentka zarządu
MIELEC.
Obowiązki:
- Wsparcie Zarządu w codziennych obowiązkach, kwestiach organizacyjnych i administracyjnych,
- Współpraca z innymi działami w zakresie bieżących projektów i zadań,
- Organizacja procesu zakupów oraz kontrola ich realizacji,
- Współpraca z zewnętrznymi dostawcami usług,
- Realizacja zleconych zadań przez przełożonych.
Umowa o pracę na okres próbny, cały etat, jedna zmiana
Płaca: od 4 000 do 4 800 zł
Pracodawca oferuje:
- Stabilne warunki zatrudnienia (umowa o pracę),
- Atrakcyjne i wypłacane na czas wynagrodzenie, adekwatne do posiadanych umiejętności i zaangażowania,
- Przestrzeń do samodzielnego działania z dużą dozą odpowiedzialności,
- Rozwój w branży o bardzo dużym potencjale
Wymagania
- Wykształcenie średnie lub wyższe,
- Znajomość języka angielskiego (poziom swobodnej rozmowy),
- Znajomość pakietu MS Office, szczególnie Excel,
- Bardzo dobra umiejętność organizacji czasu pracy i priorytetyzacja zadań,
- Wysoki poziom kultury osobistej, rzetelność oraz samodzielność,
- Inicjatywa i samodzielność w działaniu oraz chęć do podejmowania wyzwań,
- Wysokie zaangażowanie oraz poczucie odpowiedzialności,
- Odnajdywanie się w sytuacji różnorodnych obowiązków,
- Znajomość podstaw rachunkowości,
- Prawo jazdy
Adres: Zolta Trade Sp. z o.o.
ul. Lotniskowa 6, 39-300 Mielec, powiat mielecki
E-mail:zgloszenia@zolta.pl
:Osoby zainteresowane ofertą proszone są o przesłanie Cv za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres zgloszenia@zolta.pl