Powiat Rzeszowski - siła inwestycji

Tym razem dwie oferty na projekt obwodnicy Nowego Żmigrodu

Opublikowano: 2023-04-21 23:36:38, przez: admin, w kategorii: Inwestycje

POWIAT JASIELSKI. Jednak cenowo nadal jest kłopot. Wielki kłopot...

Fot. Pixabay/CC0

Fot. Pixabay/CC0

 

Starostwo oszacowało koszt wykonania dokumentacji projektowej na 200 tys. zł. Tymczasem jedyny oferent w pierwszym przetargu, krakowska firma DGN Projekt, wyceniła swoją ofertę na 870 840 zł. Postępowanie szybko unieważniono.

 

Do drugiego przetargu stanęło już dwóch wykonawców. Swojego szczęścia raz jeszcze próbuje DGN Projekt, z ceną oferty 731 850 zł oraz CertusVia z Warszawy. Tu cena oferty wynosi jednak aż 1 183 260 zł. A że cena limitu kosztów dla tego zadania się nie zmieniła, więc losy i tego przetargu są raczej przsądzone.

 

Postępowanie prowadzi co prawda starostwo w Jaśle, ale inwestorem przedsięwzięcia jest samorząd województwa. Docelowe zadanie inwestycyjne nosi nazwę „Budowa obwodnicy Nowego Żmigrodu w ciągu drogi wojewódzkiej nr 993”.

 

Zamówienie starostwa dotyczyło nie tylko samej dokumentacji projektowej, ale także uzyskania decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej z rygorem natychmiastowej wykonalności. Wykonawca ma później pełnić nadzór autorski nad realizacją inwestycji.

 

Zakresem zadania objęta mają być w szczególności: „budowa nowego odcinka drogi wojewódzkiej nr 993, jako obwodnicy Nowego Żmigrodu, o długości ok. 920 m. Przewidywany początek zadania zlokalizowany jest na projektowanym w ramach zadania - ,, Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 993 Gorlice - Nowy Żmigród - Dukla” (…) skrzyżowaniu dróg wojewódzkich nr 993 i 992 (...); budowa obiektów inżynierskich (mostów/przepustów) w ciągu ww. nowego odcinka drogi wojewódzkiej nr 993 i/lub budowa/przełożenie koryta potoku Niegłoszcz” oraz budowa i przebudowa infrastruktury technicznej na odcinku drogi wojewódzkiej nr 993.

 

Projektowana obwodnica będzie drogą jednojezdniową o dwóch pasach ruchu. Szerokość jezdni na odcinkach prostych wyniesie 7 m (2 pasy ruchu po 3,5m każdy), do tego pobocze bitumiczne o szerokości 0,5m oraz pobocze gruntowe o szerokości 0,75m. Powstać też mają ciągi piesze i rowerowe oraz cała infrastruktura techniczna.

 

Korzystamy z plików cookies i umożliwiamy zamieszczanie ich stronom trzecim. Pliki cookies ułatwiają korzystanie z naszych serwisów. Uznajemy, że kontynuując korzystanie z serwisu, wyrażasz na to zgodę.

Więcej o plikach cookies można dowiedzieć się na uruchomionej przez IAB Polska stronie: http://wszystkoociasteczkach.pl.

Zamknij