Powiat Rzeszowski - siła inwestycji
Preferencyjne pożyczki między innymi na poprawę efektywności energetycznej

Tym razem siedem ofert na budowę nowego mostu w Gniewczynie Łańcuckiej

Opublikowano: 2022-08-11 07:42:29, przez: admin, w kategorii: Inwestycje

POWIAT PRZEWORSKI. Powiatowy Zarząd Dróg w Przeworsku zwiększył limit kosztów dla realizacji tej inwestycji o milion złotych. I być może tyle wystarczy.

Fot. stara przeprawa w Gniewczynie Łańcuckiej (tryncza.eu)

Fot. stara przeprawa w Gniewczynie Łańcuckiej (tryncza.eu)

 

W pierwszym przetargu na budowę nowego mostu w Gniewczynie Łańcuckiej PZD zamierzało wydać 10 336 000 zł. Do ceny najtańszej oferty zabrakło wówczas właśnie blisko milion złotych. A tę złożyła warszawska firma Sarinż - 11 23 617 zł. Rzeszowski Wolmost był niewiele droższy - 11 694 326 zł. Pierwszą trójkę najtańszych oferta zamykała oferta złożona przez firmę Nowak-Mosty z Dąbrowy Górniczej - 12 566 680 zł. Dalej ceny były jeszcze wyższe i przekraczały 13 mln zł, a najdroższa oferta w przetargu wyceniona została na 15 988 152 zł (INTOP Tarnobrzeg).

 

Tym razem limit wynosi 11 336 000 zł, a cena najtańszej oferty, Sarinż z Warszawy, opiewa na 10 247 669 zł. Kolejna oferta, rzeszowskiego Wolmostu, wyceniona jest na 11 006 346 zł, zaś następna na 11 489 946 zł. Złożył ją pruszkowski Strabag. Najdroższą ofertę w II przetargu złożyła firma Nowak-Mosty z Dąbrowy Górniczej - 13 727 176 zł.

 

Budowa nowej przeprawy przez Wisłok w Gniewczynie Łańcuckiej to wspólne zadanie gminy Tryńcza i powiatu przeworskiego. Tryńcza wzięła na siebie opracowanie dokumentacji projektowej przyszłej inwestycji. Wykonawcą była tarnowska firma Dla Inwestycji.

 

Nowa przeprawa powstanie w ciągu drogi powiatowej nr 1259 R. Most ma mieć ok. 90 m długości i 10,3 m całkowitej szerokości (w tym jezdnia - 6 m i chodnik - 2 m). Przy okazji wzmocnione zostaną brzegi i zmodyfikowane dno rzeki. Inwestycja obejmować będzie także przebudowę ponad 2,5 km drogi powiatowej i kilkudziesięciu metrów drogi gminnej. Przebudowane też zostanie skrzyżowanie drogi gminnej i powiatowej, zjazdy do posesji oraz infrastruktura techniczna.

 

Nowa przeprawa poprawić ma komunikację między powiatami - przeworskim, leżajskim oraz łańcuckim, a także skrócić drogę dojazdową do autostrady A4 i odciążyć DK 77 i DW 835.

 

Inwestycja powinna potrwać 12 miesięcy od podpisania umowy z wybranym wykonawcą.

 

  

Korzystamy z plików cookies i umożliwiamy zamieszczanie ich stronom trzecim. Pliki cookies ułatwiają korzystanie z naszych serwisów. Uznajemy, że kontynuując korzystanie z serwisu, wyrażasz na to zgodę.

Więcej o plikach cookies można dowiedzieć się na uruchomionej przez IAB Polska stronie: http://wszystkoociasteczkach.pl.

Zamknij