Urzędnik w ZUS-ie
TARNOBRZEG.
Stanowisko ds. obsługi płatników składek i ubezpieczonych
ZUS Inspektorat w Tarnobrzegu
ul. Sienkiewicza 145 d, 39-400 Tarnobrzeg
Zadania
Zapewnia obsługę klientów w zakresie spraw płatników składek i ubezpieczonych
Wymagania
Niezbędne:
- wykształcenie wyższe
- min. 1 rok doświadczenia zawodowego związanego z obsługą klientów
Mile widziane:
- doświadczenie w obsłudze osób z niepełnosprawnościami
Wymagania dodatkowe:
- znajomość przepisów ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych oraz rozporządzeń do ustawy
- znajomość kodeksu postępowania administracyjnego
- mile widziana znajomość technik obsługi klienta
Jeśli jesteś osobą:
- komunikatywną
- elastyczną
- nastawioną na rozwój
- zorientowaną na klienta
- posiadającą umiejętność rozwiązywania problemów i radzenia sobie w trudnych sytuacjach
zachęcamy do aplikowania na powyższe stanowisko.
Wymagane dokumenty:
CV
list motywacyjny ze wskazaniem stanowiska pracy, o które ubiega się kandydat
dokumenty potwierdzające wykształcenie
dokumenty potwierdzające doświadczenie zawodowe
Dokumenty należy przesłać przez formularz aplikacyjny wybierając Aplikuj na dole oferty.
Za datę złożenia dokumentów przyjmuje się datę wpływu aplikacji w systemie.
Informujemy, że klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych kandydata w procesie rekrutacji dostępna jest na stronie głównej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych (www.zus.pl) w zakładce 'Praca w ZUS'.
Termin, do którego należy składać dokumenty: 04-08-2022
Oferujemy:
zatrudnienie w stabilnej firmie na podstawie umowy o pracę
możliwość rozwoju zawodowego
świadczenia z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych
Dodatkowe informacje:
proces rekrutacji przewiduje test wiedzy merytorycznej oraz rozmowę kwalifikacyjną
skontaktujemy się tylko z kandydatami spełniającymi wymagania formalne
nadsyłanych dokumentów nie zwracamy
dokumenty złożone po terminie, oferty niekompletne nie będą rozpatrywane
do składania dokumentów zachęcamy osoby niepełnosprawne
Zakład Ubezpieczeń Społecznych jest pracodawcą przyjaznym osobom z niepełnosprawnościami. Stwarza pracownikom optymalne środowisko pracy, uwzględniając ich potrzeby. Istnieje możliwość dostosowania stanowiska pracy i jego wyposażenia do indywidualnych potrzeb osób z niepełnosprawnościami.
Wyposażenie stanowiska pracy:
sprzęt komputerowy,
sprzęt biurowy.
Warunki wykonywania pracy:
spełniają warunki określone wymogami bhp i ppoż.,
polegają na obsłudze komputera powyżej 4 godzin na dobę,
wiążą się z bezpośrednim kontaktem z klientem ZUS
konieczność poruszania się po całym obiekcie,
konieczność odbywania podróży służbowych (w przypadku szkoleń organizowanych poza miejscem pracy),
budynek 2 -piętrowy z windą oraz pomieszczeniami sanitarnymi dostosowanymi do potrzeb osób niepełnosprawnych,
stanowisko pracy zlokalizowane w pomieszczeniach biurowych na parterze,
przy wejściu do budynku znajduje się pochylnia,
drzwi przy wejściu do budynku otwierają się automatycznie,
w bezpośrednim sąsiedztwie wejścia do budynku znajdują się miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnościami.