Powiat Rzeszowski - siła inwestycji

Pracownik biurowy (urzędnik)

Opublikowano: 2022-03-16 14:24:26, przez: admin, w kategorii: Oferty pracy

RZESZÓW.

 

Stanowisko ds. zamówień publicznych

ZUS Oddział w Rzeszowie

Wieloosobowe Stanowisko ds. Zamówień Publicznych

Al. Piłsudskiego 12, 35-075 Rzeszów

 

Zadania

Zapewnia obsługę i realizację zamówień publicznych w ramach przydzielonych postępowań zgodnie z przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych i wewnętrznymi aktami prawnymi.

 

Wymagania

Wymagania niezbędne:

- wykształcenie wyższe

- 2 lata stażu pracy ogółem

 

Mile widziane:

- wykształcenie wyższe kierunek: prawo, ekonomia, administracja, techniczne

- doświadczenie w pracy związanej z udzielaniem zamówień publicznych

 

Wymagania dodatkowe:

- znajomość Ustawy Prawo zamówień publicznych oraz aktów około ustawowych

- podstawowa znajomość Ustawy - Kodeks cywilny

- umiejętność obsługi pakietu MS Office

 

Jeśli jesteś osobą:

zorientowaną na cel i jakość

komunikatywną

posiadającą umiejętność współpracy w zespole

nastawioną na rozwój

posiadającą umiejętność radzenia sobie w sytuacjach trudnych

zdecydowaną

zapraszamy do aplikowania na powyższe stanowisko.

 

Wymagane dokumenty:

 

CV

list motywacyjny ze wskazaniem komórki organizacyjnej i stanowiska o jakie ubiega się kandydat

kopie dokumentów potwierdzających wymagane wykształcenie i staż pracy

Dokumenty należy przesyłać poprzez formularz aplikacyjny naciskając przycisk "Aplikuj" na dole oferty.

 

Dodatkowe informacje:

proces rekrutacji obejmuje przeprowadzenie testu wiedzy oraz rozmowę kwalifikacyjną

oferty niekompletne, złożone po terminie nie będą rozpatrywane

skontaktujemy się tylko z kandydatami spełniającymi wymagania formalne

nadsyłanych dokumentów nie zwracamy

do składania dokumentów zachęcamy osoby z niepełnosprawnościami

 

Termin, do którego należy składać dokumenty 29-03-2022

 

Oferujemy:

- stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę

- możliwość rozwoju zawodowego

- bogaty pakiet świadczeń socjalnych

 

Zakład Ubezpieczeń Społecznych jest pracodawcą przyjaznym osobom z niepełnosprawnościami. Stwarza pracownikom optymalne środowisko pracy, uwzględniając ich potrzeby. Istnieje możliwość dostosowania stanowiska pracy i jego wyposażenia do indywidualnych potrzeb osób z niepełnosprawnościami.

 

Wyposażenie stanowiska pracy:

- sprzęt komputerowy,

- sprzęt biurowy.

 

Warunki wykonywania pracy:

- spełniają warunki określone wymogami bhp i ppoż.

- polegają na obsłudze komputera powyżej 4 godzin na dobę

- konieczność poruszania się po całym obiekcie

- konieczność odbywania podróży służbowych

- budynek 4-piętrowy z windą oraz pomieszczeniami sanitarnymi dostosowanymi do potrzeb osób niepełnosprawnych

- stanowisko pracy zlokalizowane w pomieszczeniach biurowych na parterze

- drzwi przy wejściu do budynku otwierają się automatycznie

- w bezpośrednim sąsiedztwie wejścia do budynku znajdują się miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnościami.

 

APLIKUJ

 

Korzystamy z plików cookies i umożliwiamy zamieszczanie ich stronom trzecim. Pliki cookies ułatwiają korzystanie z naszych serwisów. Uznajemy, że kontynuując korzystanie z serwisu, wyrażasz na to zgodę.

Więcej o plikach cookies można dowiedzieć się na uruchomionej przez IAB Polska stronie: http://wszystkoociasteczkach.pl.

Zamknij