Asystentka zarządu - oferta pracy
RZESZÓW.
Obowiązki:Realizacja i koordynacja zadań zlecanych przez Zarząd;
Pomoc w Prowadzenie bieżących spraw Zarządu;
Wyszukiwanie informacji.
Prowadzenie kalendarza i koordynacja spotkań Zarządu;
Organizacja podróży służbowych;
Organizacja wydarzeń firmowych i szkoleń;
Realizowanie zadań administracyjnych związanych z funkcjonowaniem biura.
Umowa o pracę na czas określony, cały etat, jedna zmiana
Płaca:od 3 500 zł brutto
Wymagania
Wykształcenie wyższe;
Znajomość języka angielskiego na poziomie B2/C1;
Minimum 2-letnie doświadczenie na podobnym stanowisku;
Znajomość pakietu MS Office;
Bardzo dobra organizacja pracy, samodzielność i zaangażowanie;
Szybkość i dokładność w działaniu;
Umiejętność pracy pod presją czasu;
Doskonałe umiejętności interpersonalne;
Dyspozycyjność.
Mile widziane:wykształcenie prawnicze lub filologiczne, znajomość języka francuskiego lub niemieckiego; gotowość do wyjazdów; prawo jazdy kat. B.
Oferujemy zatrudnienie na podstawie umowy o pracę, atrakcyjny system premiowy, dofinansowanie do posiłków, program lojalnościowy, szkolenia wewnętrzne i zewnętrzne w tym szkolenia językowe, pracę w międzynarodowym środowisku, częściowy zwrot zakupu okularów korekcyjnych, miłą atmosferę w zgranym zespole, dłuższe weekendy (praca w piątki do 13.30).
MOŻLIWOŚĆ ZATRUDNIENIA OBYWATELI Z UKRAINY
Adres:KFE Holding sp. z o.o.
Numer telefonu:792 790 952
E-mail:kamil.tecza@komfort.be
.