Powiat Rzeszowski - siła inwestycji

PBW Inżynieria i Dromosttor zbudują podziemne przejście na stacji Mielec

Opublikowano: 2022-02-15 09:41:55, przez: admin, w kategorii: Inwestycje

MIELEC. Zwycięzcę przetargu udało się wyłonić w wyniku aukcji elektronicznej.

Fot. ilustracyjne (pixabay)

Fot. ilustracyjne (pixabay)

 

Dzięki aukcji udało się kolei uzyskać ostateczną cenę znacznie poniżej zakładanego limitu kosztów. Ten wynosił 13 890 351 zł.

 

Przypomnijmy, do przetargu stanęło aż 10 wykonawców. Po otwarciu ofert okazało się, że najtaniej wyceniła swoją ofertę Inżynieria Rzeszów, na 8 730 540 zł. Intop Tarnobrzeg zażyczył już sobie 11 354 707 zł a Przedsiębiorstwo Napraw i Utrzymania Infrastruktury Kolejowej z Krakowa 11 954 736 zł. To trzy najtańsze oferty. Cena tej najdroższej, konsorcjum PBW Inżynieria z Wrocławia i Dromosttor Polska z Lwówka Śląskiego, opiewała aż na 19 439 937 zł.

 

Po aukcji elektronicznej w wyścigu po kontrakt wysforowało się jednak to ostatnie. Cenę udało się zbić do 7,9 mln zł.

 

Przedsięwzięcie dotyczy m.in. budowy podziemnego przejścia pod linią nr 25, w ciągu ul. Księdza Skargi i ul. Drzewieckiego. Nowy obiekt zastąpi trasę w poziomie szyn i zwiększy poziom bezpieczeństwa. Będą z niego mogli korzystać zarówno piesi, jak i rowerzyści. Przejście będzie miało 4 m szerokości i 2,5 m. wysokości.

 

To jednak tylko jedno z zaplanowanych do realizacji zadań. Wykonane też zostaną pewne prace z branży typowo torowej.

 

Zaplanowane roboty powinny zostać ukończone w 10 miesięcy od podpisania umowy.

 

Przebudowa stacji Mielec jest częścią projektu „Rewitalizacja linii kolejowej nr 25 na odcinku Padew-Mielec-Dębica”.

 

 

Fot. ilustracyjne (pixabay)

Korzystamy z plików cookies i umożliwiamy zamieszczanie ich stronom trzecim. Pliki cookies ułatwiają korzystanie z naszych serwisów. Uznajemy, że kontynuując korzystanie z serwisu, wyrażasz na to zgodę.

Więcej o plikach cookies można dowiedzieć się na uruchomionej przez IAB Polska stronie: http://wszystkoociasteczkach.pl.

Zamknij