Powiat Rzeszowski - siła inwestycji

Pracownik obsługi biurowej

Opublikowano: 2021-11-21 20:50:26, przez: admin, w kategorii: Oferty pracy

RZESZÓW.

 

Przedstawiciel fundacji wyjazdowy

Zakres obowiązków:- Pozyskiwanie członków klastra oraz partnerów biznesowych

- Aktywna współpraca z partnerami fundacji

- Współpraca z instytucjami, jednostkami samorządu terytorialnego i organizacjami

Umowa o pracę na czas określony, 0,75 etatu, płaca: od 2 100 zł brutto

Wymagamy:

- Umiejętności dobrej organizacji pracy

- Prawa jazdy

- Statusu osoby bezrobotnej, lub gotowości zarejestrowania się

Adres: Fundacja Pomosty

ul. Starzyńskiego 24/5, 35-508 Rzeszów

E-mail:kariera@pomosty.org

 

 

Korzystamy z plików cookies i umożliwiamy zamieszczanie ich stronom trzecim. Pliki cookies ułatwiają korzystanie z naszych serwisów. Uznajemy, że kontynuując korzystanie z serwisu, wyrażasz na to zgodę.

Więcej o plikach cookies można dowiedzieć się na uruchomionej przez IAB Polska stronie: http://wszystkoociasteczkach.pl.

Zamknij