Powiat Rzeszowski - siła inwestycji

Specjalista ds. administracji i rekrutacji

Opublikowano: 2021-06-30 12:30:07, przez: admin, w kategorii: Oferty pracy

RZESZÓW.

Fot. Pixabay/CC0

Fot. Pixabay/CC0

Litewska 10/1, Rzeszów, Podkarpackie, Polska

- Pracownicy mogą pracować zdalnie

- Pełny etat

Jesteśmy ambitnym zespołem programistów i designerów, który już od ośmiu lat buduje produkty cyfrowe dla start-upów oraz firm różnej wielkości. Specjalizujemy się w tworzeniu natywnych oraz hybrydowych aplikacji mobilnych, a także aplikacji internetowych wykorzystujących technologie .NET oraz React.js. Wciąż rozwijamy nasze kompetencje, aby dostarczać najwyższej jakości oprogramowanie dostosowane do potrzeb naszych partnerów.

Obecnie chcemy wzmocnić nasz zespół! Aplikuj, jeśli uważasz, że jesteś gotowy/a na pozytywną zmianę w swoim życiu i karierze! Dołącz do grona ekspertów w mobitouch!
 

Opis stanowiska

Miejsce pracy
Rzeszów

Wynagrodzenie
3.000 – 5.000 brutto

Zadania

  • administrowanie obiegiem dokumentów w firmie,
  • administrowanie kalendarzem Członków Zarządu,
  • pomoc w realizacji działań z zakresu HR (aktywne poszukiwanie kandydatów do pracy oraz dbanie o właściwy candidate experience),
  • pomoc przy organizacji podróży służbowych oraz rozliczanie delegacji,
  • prowadzenie rejestru umów i faktur,
  • przygotowywanie materiałów przed spotkaniem z potencjalnymi klientami, zbieranie potrzebnych danych i tworzenie opracowań,
  • sporządzanie analiz i raportów na potrzeby Członków Zarządu,
  • aktywne wspieranie zespołu w realizacji codziennych zadań,
  • realizacja bieżących zadań (m.in. zaopatrzenie biura w wymagane materiały),
  • pomoc w organizacji wewnętrznych i zewnętrznych spotkań Zarządu,
  • wsparcie w organizacji szkoleń oraz konferencji.

Kwalifikacje

  • praktyczna znajomość pakietu Microsoft Office,
  • bardzo dobra organizacja pracy, samodzielność, sumienność i dokładność,
  • umiejętność zarządzania priorytetami, bardzo dobra organizacja czasu pracy,
  • zaangażowanie w realizację powierzonych zadań,
  • komunikatywność i umiejętności interpersonalne,
  • umiejętność pracy pod presją czasu,
  • znajomość j. angielskiego (na poziomie B2),
  • umiejętność szybkiego uczenia się,
  • inicjatywa oraz dynamika w działaniu,
  • minimum rok doświadczenia na podobnym stanowisku.
     

Dodatkowe informacje

Dbamy o dobre samopoczucie naszego zespołu. Każdy z naszych pracowników, może korzystać z pakietu następujących benefitów:

•    elastyczne godziny pracy,
•    nowoczesny kameralny biurowiec w okolicy ronda Pobitno,
•    mobi devs skillz, czyli wewnętrzne spotkania służące wymianie wiedzy,
•    firmowe imprezy integracyjne,
•    możliwość publikowania artykułów na naszym blogu,
•    wysokiej jakości narzędzia do pracy,
•    karta Opensport24.

W mobitouch zapewniamy niekorporacyjne środowisko pracy w młodym zespole ekspertów. Nasze biuro wyposażone jest w dobrze zaopatrzoną kuchnię, budkę telefoniczną i chillstrefę z Xboxem! ☺ Psst! W przerwach na kawę robimy maratony z Make Life Harder! Do zobaczenia w mobitouch!

Jestem zainteresowany(a)

Korzystamy z plików cookies i umożliwiamy zamieszczanie ich stronom trzecim. Pliki cookies ułatwiają korzystanie z naszych serwisów. Uznajemy, że kontynuując korzystanie z serwisu, wyrażasz na to zgodę.

Więcej o plikach cookies można dowiedzieć się na uruchomionej przez IAB Polska stronie: http://wszystkoociasteczkach.pl.

Zamknij