Praca w Straży Miejskiej w Rzeszowie
RZESZÓW.
Strażnik miejski
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku: zgodnie z art.11 ustawy o strażach gminnych ( Dz.U. 2018 r. poz. 928 z późn. zm.),
Umowa o pracę na czas nieokreślony. Cały etat, trzy zmiany
Płaca od: 2 800 zł brutto
Wymagania
- wykształcenie średnie ogólnokształcące
- szkolenie podstawowe strażników gminnych (miejskich)
Inne wymagania:
1. Wymagania niezbędne: obywatelstwo polskie, ukończony 21 rok życia, korzystanie z pełni praw publicznych, pełna zdolność do czynności prawnych, wykształcenie co najmniej średnie, nienaganna, nieposzlakowana opinia, sprawność pod względem fizycznym i psychicznym, kandydat nie może być skazany prawomocnym wyrokiem sądu za ścigane z oskarżenia publicznego przestępstwo i umyślnie popełnione przestępstwo lub przestępstwo skarbowe, uregulowany stosunek do służby wojskowej,
2. Wymagania dodatkowe: dobra znajomość topografii miasta Rzeszowa, osoby zarejestrowane jako bezrobotne, znajomość ustaw o samorządzie gminnym, strażach gminnych, prawo o ruchu drogowym oraz ustaw pokrewnych wraz z przepisami wykonawczymi, opanowanie i odporność na stres, wysoka kultura osobista, ukończony kurs podstawowy dla strażników gminnych (miejskich) mile widziane, dyspozycyjność
Adres: Straż Miejska Rzeszów
ul. Targowa 1, 35-064 Rzeszów
Wymagane dokumenty:
życiorys (CV),
list motywacyjny,
kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (wzór - załącznik nr. 1 do ogłoszenia),
kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
kserokopie świadectw pracy lub innych dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe,
kserokopie innych dokumentów potwierdzających uprawnienia zawodowe kandydata,
opinie z poprzednich miejsc pracy mile widziane,
oświadczenie kandydata, że jest obywatelem polskim (wzór załącznik nr 2 do ogłoszenia),
oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych i o korzystaniu z pełni praw publicznych opatrzone własnoręcznym podpisem oraz bieżącą datą (wzór załącznik nr 2 do ogłoszenia),
oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za ścigane
z oskarżenia publicznego przestępstwo i umyślnie popełnione przestępstwo lub przestępstwo skarbowe (wzór załącznik nr 2 do ogłoszenia).
Podanie danych osobowych przez kandydata jest wymogiem ustawowym. Dane osobowe zawarte w dokumentach aplikacyjnych wykraczające poza dokumenty ustawowo niezbędne, będą przetwarzane wyłącznie za zgodą kandydata, wyrażoną na piśmie (wzór załącznik nr 3 do ogłoszenia). Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednakże ich niepodanie może skutkować odrzuceniem oferty.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście lub pocztą na adres Straż Miejska; ul. Targowa 1; 35-064 Rzeszów, w terminie do dnia 21 kwietnia 2021 r. w zamkniętej kopercie z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko strażnik miejski.
Dokumenty, które wpłyną do jednostki po wyżej określonym terminie lub niekompletne, nie będą rozpatrywane.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (BIP): www.bip.erzeszow.pl, na tablicy ogłoszeń Straży Miejskiej w Rzeszowie oraz na stronie internetowej: http://www.sm.erzeszow.pl/
UWAGA
Straż Miejska w Rzeszowie nie zwraca złożonych dokumentów. Po upływie 7 miesięcy od zakończenia naboru dokumenty aplikacyjne złożone w odpowiedzi na ogłoszony nabór będą niszczone.
Do pobrania
Załączniki:
Druk Kwestionariusz osobowy dla ubiegajacego sie o zatrudnienie (34,00 kB)
Druk Oswiadczenie ubiegajacego sie o zatrudnienie (28,00 kB)
Druk Zgoda na przetwarzania danych w celu przeprowadzenia naboru (28,50 kB)