Praca w Urzędzie Marszałkowskim
RZESZÓW.
Urząd Marszałkowski Województwa Podkarpackiego
al. Łukasza Cieplińskiego 4, 35-010 Rzeszów
Ogłasza nabór na wolne stanowisko pracy
podinspektora w Oddziale nadzoru i kontroli nad lokalnymi grupami działania
Departamentu Programów Rozwoju Obszarów Wiejskich
1. Wymagania niezbędne:
1) wykształcenie wyższe magisterskie o kierunku prawo lub administracja,
2) znajomość przepisów ustawy o samorządzie województwa,
3) znajomość przepisów ustawy o pracownikach samorządowych,
4) znajomość Statutu Województwa Podkarpackiego,
5) znajomość przepisów ustawy Kodeks postępowania administracyjnego,
6) znajomość przepisów ustawy z dnia 20 lutego 2015 r. o rozwoju lokalnym z udziałem lokalnej społeczności (Dz. U. z 2019 r., poz. 1167),
7) znajomość przepisów ustawy z dnia 20 lutego 2015 r. o wspieraniu rozwoju obszarów wiejskich z udziałem środków Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014- 2020 (Dz. U. z 2020 r., poz. 217),
8) znajomość przepisów rozporządzenia Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi z dnia 24 września 2015 r. w sprawie szczegółowych warunków i trybu przyznawania pomocy finansowej w ramach poddziałania „Wsparcie na wdrażanie operacji w ramach strategii rozwoju lokalnego kierowanego przez społeczność” objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020,
9) znajomość przepisów rozporządzenia Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi z dnia 19 października 2015 r. w sprawie szczegółowych warunków i trybu przyznawania pomocy finansowej w ramach poddziałania „Przygotowanie i realizacja działań w zakresie współpracy z lokalną grupą działania” objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020,
10) znajomość przepisów rozporządzenia Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi z dnia 24 października 2015 r. w sprawie szczegółowych warunków i trybu przyznawania pomocy finansowej w ramach poddziałania „Wsparcie na rzecz kosztów bieżących i aktywizacji” objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020,
11) znajomość Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014- 2020.
2. Wymagania dodatkowe:
1) co najmniej roczne doświadczenie w administracji publicznej na stanowisku związanym z realizacją LSR,
2) prawo jazdy kat. B.
3. Do zakresu wykonywanych zadań na stanowisku należeć będzie:
1) realizacja zadań instytucji zarządzającej w zakresie rozwoju lokalnego kierowanego przez społeczność jako instytucji pośredniczącej, określonych przepisami o rozwoju lokalnym
z udziałem lokalnej społeczności, obejmujących w szczególności:
a) realizację zadań zgodnie z trybem i terminami wynikającymi z obowiązujących przepisów, umowy delegowania oraz procedur i instrukcji,
b) stosowanie procedur i instrukcji przekazanych przez agencję płatniczą,
c) sprawowanie nadzoru nad Lokalnymi Grupami Działania,
d) prowadzenie spraw związanych z wdrażaniem poddziałania „Wsparcie przygotowawcze” w zakresie przyznania pomocy,
e) prowadzenie spraw związanych z wdrażaniem poddziałania „Wsparcie kosztów bieżących i aktywizacji” w zakresie przyznania pomocy,
f) pełnienie roli pracownika weryfikującego,
g) pełnienie roli pracownika sprawdzającego, w przypadku wyznaczenia przez kierownika Oddziału nadzoru i kontroli nad Lokalnymi Grupami Działania,
h) prowadzenie spraw związanych z wyborem lokalnych strategii rozwoju w ramach rozwoju lokalnego kierowanego przez społeczność,
i) ocenę racjonalności harmonogramów planowanych działań komunikacyjnych wraz ze wskaźnikami realizacji tych działań,
j) analizę sprawozdań z realizacji LSR,
k) przeprowadzanie kontroli prawidłowości realizacji lokalnych strategii rozwoju przez lokalne grupy działania,
l) wykrywanie, przeciwdziałanie występowaniu nieprawidłowości a w przypadku ich wystąpienia niezwłoczne podejmowanie działań w celu ich usunięcia oraz zapobieganie ich ponownemu wystąpieniu,
m) prowadzenie spraw związanych ze składanymi przez podmioty ubiegające się o przyznanie pomocy/beneficjentów skargami do sądów administracyjnych i pozwami składanymi do sądów powszechnych w przypadkach odmowy przyznania pomocy,
n) umożliwienie przeprowadzenia kontroli przez organy kontroli skarbowej, NIK, przedstawicieli KE, ETO, Instytucję Zarządzającą, agencję płatniczą oraz inne uprawnione podmioty oraz przekazywanie agencji płatniczej informacji o tych kontrolach, ich wynikach oraz sposobie realizacji zaleceń i wniosków pokontrolnych,
o) umożliwienie agencji płatniczej przeprowadzenia działań monitoringowych,
p) umożliwienie agencji płatniczej przeprowadzenie audytu,
q) udostępnianie lub przekazywanie uprawnionym podmiotom dokumentacji związanej z obsługą wniosków o przyznanie pomocy,
r) prowadzenie przez trenerów szkoleń, konsultacji zapewniających prawidłowe wykonywanie zadań,
s) stosowanie Zasad przepływu informacji dotyczących szczegółowych warunków i trybu przyznawania i zatwierdzania pomocy finansowej oraz stosowania procedur w zakresie zadań delegowanych przez agencję płatniczą do podmiotów wdrażających w ramach PROW na lata 2014-2020,
t) bieżące wprowadzanie danych do systemu informatycznego,
2) współpraca z innymi komórkami Departamentu w zakresie wykonywanych zadań,
3) prowadzenie innych czynności i działań z zakresu obsługi wniosków o przyznanie pomocy, wynikających z zapisów proceduralnych lub programowych.
4. Warunki pracy:
1) praca w pełnym wymiarze czasu pracy,
2) zatrudnienie w ramach umowy o pracę,
3) praca na miejscu – w siedzibie Urzędu oraz możliwe wyjazdy służbowe,
4) pakiet socjalny.
5. Wymagane dokumenty:
1) kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (wzór – załącznik nr 1 do ogłoszenia),
2) kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie,
3) oświadczenie kandydata, że jest obywatelem polskim (wzór – załącznik nr 2 do ogłoszenia),
4) oświadczenie kandydata, że ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych (wzór – załącznik nr 2 do ogłoszenia),
5) oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe (wzór –
załącznik nr 2 do ogłoszenia),
6) oświadczenie kandydata, że cieszy się nieposzlakowana opinią (wzór – załącznik nr 2 do ogłoszenia),
7) oświadczenie kandydata dotyczące kodu identyfikacyjnego składającego się z 6 znaków (kombinacja dużych i małych liter oraz cyfr), jakim Urząd Marszałkowski Województwa
Podkarpackiego będzie się posługiwał publikując w Biuletynie Informacji Publicznej informacje o kandydatach, którzy spełniają wymagania formalne (wzór – załącznik nr 3 do ogłoszenia),
8) kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku zamiaru skorzystania z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r o pracownikach samorządowych,
9) kserokopie innych dokumentów z zakresu objętego wymaganiami dodatkowymi (np. dyplomy, certyfikaty, zaświadczenia, referencje).
W miesiącu lutym 2021 r. w Urzędzie Marszałkowskim Województwa Podkarpackiego w Rzeszowie wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych nie osiągnął 6%.
Wymagane dokumenty aplikacyjne umieszczone w kopercie z dopiskiem: Dotyczy naboru na wolne stanowisko pracy podinspektora w Oddziale nadzoru i kontroli nad lokalnymi grupami działania Departamentu Programów Rozwoju Obszarów Wiejskich, należy składać osobiście w siedzibie Urzędu Marszałkowskiego Województwa Podkarpackiego w Rzeszowie al. Łukasza Cieplińskiego 4, pok. 217, lub przesłać na adres: Urząd Marszałkowski Województwa Podkarpackiego, 35-010 Rzeszów, al. Łukasza Cieplińskiego 4 w terminie do dnia 30 marca 2021 r. Aplikacje, które wpłyną do Urzędu Marszałkowskiego Województwa Podkarpackiego po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Informacje o kandydatach spełniających wymagania formalne, terminie i miejscu przeprowadzenia rozmowy kwalifikacyjnej oraz o wyniku naboru będą umieszczane na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.podkarpackie.pl) oraz na tablicy informacyjnej Urzędu przy al. Łukasza Cieplińskiego 4.
UWAGA
Urząd Marszałkowski Województwa Podkarpackiego nie zwraca złożonych dokumentów. Po upływie 7 miesięcy od zakończenia naboru dokumenty aplikacyjne złożone w odpowiedzi na ogłoszony nabór będą niszczone.
KLAUZULA INFORMACYJNA DLA KANDYDATÓW
Zgodnie z art. 13 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) informuję, iż:
- administratorem danych osobowych kandydatów aplikujących na wolne stanowiska urzędnicze jest Urząd Marszałkowski Województwa Podkarpackiego z siedzibą w Rzeszowie, al. Łukasza Cieplińskiego 4, 35-010 Rzeszów,
-kontakt z Inspektorem Ochrony Danych – iod@podkarpackie.pl, telefonicznie: 17 747 67 09, listownie na adres Urzędu Marszałkowskiego Województwa Podkarpackiego, kontakt osobisty w siedzibie Urzędu przy al. Łukasza Cieplińskiego 4 w Rzeszowie,
-dane osobowe będą przetwarzane w celu realizacji procedury naboru - na podstawie art. 6 ust 1 lit. a i lit. c ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.,
-w przypadku podawania dodatkowych danych osobowych, które nie są wymagane przepisami prawa proszę o wyraźne wskazanie zgody na ich przetwarzanie, gdyż brak takiej zgody będzie skutkować odrzuceniem oferty,
-dane osobowe przechowywane będą nie dłużej niż 7 miesięcy od zakończenia naboru,
-posiada Pani/Pan prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia (jeżeli podstawą ich przetwarzania nie jest obowiązek prawny) lub ograniczenia przetwarzania, oraz prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie,
-ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do Prezesa Ochrony Danych Osobowych,
-podanie danych osobowych wynika z przepisów prawa, jest dobrowolne jednakże niepodanie danych uniemożliwi wzięcie udziału w procesie naboru,
-odbiorcą Pani/Pana danych osobowych będą podmioty upoważnione na podstawie przepisów prawa.
Plik | Załączający | Rozmiar | Utworzono | Ostatnia modyfikacja |
---|---|---|---|---|
załącznik nr 1_ kwestionariusz.docx | [OR] Anna Tomankiewicz | 14 kB | 2021-03-17 15:11 | 2021-03-17 15:11 |
załącznik nr 2_oswiadczenia 2018.docx | [OR] Anna Tomankiewicz | 15 kB | 2021-03-17 15:12 | 2021-03-17 15:12 |
załacznik nr 3_oswiadczenie_2018.docx | [OR] Anna Tomankiewicz | 13 kB | 2021-03-17 15:12 | 2021-03-17 15:12 |
załącznik nr 4_oswiadczenieRODO.docx | [OR] Anna Tomankiewicz | 14 kB | 2021-03-17 15:12 | 2021-03-17 15:12 |
.