Powiat Rzeszowski - siła inwestycji

Urzędnik w policji (OIN i składnica akt)

Opublikowano: 2020-08-05 10:19:58, przez: admin, w kategorii: Oferty pracy

LESKO.

 

Komenda Powiatowa Policji w Lesku

Ogłoszenie o naborze nr 66742 z dnia 05.08.2020 r.

 

Komendant Powiatowy Policji poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

inspektor do spraw: Zespołu ds. Ochrony Informacji Niejawnych i Składnicy Akt

Zespół ds. Ochrony Informacji Niejawnych i Składnica Akt

 

Miejsce wykonywania pracy:

Lesko

Adres urzędu:

Komenda Powiatowa Policji w Lesku

ul. Przemysłowa 24,

38-600 Lesko

 

WARUNKI PRACY

- praca biurowa w siedzibie urzędu,

- praca na wysokości do 3 metrów w pomieszczeniach Składnicy Akt,

- możliwy kontakt z kurzem archiwalnym,

- praca przy sztucznym oświetleniu

- użytkowanie sprzętu biurowego ( komputer, drukarka, kopiarka, faks),

- stanowisko zlokalizowane na II budynku,

- konieczność poruszania się pomiędzy kondygnacjami, brak dźwigu osobowego,

- brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym, głuchoniemym oraz niedosłyszącym.

 

ZAKRES ZADAŃ

prowadzenie Składnicy Akt i ewidencji archiwalnej

przyjmowanie akt spraw ostatecznie zakończonych z komórek organizacyjnych w celu wprowadzenia do ewidencji

udostępnianie materiałów archiwalnych przechowywanych w Składnicy Akt podmiotom pozaresortowym oraz do celów służbowych i opracowywania kwerend w celu udzielenia informacji

uczestnictwo w procesie brakowania dokumentacji niearchiwalnej, o krótkotrwałym znaczeniu w celu wydania zgody na zniszczenie tej dokumentacji

dokonywanie zmian i zniesienia klauzuli tajności na dokumentach archiwalnych w celu realizacji zadań wynikających z przepisów prawa

zabezpieczenie przed zniszczeniem i konserwacja akt przechowywanych w Składnicy w celu zapewnienia ochrony dokumentów

 

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

Wykształcenie: średnie

nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

posiadanie aktualnego poświadczenia bezpieczeństwa upoważniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „ściśle tajne” lub wyrażenie zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego na podstawie ustawy o oin

zdolność analitycznego myślenia, umiejętność stosowania prawa w praktyce, umiejętność organizacji pracy własne, rzetelność

Posiadanie obywatelstwa polskiego

Korzystanie z pełni praw publicznych

Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

 

WYMAGANIA DODATKOWE

Wykształcenie: wyższe na kierunku administracja

staż pracy: co najmniej 1 rok doświadczenie w pracy z zasobami archiwalnymi

znajomość pracy w urzędach administracji państwowej

komunikatywność, kreatywność

 

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

CV i list motywacyjny

Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia

Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy

oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego

oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych

oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub przestępstwo skarbowe

Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego

Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych

Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

 

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów

Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia

Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy

 

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

Dokumenty należy złożyć do: 21.08.2020

Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu

Miejsce składania dokumentów:

Komenda Powiatowa Policji w Lesku

ul. Przemysłowa 24

38-600 Lesko

 

DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA

Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

Administrator danych i kontakt do niego: Komendant Powiatowy Policji w Lesku ul. Przemysłowa 24 38-600 Lesko

Kontakt do inspektora ochrony danych: Przemysłowa 24, Lesko iod.lesko@rz.policja.gov.pl

Cel przetwarzania danych:

przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru

Informacje o odbiorcach danych: Dane osobowe będą przekazywane jedynie odbiorcom do tego upoważnionym w celu rekrutacji

Okres przechowywania danych:

czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji

Uprawnienia:

prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;

prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;

prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;

prawo do usunięcia danych osobowych;

- żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej;

prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).

Podstawa prawna przetwarzania danych:

art. 6 ust. 1 lit. b RODO;

art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;

art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.

Informacje o wymogu podania danych:

Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia w służbie cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.

 

Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.

 

Jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.

Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane

 

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.

Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne wyznanie, orientacje seksualną, czy też

jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.

Techniki i metody weryfikacji:

weryfikacja ofert pod katem spełniania wymagań formalnych,

- test wiedzy,

- rozmowa kwalifikacyjna.

W dokumentach aplikacyjnych należy podać nr ogłoszenia. List motywacyjny, oświadczenia należy opatrzyć datą i własnoręcznym podpisem. Każde oświadczenie powinno być zgodne z treścią ujętą w ogłoszeniu. Oferty niekompletne, które nie zawierają dokumentów i oświadczeń wskazanych w ogłoszeniu lub złożone po terminie wskazanym w ogłoszeniu nie będą rozpatrywane. Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone. Nie zwracamy nadesłanych dokumentów. Kandydatki/ kandydaci będą informowani telefonicznie o dalszych etapach postępowania kwalifikacyjnego.

Komenda Powiatowa Policji w Lesku nie ponosi odpowiedzialności za treść ogłoszeń publikowanych w komercyjnych portalach internetowych oraz innych źródłach informacji o podobnych charakterze.

Do udziału w rekrutacji zapraszamy również osoby niepełnosprawne.

 

Do pobrania

WZORY OŚWIADCZEŃ:

 

 

Korzystamy z plików cookies i umożliwiamy zamieszczanie ich stronom trzecim. Pliki cookies ułatwiają korzystanie z naszych serwisów. Uznajemy, że kontynuując korzystanie z serwisu, wyrażasz na to zgodę.

Więcej o plikach cookies można dowiedzieć się na uruchomionej przez IAB Polska stronie: http://wszystkoociasteczkach.pl.

Zamknij