Urzędnik w Zarządzie Zieleni Miejskiej
RZESZÓW.
Fot. Urząd Miasta Rzeszowa
OK.111.9.2024.AP Rzeszów, 22 listopada 2024 r.
Dyrektor Zarządu Zieleni Miejskiej w Rzeszowie
ogłasza nabór no wolne stanowisko pracy
Inspektor
do Działu Zieleni Miejskiej
1. Wymagania niezbędne:
a) obywatelstwo polskie,
b) wykształcenie wyższe o kierunku architektura lub architektura i urbanistyka,
c) co najmniej 3-letni staż pracy, w obszarze związanym z budownictwem ogólnym,
d) kandydat musi posiadać pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzystać z pełni praw publicznych, nie być skazanym prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, cieszy się nieposzlakowana opinią.
2. Wymagania dodatkowe:
a) uprawnienia budowlane w specjalności architektonicznej do projektowania bez ograniczeń,
b) praktyczna znajomość przepisów ustaw: o samorządzie gminnym, o pracownikach samorządowych, Prawo budowlane, Prawo zamówień publicznych, Kodeks postępowania administracyjnego,
c) biegła umiejętność obsługi komputera (Pakiet Office), znajomość programów ARCHLine lub AutoCAD,
d) predyspozycje osobowościowe: zdyscyplinowanie, systematyczność, kreatywność, umiejętność pracy w zespole,
e) mile widzialne doświadczenie w pracy w urzędzie (jednostkach budżetowych) przy wykonywaniu podobnych czynności (o których mowa w pkt 3).
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
a) wykonywanie projektów zagospodarowania terenu w zakresie układu architektonicznego i przestrzennego (projekty zagospodarowania zielenią i dobór gatunkowy roślin wykonywane są przez innych pracowników Działu Zieleni), projektowanie nowych elementów małej architektury (donice, parklety, leżaki, ławki, stojaki rowerowe itp.) przy użyciu programów komputerowych: ARCHLine lub AutoCAD,
b) przygotowanie dokumentacji projektowych dla zadań inwestycyjnych i remontowych,
c) przygotowywanie dokumentów w zakresie uzyskania pozwolenia na budowę lub zgłoszenia zamiaru wykonania robót budowlanych nie wymagających pozwolenia na budowę,
d) weryfikacja dokumentacji projektowych, przedmiarów robót, kosztorysów,
e) przygotowanie formalne i merytoryczne dokumentacji na potrzeby udzielenia zamówień publicznych na podstawie ustawy Prawo zamówień publicznych oraz zamówień poniżej 130 000,00 zł,
f) przygotowanie merytoryczne dokumentacji na potrzeby uzyskania dofinansowania ze środków UE lub budżetu państwa,
g) nadzorowanie realizacji zadań inwestycyjnych związanych z budową nowych obiektów (ścieżki rowerowe, obiekty rekreacyjno-sportowe itp.) oraz zadań remontowych obiektów infrastruktury rekreacyjno-wypoczynkowej, będącej w utrzymaniu ZZM w Rzeszowie,
h) dokonywanie w okresie gwarancyjnym przeglądów technicznych obiektów będących w utrzymaniu ZZM w Rzeszowie,
i) prowadzenie korespondencji w zakresie przygotowywanych i nadzorowanych zadań inwestycyjnych lub remontowych,
j) współpraca z Jednostkami i Wydziałami UM Rzeszowa oraz innymi organami w zakresie uzyskania niezbędnych do realizacji inwestycji decyzji, pozwoleń i innych dokumentów wynikających ze specyfiki inwestycji.
4. Informacja o warunkach pracy:
a) praca w Dziele Zieleni Miejskiej,
b) pełny wymiar czasu pracy,
c) praca przy komputerze przez co najmniej połowę dobowego wymiaru czasu pracy,
d) obsługa urządzeń biurowo-technicznych i narzędzi informatycznych,
e) miejsce wykonywania pracy – siedziba Zarządu Zieleni Miejskiej w Rzeszowie,
f) wyjścia w teren (Miasto Rzeszów) w celu kontroli realizowanych umów.
5. W miesiącu poprzedzającym datę upublicznia ogłoszenia, wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
6. Wymagane dokumenty:
a) życiorys (CV),
b) list motywacyjny,
c) kserokopia dyplomu ukończenia szkoły wyższej oraz innych dokumentów o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach,
d) kserokopia dokumentów poświadczających posiadane uprawnienia,
e) kserokopie dokumentów poświadczających doświadczenie zawodowe,
f) kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
g) kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydatów, którzy zamierzają skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatów,
h) oświadczenie kandydata, że jest obywatelem polskim, ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych, nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe opatrzone własnoręcznym podpisem oraz bieżącą datą.
Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny oraz życiorys powinny być opatrzone własnoręcznym podpisem.
Wymagane dokumenty należy składać w siedzibie Zarządu osobiście lub pocztą na adres: Zarząd Zieleni Miejskiej w Rzeszowie, Plac Ofiar Getta 6, 35-002 Rzeszów, w zamkniętych kopertach z dopiskiem: „Dotyczy naboru na stanowisko Inspektora w Dziale Zieleni Miejskiej”, w terminie do dnia 4 grudnia 2024 r.
Dokumenty, które wpłynął po upływie określonego terminu nie będą rozpatrywane.
Informacja o wyniku naboru zostanie zamieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miasta Rzeszowa (www.bip.erzeszow.pl) oraz na tablicy ogłoszeń w siedzibie ZZM w Rzeszowie przy Placu Ofiar Getta 6.
Zgodnie z art. 13 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych informuję, że:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Zarząd Zieleni Miejskiej w Rzeszowie, Plac Ofiar Getta 6, 35-002 Rzeszów.
2. Kontakt z inspektorem ochrony danych jest możliwy poprzez e-mail iod4@erzeszow.pl
lub pisemnie na adres administratora.
3. Pani/Pana dane osobowe są przetwarzane w celu rekrutacji na podstawie Art. 221
Kodeksu Pracy
i ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych oraz na podstawie
Pani/Pana zgody w zakresie podanych danych osobowych wykraczających poza unormowane
przepisami prawa.
4. W przypadku zatrudnienie w wyniku naboru dane osobowe Pani/Pana będą przechowywane
przez okres wynikający z przepisów Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia
2011r. (Dz. U. z 2011 r., Nr 14 poz. 67 z późn. zm.). Oferty pozostałych kandydatów
przechowywane będą przez okres 3 miesięcy od dnia zakończenia procedury naboru, a następnie
dokumenty te zostaną komisyjnie zniszczone. Dotyczy to również ofert niespełniających
wymagań formalnych oraz tych, które wpłynęły po upływie wyznaczonego terminu.
W przypadku kandydatów, którzy spełnili wymagania formalne i zakwalifikowali się do
kolejnego etapu naboru, dane osobowe w zakresie imienia i nazwiska oraz adresu zamieszkania
przechowywane będą w dokumentacji z przeprowadzonego naboru z uwzględnieniem okresów
przechowywania obowiązujących w przepisach prawnych, w tym przepisach archiwalnych.
5. Posiada Pani/Pan prawo do: dostępu do danych osobowych oraz otrzymania ich kopii, ich
sprostowania, żądania ograniczenia przetwarzania, cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez
wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej
cofnięciem, żądania usunięcia danych.
6. Ma Pani/Pan prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
7. Podanie przez Państwa danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221
Kodeksu pracy
i ustawy o pracownikach samorządowych jest niezbędne, aby uczestniczyć w postępowaniu
rekrutacyjnym. Podanie przez Państwa innych danych jest dobrowolne.
8. Odbiorcami będą podmioty upoważnione na podstawie przepisów prawa. W zakresie odbiorców
danych osobowych informacja o wynikach naboru w zakresie imienia i nazwiska oraz miejsca
zamieszkania w rozumieniu Kodeksu Cywilnego będzie udostępniona na stronie BIP UM
Rzeszowa i na tablicy ogłoszeń w siedzibie ZZM w Rzeszowie.
Do pobrania