Urzędnik w zespole szkół
RZESZÓW.
Fot. pixabay/CC0
Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko pracy referent
Dyrektor Zespołu Szkół Gospodarczych im. Mikołaja Spytka Ligęzy w Rzeszowie ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze- referent
1. Miejsce pracy/ nazwa i adres jednostki
Zespół Szkół Gospodarczych im. Mikołaja Spytka Ligęzy w Rzeszowie; ul. Spytka Ligęzy 12; 35-055 Rzeszów
2, Określenie stanowiska
-
Wymiar czasu pracy- pełny etat (40 godzin tygodniowo)
-
Rodzaj umowy- umowa o pracę
-
Praca w siedzibie szkoły.
3. Wymagania niezbędne:
wykształcenie minimum średnie zawodowe o profilu ekonomicznym i mmimum dwa lata pracy w administracji, znajomość regulacji prawnych z zakresu Ustawy o Funduszu Socjalnym, Ustawy o podatku dochodowym, Ustawy o ochronie danych osobowych, Ustawy o Rachunkowości, Ustawy o finansach publicznych.
znajomość i obsługa programów komputerowych m.in. Microsoft Office, posiada obywatelstwo polskie, pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych, niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, brak przeciwwskazań zdrowotnych do pracy na w. w. stanowisku,
4. Wymagania dodatkowe:
doświadczenie zawodowe na stanowisku bezpośrednio związanym z prowadzeniem inwentarza placówki oraz prowadzeniem Funduszu Socjalnego placówki odpowiedzialność, sumienność i samodzielność w podejmowaniu działań,
-
dyspozycyjność i gotowość do podnoszenia kwalifikacji,
-
umiejętność dobrej organizacji pracy,
5. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
-
Zastępowanie w czasie nieobecności kierownika gospodarczego.
-
Prowadzenie ewidencji analitycznej środków trwałych, przedmiotów nietrwałych, księgozbioru oraz uzgadnianie ich z kontem syntetycznym.
-
Uzgadnianie ksiąg inwentarzowych z główną księgową.
-
Rozliczanie inwentaryzacji.
Numeracja i znakowanie inwentarza szkolnego.
-
Przekazywanie inwentarza i sprzętu osobom odpowiedzialnym.
Gromadzenie dokumentów i ekspertyz środków trwałych i pomocy naukowych przeznaczonych do likwidacji.
Przygotowanie do likwidacji sprzętu szkolnego i pomocy naukowych i środków trwałych. Udział w pracach komisji likwidacyjnej jako członek,
Wyksięgowanie z ksiąg inwentarzowych sprzętu, pomocy naukowych i środków trwałych po likwidacji.
Prowadzeni ewidencji druków ścisłego zarachowania z zakresu arkusza spisu z natury, Prowadzenie ubezpieczenia środków trwałych i wyposażenia-
Prowadzenie oraz kompletowanie akt związanych z w/w sprawami.
W porozumieniu z księgowym szkoły sporządzanie preliminarza budżetowego w zakresie przychodów i wydatków funduszu socjalnego, oraz dopilnowanie jego zatwierdzenia przez Związki Zawodowe i dyrektora szkoły.
Udział w pracach Komisji Socjalnej.
Zbieranie i opracowywanie dokumentacji związanej z funduszem socjalnym (m. in. podania, wnioski, oświadczenia na komisje socjalne).
Przygotowywanie wykazów do wypłat z fünduszu socjalnego.
Prowadzenie analityki oraz sprawozdawczości z funduszu socjalnego.
Prowadzenie korespondencji dotyczącej funduszu socjalnego.
Opieka nad Szkolnym Kołem Emerytów.
Rozliczenie delegacji służbowych.
Prowadzenie kartotek odzieży ochronnej pracowników ZSG.
Raz w roku przygotowanie zapotrzebowania na środki czystości na dany rok kalendarzowy. Prowadzenie ewidencji miesięcznego rozliczenia paliwa samochodu służbowego ZSG.
-
Warunki pracy:
-
umowa o pracę od dnia 01.02.2025 r. (pierwsza umowa na okres próbny 3 miesiące z możliwością jej przedłużenia na czas nieokreślony).
-
wynagrodzenie zgodnie z rozporządzeniem RM z dnia 18.05.2018 r. w sprawie wynagradzania pracowników samorządowych, praca ma charakter biurowy, zakres obowiązków wymaga pracy przy monitorze ekranowym przez co najmniej połowę wymiaru dobowego czasu pracy.
-
Informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia, wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Zespole szkół Gospodarczych w Rzeszowie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudniania osób niepełnosprawnych, był niższy niż
-
Wymagane dokumenty:
-
list motywacyjny opatrzony własnoręcznym podpisem życiorys (CV) opatrzony własnoręcznym podpisem
-
kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (załącznik nr 1 do ogłoszenia), kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje zawodowe wymagane do zajmowanego stanowiska kserokopie świadectw pracy z poprzednich miej sc zatndnienia, oświadczenie kandydata (załącznik nr 2 do ogłoszenia), kandydat, który zamierza skorzystać z uprawnień , o których mowa w art. 13a ust.2 ustawy o pracownikach samorządowych jest zobowiązany do złożenia wraz z dokumentami kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
-
-
Termin i miejsce składania dokumentów. Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać: osobiście, w sekretariacie Zespołu Szkół Gospodarczych ul, Spytka Ligęzy 12 35-055 Rzeszów, pocztą tradycyjną na adres Zespołu Szkół, Gospodarczych ul. Spytka Ligęzy 12 35-055 Rzeszów, z dopiskiem „Konkurs na stanowisko referent”
-
Termin składania dokumentów:
-
dokumenty należy złożyć w terminie do dnia 13 grudnia 2024 r. do godziny 1500. liczy się data wpływu do Zespołu Szkół Gospodarczych ul. Spytka Ligęzy 12 35-055 Rzeszów,
-
aplikacje, które wpłyną do Zespołu Szkół po wyżej określonym terminie lub będą niekompletne, nie będą rozpatrywane.
-
11. Pozostałe informacje:
-
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr telefonu 17 7483507, w godz. od 1200 do 1400 osoby spełniające wymagania formalne określone w ogłoszeniu zostaną powiadomione telefonicznie lub drogą elektroniczną o terminie i miejscu II etapu rekrutacji- rozmowy kwalifikacyjnej do dnia 20 grudnia 2024 r. Na rozmowę kwalifikacyjną wezwane osoby zgłoszą się z dokumentem potwierdzającym tożsamość.
-
z osobami, które nie zostaną zakwalifikowane do dalszego etapu postępowania rekrutacyjnego nie będzie prowadzona korespondencja,
-
oferty niewykorzystane w naborze zostaną zniszczone, zgodnie z instrukcją kancelaryjną, niezwłocznie po przeprowadzonym naborze informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na tablicy informacyjnej w Zespole Szkół Gospodarczych ul. Spytka Ligęzy 12 35-055 Rzeszów oraz na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miasta
Rzeszowa (www.bip.erzeszow.pl).
Do pobrania