Powiat Rzeszowski - siła inwestycji

Urzędnik w zespole szkół

Opublikowano: 2024-11-28 14:41:37, przez: admin, w kategorii: Oferty pracy

RZESZÓW.

Fot. pixabay/CC0

Fot. pixabay/CC0

 

Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko pracy referent

Dyrektor Zespołu Szkół Gospodarczych im. Mikołaja Spytka Ligęzy w Rzeszowie ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze- referent

1. Miejsce pracy/ nazwa i adres jednostki

Zespół Szkół Gospodarczych im. Mikołaja Spytka Ligęzy w Rzeszowie; ul. Spytka Ligęzy 12; 35-055 Rzeszów

2, Określenie stanowiska

  • Wymiar czasu pracy- pełny etat (40 godzin tygodniowo)

  • Rodzaj umowy- umowa o pracę

  • Praca w siedzibie szkoły.

3. Wymagania niezbędne:

wykształcenie minimum średnie zawodowe o profilu ekonomicznym i mmimum dwa lata pracy w administracji, znajomość regulacji prawnych z zakresu Ustawy o Funduszu Socjalnym, Ustawy o podatku dochodowym, Ustawy o ochronie danych osobowych, Ustawy o Rachunkowości, Ustawy o finansach publicznych.

znajomość i obsługa programów komputerowych m.in. Microsoft Office, posiada obywatelstwo polskie, pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych, niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, brak przeciwwskazań zdrowotnych do pracy na w. w. stanowisku,

4. Wymagania dodatkowe:

doświadczenie zawodowe na stanowisku bezpośrednio związanym z prowadzeniem inwentarza placówki oraz prowadzeniem Funduszu Socjalnego placówki odpowiedzialność, sumienność i samodzielność w podejmowaniu działań,

  • dyspozycyjność i gotowość do podnoszenia kwalifikacji,

  • umiejętność dobrej organizacji pracy,

5. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:

  • Zastępowanie w czasie nieobecności kierownika gospodarczego.

  • Prowadzenie ewidencji analitycznej środków trwałych, przedmiotów nietrwałych, księgozbioru oraz uzgadnianie ich z kontem syntetycznym.

  • Uzgadnianie ksiąg inwentarzowych z główną księgową.

  • Rozliczanie inwentaryzacji.

Numeracja i znakowanie inwentarza szkolnego.

  • Przekazywanie inwentarza i sprzętu osobom odpowiedzialnym.

Gromadzenie dokumentów i ekspertyz środków trwałych i pomocy naukowych przeznaczonych do likwidacji.

Przygotowanie do likwidacji sprzętu szkolnego i pomocy naukowych i środków trwałych. Udział w pracach komisji likwidacyjnej jako członek,

Wyksięgowanie z ksiąg inwentarzowych sprzętu, pomocy naukowych i środków trwałych po likwidacji.

Prowadzeni ewidencji druków ścisłego zarachowania z zakresu arkusza spisu z natury, Prowadzenie ubezpieczenia środków trwałych i wyposażenia-

Prowadzenie oraz kompletowanie akt związanych z w/w sprawami.

W porozumieniu z księgowym szkoły sporządzanie preliminarza budżetowego w zakresie przychodów i wydatków funduszu socjalnego, oraz dopilnowanie jego zatwierdzenia przez Związki Zawodowe i dyrektora szkoły.

Udział w pracach Komisji Socjalnej.

Zbieranie i opracowywanie dokumentacji związanej z funduszem socjalnym (m. in. podania, wnioski, oświadczenia na komisje socjalne).

Przygotowywanie wykazów do wypłat z fünduszu socjalnego.

Prowadzenie analityki oraz sprawozdawczości z funduszu socjalnego.

Prowadzenie korespondencji dotyczącej funduszu socjalnego.

Opieka nad Szkolnym Kołem Emerytów.

Rozliczenie delegacji służbowych.

Prowadzenie kartotek odzieży ochronnej pracowników ZSG.

Raz w roku przygotowanie zapotrzebowania na środki czystości na dany rok kalendarzowy. Prowadzenie ewidencji miesięcznego rozliczenia paliwa samochodu służbowego ZSG.

  1. Warunki pracy:

    • umowa o pracę od dnia 01.02.2025 r. (pierwsza umowa na okres próbny 3 miesiące z możliwością jej przedłużenia na czas nieokreślony).

wynagrodzenie zgodnie z rozporządzeniem RM z dnia 18.05.2018 r. w sprawie wynagradzania pracowników samorządowych, praca ma charakter biurowy, zakres obowiązków wymaga pracy przy monitorze ekranowym przez co najmniej połowę wymiaru dobowego czasu pracy.

  1. Informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia, wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Zespole szkół Gospodarczych w Rzeszowie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudniania osób niepełnosprawnych, był niższy niż

  1. Wymagane dokumenty:

    • list motywacyjny opatrzony własnoręcznym podpisem życiorys (CV) opatrzony własnoręcznym podpisem

    • kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (załącznik nr 1 do ogłoszenia), kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje zawodowe wymagane do zajmowanego stanowiska kserokopie świadectw pracy z poprzednich miej sc zatndnienia, oświadczenie kandydata (załącznik nr 2 do ogłoszenia), kandydat, który zamierza skorzystać z uprawnień , o których mowa w art. 13a ust.2 ustawy o pracownikach samorządowych jest zobowiązany do złożenia wraz z dokumentami kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.

  2. Termin i miejsce składania dokumentów. Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać: osobiście, w sekretariacie Zespołu Szkół Gospodarczych ul, Spytka Ligęzy 12 35-055 Rzeszów, pocztą tradycyjną na adres Zespołu Szkół, Gospodarczych ul. Spytka Ligęzy 12 35-055 Rzeszów, z dopiskiem „Konkurs na stanowisko referent”

  3. Termin składania dokumentów:

    • dokumenty należy złożyć w terminie do dnia 13 grudnia 2024 r. do godziny 1500. liczy się data wpływu do Zespołu Szkół Gospodarczych ul. Spytka Ligęzy 12 35-055 Rzeszów,

    • aplikacje, które wpłyną do Zespołu Szkół po wyżej określonym terminie lub będą niekompletne, nie będą rozpatrywane.

11. Pozostałe informacje:

    • Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr telefonu 17 7483507, w godz. od 1200 do 1400 osoby spełniające wymagania formalne określone w ogłoszeniu zostaną powiadomione telefonicznie lub drogą elektroniczną o terminie i miejscu II etapu rekrutacji- rozmowy kwalifikacyjnej do dnia 20 grudnia 2024 r. Na rozmowę kwalifikacyjną wezwane osoby zgłoszą się z dokumentem potwierdzającym tożsamość.

    • z osobami, które nie zostaną zakwalifikowane do dalszego etapu postępowania rekrutacyjnego nie będzie prowadzona korespondencja,

    • oferty niewykorzystane w naborze zostaną zniszczone, zgodnie z instrukcją kancelaryjną, niezwłocznie po przeprowadzonym naborze informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na tablicy informacyjnej w Zespole Szkół Gospodarczych ul. Spytka Ligęzy 12 35-055 Rzeszów oraz na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miasta

Rzeszowa (www.bip.erzeszow.pl).

Do pobrania

Korzystamy z plików cookies i umożliwiamy zamieszczanie ich stronom trzecim. Pliki cookies ułatwiają korzystanie z naszych serwisów. Uznajemy, że kontynuując korzystanie z serwisu, wyrażasz na to zgodę.

Więcej o plikach cookies można dowiedzieć się na uruchomionej przez IAB Polska stronie: http://wszystkoociasteczkach.pl.

Zamknij