Asystent/asystentka zarządu
RZESZÓW.
Obowiązki:
- koordynowanie czynności administracyjnych kadry zarządzającej;
- profesjonalny kontakt z klientami i partnerami firmy, dbanie o wizerunek spółki;
prowadzenie kalendarza i skrzynki pocztowej (zarządzanie mailami oraz raportowanie o najważniejszych wiadomościach);
- przygotowywanie i obsługa spotkań biznesowych oraz organizowanie telekonferencji i harmonogramów pracy kadry zarządzającej;
- przygotowywanie i opracowywanie dokumentów, prezentacji i materiałów na spotkania biznesowe zewnętrzne i wewnętrzne;
- zbieranie danych, ich analiza, raportowanie, tworzenie pism oraz prezentacji;
- obsługa korespondencji mailowej i rozmów telefonicznych, korzystanie z urządzeń biurowych sekretariatu;
- organizacja wyjazdów służbowych kadry zarządzającej, w tym rezerwowanie i koordynowanie podróży służbowych krajowych i zagranicznych;
- realizowanie innych zadań zlecanych przez kadrę zarządzającą;
- ścisła współpraca ze wszystkimi komórkami organizacyjnymi PCI oraz otoczeniem społeczno-gospodarczym spółki.
Wymagania:
- wykształcenie wyższe;
- znajomość obsługi pakietu Microsoft Office (Word, Excel, Power Point) oraz narzędzi Google;
- swobodne posługiwanie się językiem angielskim;
- wysoka kultura osobista;
- doskonała komunikacja interpersonalna, asertywność;
- umiejętność radzenia sobie ze złożonymi zadaniami;
- terminowość i bardzo dobra organizacja pracy własnej;
- samodzielność;
- nastawienie na współpracę oraz pomoc organizacyjną dla gości i pracowników;
- zaangażowanie, kreatywność w rozwiązywaniu problemów;
- prawo jazdy kat. B;
- mile widziane doświadczenie na analogicznym lub zbliżonym stanowisku.
Oferujemy
- umowę o pracę (zadaniowy czas pracy);
- pracę w firmie zorientowanej na rozwój innowacyjności;
- możliwość rozwoju zawodowego (szkolenia, warsztaty, kursy);
- zakres wynagrodzenia: 3 000 – 5 000 zł netto, adekwatnie do posiadanego doświadczenia.
Kliknij i Aplikuj