Powiat Rzeszowski - siła inwestycji

Praca dla urzędnika - inspektor

Opublikowano: 2019-12-08 14:46:02, przez: admin, w kategorii: Oferty pracy

RZESZÓW.

 

Dyrektor Zarządu Transportu Miejskiego w Rzeszowie ogłasza nabór na wolne stanowisko pracy Inspektora w Dziale Finansowo-Księgowym

 

I. Wymagania niezbędne:

- obywatelstwo polskie,

- wykształcenie wyższe magisterskie,

- co najmniej 5 letni staż pracy w służbach finansowo-księgowych, w tym w rozliczaniu podatku od towarów i usług,

- doświadczenie w pracy w jednostkach sektora finansów publicznych,

- kandydat musi posiadać pełną zdolność do czynności prawnych, korzystać z pełni praw publicznych, nie być skazanym prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe oraz cieszyć się nieposzlakowaną opinią.

2. Wymagania dodatkowe:

bardzo dobra znajomość przepisów ustaw: o samorządzie gminnym, o pracownikach samorządowych, o finansach publicznych, o rachunkowości, o podatku od towarów i usług, ordynacja podatkowa,

- umiejętność obsługi komputera (Word, Excel), programów księgowych,

mile widziana znajomość identyfikacji schematów podatkowych,

- sumienność, zdyscyplinowanie, terminowość w wykonywanej pracy,

- umiejętność analitycznego myślenia i pisemnego formułowania wniosków,

- umiejętność pracy w zespole.

3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

opisywanie, kwalifikowanie i dekretowanie dowodów księgowych,

prowadzenie ewidencji księgowej wydatków,

analiza dowodów księgowych pod kątem identyfikacji schematów podatkowych,

- analiza dowodów księgowych pod kątem odliczenia podatku VAT,

- sporządzanie sprawozdań budżetowych z wydatków,

- przygotowywanie danych do sprawozdań finansowych,

- obsługa elektronicznej bankowości,

- współpraca przy opracowywaniu wniosków o wydanie interpretacji indywidualnych.

4. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:

- zakres obowiązków na tym stanowisku wymaga wykorzystania sprzętu biurowego, komputerowego i posługiwania się oprogramowaniem specjalistycznym,

5. W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepelnosprawnych w Zarządzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepelnosprawnych, jest wyższy niż 6%.

6. Wymagane dokumenty:

- życiorys (CV),

- list motywacyjny,

- kserokopie dokumentów potwierdzających posiadany staż pracy zawodowej (świadectwa pracy, aktualne zaświadczenia),

- kserokopia dyplomu ukończenia szkoły wyższej,

- kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie, dostępny na stronie: www.ztm.erzeszow.pl w zakładce Praca w ZTM, - oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe oraz oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i o korzystaniu z pełni praw publicznych opatrzone własnoręcznym podpisem oraz bieżącą datą, dostępne na stronie www.ztm.erzeszow.pl w zakładce Praca w ZTM.

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w siedzibie ZTM osobiście lub pocztą na adres: ZTM w Rzeszowie ul. Trembeckiego 3, 35-234 Rzeszów (pokój nr 32) w zamkniętych kopertach z dopiskiem: „Nabór na wolne stanowisko pracy Inspektora w Dziale Finansowo-Księgowym" w terminie do dnia 13 grudnia 2019 r., decyduje data otrzymania aplikacji przez ZTM.

Aplikacje, które wpłyną do ZTM po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronach internetowych: www.bip.tim.rzeszow.pl. www.ztm.erzeszow.pl) oraz na tablicy ogłoszeń ZTM na ul. Trembeckiego 3.

 Pliki do pobrania:

Korzystamy z plików cookies i umożliwiamy zamieszczanie ich stronom trzecim. Pliki cookies ułatwiają korzystanie z naszych serwisów. Uznajemy, że kontynuując korzystanie z serwisu, wyrażasz na to zgodę.

Więcej o plikach cookies można dowiedzieć się na uruchomionej przez IAB Polska stronie: http://wszystkoociasteczkach.pl.

Zamknij