Powiat Rzeszowski - siła inwestycji
Preferencyjne pożyczki między innymi na poprawę efektywności energetycznej

Praca w Biurze Gospodarki Mieniem Urzędu Miasta

Opublikowano: 2019-07-25 11:45:04, przez: admin, w kategorii: Oferty pracy

RZESZÓW.

Mobbing w Urzędzie Miast Rzeszowa

 

Dyrektor Biura Gospodarki Mieniem Miasta Rzeszowa

ogłasza nabór na wolne stanowisko pracy

Referent

w oddziale Gospodarki Lokalami, Budowlami i Urządzeniami

l. Wymagania niezbędne:

a) obywatelstwo polskie,

b) wykształcenie wyższe magisterskie o kierunku prawo lub administracja,

c) kandydat musi posiadać pełną zdolność do czynności prawnych, korzystać z pełni praw publicznych, nie być skazanym prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.

2. Wymagania dodatkowe:

a) znajomość przepisów prawa, aw szczęgólności: ustawy o gospodarce nieruchomościami, ustawy o ochronię praw lokatorów, mieszkaniowym zasobie gminy i o zmianie Kodeksu cywilnego, ustawy o przekształceniu prawa użytkowania wieczystego gruntów zbudowanych na cęle mieszkaniowe W prawo własności tych gruntów,

b) znajomość obsługi komputera (pakiet MS office) )

c) umiejętność pracy w zespole i obsługi petentów.

3. Wymiar czasu pracy:

pełny etat.

4. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy;

- prowadzenie spraw związanych z wynajmem lokali użytkowych,

- prowadzenie spraw zwlązanych z wynajmem lokali mieszkalnych,

- prowadzenie spraw zwi4zanych z przekształ'ceniem wieczystego uzytkowania gruntów

zabudowanych na cele mieszkaniowe w prawo własności tych gruntów.

5. Warunki pracy na stanowisku:

Zakres obowiązków na tym stanowisku wymaga wykorzystania sprzętu biurowego i komputerowego. Praca w budynku Biura Gospodarki Mieniem Miasta Rzeszowa (budynek piętrowy bez windy).

6. Biuro Gospodarki Mieniem Miasta Rzeszowa informuje, Żę wskuinik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w rozumieniu przepisów o rehabilitacji społecznej i zawodowej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze jest niższy niż 6 %.

Page 2

-2-

7. Wymagane dokumenty:

a) list motywacyjny,

b) Curriculum Vitae (życiorys),

c) kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie oraz innych dokumentów mogących świadczyć o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach,

4) kserokopie dokumentów potwierdzających posiadany staż pracy zawodowej (świadectwa pracy aktualne zaświadczenia),

5) kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,

6) w przypadku osoby niepełnosprawnej która zamierza skorzystać z uprawnienia związanego z posiadanym orzeczeniem o niepełnosprawności w przypadku znalezienia się w gronie najlepszych kandydatów' kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność,

7) oświadczenie kandydata o posiadaniu obywatelstwa polskiego,

8) oświadczenie kandydata o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

9) oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych oraz posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych,

l0) w przypadku podania danych innych niż wymienione w art,221 $ 1 i 3 Kodeksu pracy i ustawie o pracownikach samorządowych, oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych o następującej treści:

,,Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji _ zgodnie z ogólnym Rozporządzeniem o ochronie Danych (RoDo) (Dz. Urz' UE L 179 z dnia 4 maja 2016 r.)". oświadczenia' list motywacyjny oraz CV naleŻy opatrzyc własnoręcznym podpisem oraz bieżącą datą'

8. Informacja o miejscu i terminie składania dokumentów.

Wymagane dokumenty aplikacyjne prosimy składać w zamkniętych kopertach z dopiskiem:

dotyczy naboru na stanowisko referenta w Biurze Gospodarki Mieniem Miasta Rzeszowa w terminie do dnia 29 lipca 2019 r. w Biurze Gospodarki Mieniem Miasta Rzeszowa,

35 - 002 Rzeszów, Pl. ofiar Getta 3 za pośrednictwem poazty |ub bezpośrednio w sekretariacie biura - pokój nr 22 (II piętro).

Decyduje data wpływu dokumentów do biura. Aplikacje, które wpłyną do biura po upływie wyżej wymienionego terminu nie będą rozpatrywane.

9. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej

Pliki do pobrania:

Korzystamy z plików cookies i umożliwiamy zamieszczanie ich stronom trzecim. Pliki cookies ułatwiają korzystanie z naszych serwisów. Uznajemy, że kontynuując korzystanie z serwisu, wyrażasz na to zgodę.

Więcej o plikach cookies można dowiedzieć się na uruchomionej przez IAB Polska stronie: http://wszystkoociasteczkach.pl.

Zamknij