Powiat Rzeszowski - siła inwestycji
Preferencyjne pożyczki między innymi na poprawę efektywności energetycznej

Pracownik policji - stanowisko cywilne

Opublikowano: 2019-07-08 09:56:24, przez: admin, w kategorii: Oferty pracy

RZESZÓW.

 

Komenda Wojewódzka Policji w Rzeszowie

Ogłoszenie o naborze nr 50531 z dnia 06.07.2019 r.

Komendant Wojewódzki Policji w Rzeszowie poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

główny specjalista

do spraw: przygotowywania i realizacji inwestycji i remontów

w Wydziale Inwestycji i Remontów

Komenda Wojewódzka Policji w Rzeszowie

ul. Dąbrowskiego 30

35-036 Rzeszów

 

WARUNKI PRACY

Ośmiogodzinny system pracy. Budynek nieprzystosowany jest dla osób niepełnosprawnych poruszających się na wózku inwalidzkim: brak wind, brak odpowiednio dostosowanych toalet, brak podjazdów, podjazd tylko na zewnątrz głównego budynku. Praca w terenie, również w trudnych warunkach środowiskowych, polegająca na nadzorze nad realizacją prac inwestycyjnych i remontowych. Kilka razy w miesiącu kontakt z organami administracji rządowej i samorządowej w celu uzyskania dokumentacji związanej z procesem realizacji inwestycji i remontów, tj. pozwoleń, decyzji, warunków.

 

ZAKRES ZADAŃ

- Sporządzanie programów inwestycji dla nowych zadań inwestycyjnych oraz programów funkcjonalno - użytkowych dla dużych zadań remontowych wraz z szacunkową wyceną kosztów w celu wprowadzenia inwestycji do planu inwestycyjnego jednostki;

- Opracowywanie dokumentów przygotowujących inwestycje i remonty w celu uzyskania decyzji administracyjnych wydawanych przez organy administracji państwowej i samorządowej, poprzedzających rozpoczęcie robót budowlanych;

- Przygotowywanie dokumentacji do procedury przetargowej na projektowanie i wykonawstwo robót budowlanych dla zadań inwestycyjnych i remontowych (wniosek, wyliczenie wartości zamówienia, projektu umowy, opisu przedmiotu zamówienia, opis warunków stawianych wykonawcy) w celu prawidłowego przeprowadzenia procedury przetargowej;

- Opracowywanie przedmiarów i kosztorysów inwestorskich dla zadań remontowych, które nie wymagają opracowania dokumentacji projektowej w celu ustalenia kosztów robót;

- Współpraca z projektantami oraz przedstawicielami służb KWP, KGP podczas opracowywania projektów zadań inwestycyjnych i remontowych w celu uzyskania opracowania spełniającego oczekiwania użytkownika;

- Udział w pracach komisji przetargowych rozstrzygających postępowania dotyczące zadań inwestycyjnych i remontowych w celu dokonania oceny ofert pod względem zawartości merytorycznej oraz udzielenia wyjaśnień w kontaktach z oferentami;

- Udział w przeglądach nieruchomości i przygotowywanie opisów niezbędnych robót remontowych wraz z szacunkową wyceną w celu określenia stanu technicznego nieruchomości i uwzględnienia prac remontowych w prowadzonych pracach planistycznych

- Przygotowanie materiałów do wniosków dotyczących środków z funduszy unijnych w celu przygotowania wniosku o przyznanie dofinansowania

 

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

- Wykształcenie: wyższe techniczne budowlane

- doświadczenie zawodowe: co najmniej 3 lata w pracy w wykonawstwie na budowie oraz nadzór inwestycyjny

- Przeszkolenie w zakresie kosztorysowania robót budowlanych

- Uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności architektonicznej lub konstrukcyjno - budowlanej upoważniające do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń

- Znajomość przepisów ustaw: Prawo budowlane, Prawo zamówień publicznych

- Znajomość rozporządzenia Ministra Infrastruktury w sprawie warunków technicznych jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie

- Znajomość rozporządzenia Ministra Polityki i Pracy Socjalnej w sprawie ogólnych przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy

- Znajomość przepisów dotyczących Policji, ochrony informacji niejawnych, policyjnych izb zatrzymanych, magazynów, strzelnic, wytycznych w sprawie standardów technicznych, funkcjonalnych i użytkowych

- Umiejętności negocjacyjne oraz umiejętność współpracy z zespołami ludzkimi

- Umiejętność stosowania prawa w praktyce

- Komunikatywność i umiejętność rozwiązywania problemów

- Posiadanie obywatelstwa polskiego

- Korzystanie z pełni praw publicznych

- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

 

WYMAGANIA DODATKOWE

- Wykształcenie: wyższe o specjalności konstrukcyjno - budowlanej lub architektonicznej

- 2 lata doświadczenia zawodowego w pracy przy przygotowywaniu zadań inwestycyjnych i remontowych w administracji publicznej

- Znajomość obsługi programu kosztorysującego

- Znajomość języka angielskiego w stopniu średniozaawansowanym

- Zgoda na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego

- Zgoda na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji

 

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

- CV i list motywacyjny

- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia

- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy

- Kopie dokumentów potwierdzające przeszkolenie w zakresie kosztorysowania robót budowlanych

- Kopie dokumentów potwierdzające uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności architektonicznej lub konstrukcyjno - budowlanej upoważniające do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń

- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego

- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych

- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

 

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

- Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów

- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia

- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego w przypadku posiadania takiego doświadczenia

- Oświadczenie wyrażające zgodę na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych

- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru

 

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

- Dokumenty należy złożyć do: 16.07.2019

- Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu

- Miejsce składania dokumentów:

- Komenda Wojewódzka Policji

- ul. Dąbrowskiego 30, 35-036 Rzeszów

- Wydział Kadr i Szkolenia

- budynek A, II piętro, pokój 203

 

DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA

 

DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA

Zgodnie z art.13 ogólnego rozporządzania o ochronie danych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO) informuję, że:

1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Komendant Wojewódzki Policji w Rzeszowie z siedzibą przy ul. Dąbrowskiego 30, 35-036 Rzeszów;

2) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu rekrutacji na stanowisko pracy na podstawie Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej;

3) podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z Kodeksu Pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, miejsce zamieszkania, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia do służby cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej;

4) jeżeli w dokumentach zostaną podane dodatkowe dane, które nie są wymagane przepisami prawa, proszę o wyraźne wskazanie zgody na ich przetwarzanie. Zgodę w ten sposób wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie;

5) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą przez czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu może zatrudnić na tym samym stanowisku inną osobę spośród kandydatów, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji;

6) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych, w wyjątkowych, uzasadnionych sytuacjach mogą być podmioty uprawnione na podstawie obowiązujących przepisów prawa oraz podmioty działające na zlecenie Komendy Wojewódzkiej Policji w Rzeszowie w zakresie realizacji procesu rekrutacji;

7) przysługuje Pani/Panu prawo do:

a) żądania dostępu do danych osobowych na podstawie art. 15 RODO;

b) sprostowania swoich danych na podstawie art.16 RODO

c) ograniczenia przetwarzania danych na podstawie art. 18 RODO oraz ich usunięcia po ustaniu okresu przechowywania, w myśl obowiązujących przepisów;

8) Pani/Pana dane nie będą poddawane zautomatyzowanym procesom związanym z podejmowaniem decyzji, w tym profilowaniu;

9) Pani/Pana dane nie będą przekazywane odbiorcom w państwach znajdujących się poza Unia Europejską i Europejskim Obszarem Gospodarczym lub do organizacji międzynarodowej.

10) W przypadku jakichkolwiek pytań lub wątpliwości w zakresie przetwarzania Pani/Pana danych osobowych w procesie rekrutacji oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych osobowych, może się Pani/Pan kontaktować z Inspektorem Ochrony Danych w Komendzie Wojewódzkiej Policji w Rzeszowie:

a) listownie na adres Komendy Wojewódzkiej Policji w Rzeszowie;

b) e-mailowo na adres: iod.kwp@rz.policja.gov.pl

11) W przypadku jeśli uzna Pani/Pan, że dane osobowe nie są przetwarzane w sposób prawidłowy, przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).

 

 

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.

 

Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.

 

Techniki i metody selekcji:

- weryfikacja ofert pod kątem spełniania wymagań formalnych,

- rozmowa kwalifikacyjna.

 

W dokumentach aplikacyjnych należy podać numer ogłoszenia. List motywacyjny, oświadczenia należy opatrzyć datą i własnoręcznym podpisem. Oferty niekompletne, które nie zawierają dokumentów i oświadczeń wskazanych w ogłoszeniu lub złożone po terminie wskazanym w ogłoszeniu nie będą rozpatrywane. Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone. Nie zwracamy nadesłanych dokumentów. Kandydatki/kandydaci będą informowani telefonicznie lub drogą elektroniczną o terminie postępowania kwalifikacyjnego.

 

Do udziału w rekrutacji zapraszamy również osoby niepełnosprawne.

Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu (17) 858 2672.

 

WZORY OŚWIADCZEŃ:

- Oświadczenie w związku z ubieganiem się o stanowisko niebędące wyższym stanowiskiem w służbie cywilnej

 

 

Korzystamy z plików cookies i umożliwiamy zamieszczanie ich stronom trzecim. Pliki cookies ułatwiają korzystanie z naszych serwisów. Uznajemy, że kontynuując korzystanie z serwisu, wyrażasz na to zgodę.

Więcej o plikach cookies można dowiedzieć się na uruchomionej przez IAB Polska stronie: http://wszystkoociasteczkach.pl.

Zamknij