Praca w Straży Miejskiej w Rzeszowie
RZESZÓW.
Komendant Straży Miejskiej w Rzeszowie ogłasza nabór na wolne stanowiska Aplikant Straży Miejskiej
1. Wymagania niezbędne:
- obywatelstwo polskie,
- wykształcenie co najmniej średnie ,
- kandydat musi posiadać pełną zdolność do czynności prawnych,
- korzystać z pełni praw publicznych, nie być skazanym prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe oraz cieszyć się nieposzlakowaną opinią.
- sprawność pod względem fizycznym i psychicznym
- postawa: wzrost kobiety: 165 cm, mężczyźni 175 cm
- uregulowany stosunek do służby wojskowej
- dobra znajomość topografii miasta Rzeszowa
Dodatkowe
- osoby zarejestrowane jako bezrobotne
- podstawowa znajomość ustaw o samorządzie gminnym, strażach gminnych, prawo o ruchu drogowym i pokrewne oraz rozporządzenia wykonawcze
- opanowanie i odporność na stres,
- wysoka kultura osobista
- podstawowy kurs strażników miejskich (mile widziany)
- dyspozycyjność
Wymagane dokumenty:
- list motywacyjny,
- kwestionariusz (w załączniku)
- życiorys (CV),
- kserokopia dokumentów potwierdzających wykształcenie,
- opinie z poprzednich miejsc pracy,
- kserokopia innych dokumentów potwierdzających uprawnienia zawodowe,
- oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, oraz oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i o korzystaniu z pełni praw publicznych opatrzone własnoręcznym podpisem oraz bieżącą datą.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać do 11 lutego 2018 w siedzibie osobiście lub pocztą na adres Straż Miejska, ul Ofiar Katynia 1 35-209 Rzeszów, w zamkniętych kopertach z dopiskiem: dotyczy naboru Aplikant Straży Miejskiej
Informacja o wyniku naboru będzie zamieszczona na tablicy ogłoszeń Straży miejskiej m na stronie sm.erzeszow.pl i bip.rzeszow.pl