Powiat Rzeszowski - siła inwestycji

Specjalista ds. Sprzedaży i Utrzymania Klienta

Opublikowano: 2018-01-28 13:45:29, przez: admin, w kategorii: Oferty pracy

RZESZÓW.

 

Obowiązki:

• Realizacja wyznaczonych planów sprzedażowych i utrzymaniowych

• Kontakt z potencjalnymi i obecnymi Klientami Spółki w kanale telefonicznym oraz innych kanałach zdalnych

• Realizacja procesu sprzedaży, umawianie spotkań, badanie opinii Klientów

 

Wymagania:

• Min. rok doświadczenia w obszarze sprzedaży i obsłudze Klienta (preferowane doświadczenie w telefonicznej sprzedaży/obsłudze klienta w branży finansowej, ubezpieczeniowej, telekomunikacyjnej)

• Doskonałe umiejętności komunikacyjne (umiejętność budowania relacji z Klientem przez telefon)

• Dobra znajomość obsługi komputera (Word, Excel)

• Mile widziane doświadczenie w obsłudze aplikacji wspomagających bieżącą pracę z danymi klienckimi (CRM)

• Szybkie przyswajanie wiedzy

• Zaangażowanie i entuzjazm

• Otwartość na zdobywanie nowych doświadczeń i umiejętność dzielenia się wiedzą z innymi

 

Oferujemy:

• Pracę w spółce o ugruntowanej pozycji rynkowej, cechującej się wysokim poziomem innowacji, działającej w oparciu o najnowocześniejsze technologie

• Możliwość podnoszenia swoich kwalifikacji poprzez kursy specjalistyczne

• Pakiet świadczeń socjalnych oraz pakiet medyczny

• Atrakcyjne wynagrodzenie

• Dostęp do szkoleń, zaawansowanych technologii i nowoczesnych procesów pracy

• Niezbędne narzędzia pracy

Kontakt przez formularz na stronie: http://www.nuzle.pl/specjalista-ds-sprzedazy-i-utrzymania-klienta-rzeszow,33072659

 

 

Korzystamy z plików cookies i umożliwiamy zamieszczanie ich stronom trzecim. Pliki cookies ułatwiają korzystanie z naszych serwisów. Uznajemy, że kontynuując korzystanie z serwisu, wyrażasz na to zgodę.

Więcej o plikach cookies można dowiedzieć się na uruchomionej przez IAB Polska stronie: http://wszystkoociasteczkach.pl.

Zamknij