Specjalista ds. sprzedaży
RZESZÓW.
Zadania:
- realizacja wyznaczonych planów sprzedażowych i utrzymaniowych,
- kontakt z potencjalnymi i obecnymi Klientami Spółki w kanale telefonicznym oraz innych kanałach zdalnych,
- realizacja procesu sprzedaży, umawianie spotkań, badanie opinii Klientów.
Umowa o pracę na czas określony, cały etat, jedna zmiana
Płaca: od 2 500 - 3 000 zł brutto + system premiowy
Firma oferuje:
- Atrakcyjne wynagrodzenie,
- Program wdrożenia i opiekę mentora,
- Pakiet świadczeń pozapłacowych,
- Możliwość rozwoju osobistego poprzez uczestnictwo w tworzonym od podstaw, ambitnym i innowacyjnym projekcie,
- Możliwość wdrażania własnych pomysłów i realny wpływ na Twoją pracę oraz rozwój firmy.
Wymagania
- Min. rok doświadczenia w obszarze sprzedaży i obsłudze Klienta (preferowane doświadczenie w telefonicznej sprzedaży/obsłudze klienta w branży finansowej, ubezpieczeniowej, telekomunikacyjnej);
- Doskonałe umiejętności komunikacyjne (umiejętność budowania relacji z Klientem przez telefon);
- Dobra znajomość obsługi komputera (Word, Excel);
- Mile widziane doświadczenie w obsłudze aplikacji wspomagających bieżącą pracę z danymi klienckimi (CRM);
- Szybkie przyswajanie wiedzy;
- Zaangażowanie i entuzjazm;
- Otwartość na zdobywanie nowych doświadczeń i umiejętność dzielenia się wiedzą z innymi.
Firma:
Centrum Rozliczeń Elektronicznych Polskie EPłatności Spółka Akcyjna
Aplikacje zawierające: list motywacyjny oraz CV z aktualnym zdjęciem należy wysyłać na adres http://www.pep.pl/kariera/apply,7.html tytułem wiadomości zawierającym kod Numer referencyjny: pep/telemarketing/2017/
Dokumenty powinny zawierać klauzulę: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy na potrzeby realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 1997 nr 133, poz. 883)".