Doradca klienta
RZESZÓW.
Obowiązki:
- bezpośrednia obsługa klienta w salonie oświetleniowym
- pozyskiwanie klientów oraz utrzymanie sprawnych relacji z dotychczasowymi
- współpraca z projektantami branżowymi i prowadzenie uzgodnień technicznych realizacji
- kontakt z architektami i firmami deweloperskimi
- prowadzenie negocjacji handlowych
- rozwijanie rynku w sektorze oświetlenia
- budowanie pozytywnego wizerunku firmy w kontaktach z klientami
- przygotowywanie ofert handlowych i prezentacji produktów z oferty firmy
- realizacja projektów oświetleniowych na potrzeby klientów
Płaca 2500 zł netto + premia uznaniowa
- umowa o pracę
- możliwość rozwoju zawodowego oraz podnoszenie kwalifikacji
- samodzielność w pracy na powierzonym stanowisku
- niezbędne narzędzia do pracy (notebook, telefon, itp.)
- szkolenia produktowe i negocjacji handlowych
Wymagania
- wykształcenie średnie zawodowe 4-letnie, techniczne
- obsługa komputera
- prawo jazdy kat. B
- znajomość obsługi pakietu MS Office
- mile widziana bardzo dobra znajomość języka angielskiego
Dodatkowe wymagania
- doświadczenie w pracy z projektantami , architektami
- doświadczenie na podobnym stanowisku w branży oświetleniowej
- uzdolnienia w zakresie prowadzenia negocjacji
- wykonywanie obliczeń projektowych przy użyciu DIALUX
- wykonywanie rysunków w programie CAD
- duża motywacja oraz nastawienie na sukces
- samodzielność i determinacja w dążeniu do celu
- dyspozycyjność
- obsługa urządzeń mobilnych (tablet system Android)
- znajomość zagadnień technicznych związanych z oświetleniem
Adres: SMD LED sp z o.o.
ul. Torowa 2, 35-205 Rzeszów
Osoby zainteresowane proszone są o przesyłanie dokumentów aplikacyjnych wraz ze zdjęciem na adres: rekrutacja@smdled.pl
W aplikacji prosimy zawrzeć klauzulę: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, zawartych w niniejszej ofercie pracy, dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r. O ochronie danych osobowych, Dz. U. Nr 133 poz. 883).