Praca w Urzędzie Miasta Rzeszowa (gospodarka komunalna)
RZESZÓW.
Prezydent Miasta Rzeszowa ogłasza nabór na wolne stanowisko pracy
Referenta
w Wydziale Gospodarki Komunalnej Urzędu Miasta Rzeszowa
1. Wymagania niezbędne:
- obywatelstwo polskie,
- wykształcenie wyższe techniczne o kierunkach urządzenia sanitarne, ochrona środowiska lub pokrewne,
- kandydat musi posiadać pełną zdolność do czynności prawnych, korzystać z pełni praw publicznych, nie być skazanym prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne
- przestępstwo skarbowe oraz cieszyć się nieposzlakowaną opinią.
2. Wymagania dodatkowe:
- praktyczna znajomość ustaw: o samorządzie gminnym, o pracownikach samorządowych, o gospodarce komunalnej,
- prawo wodne, prawo ochrony środowiska, prawo budowlane oraz KPA,
- bardzo dobra znajomość funkcjonowania samorządu terytorialnego, w tym miasta Rzeszowa,
- mile widziane posiadanie uprawnień branży sanitarnej bądź budowlanych,
- biegła znajomość obsługi komputera (Word, Excel),
- komunikatywność, umiejętność pracy w zespole.
3. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
- prowadzenie ewidencji kanalizacji deszczowej,
- bieżące utrzymanie kanalizacji deszczowej- zlecanie czyszczenia oraz bieżących remontów, zlecanie czyszczenia i
- remontów separatorów i osadników,
- kontrola stanu technicznego kanałów,
- zlecanie opracowań operatów wodno-prawnych,
- uczestniczenie w odbiorach nowo wykonanych sieci kanalizacji deszczowej oraz przyjmowanie dokumentacji
- technicznej od inwestorów,
- załatwianie spraw związanych z opłatami za korzystanie ze środowiska,
- wydawanie warunków technicznych na odprowadzanie wód odpadowych do kanalizacji deszczowej.
4. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:
zakres obowiązków na tym stanowisku wymaga wykorzystania sprzętu biurowego i komputerowego.
5. W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
6. Wymagane dokumenty:
- życiorys (CV),
- list motywacyjny,
- kserokopia dyplomu ukończenia szkoły wyższej oraz innych dokumentów o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach,
- kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność- w przypadku kandydatów, którzy zamierzają
- skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatów,
- kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
- oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, oraz oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i o korzystaniu z pełni praw publicznych opatrzone własnoręcznym podpisem oraz bieżącą datą.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w siedzibie urzędu osobiście lub pocztą na adres urzędu – Urząd Miasta Rzeszowa, Rynek 1, 35-064
Rzeszów, w zamkniętych kopertach z dopiskiem: dotyczy naboru na stanowisko Referenta w Wydziale Gospodarki Komunalnej Urzędu Miasta Rzeszowa, w terminie do dnia 18 września 2017 r. Dokumenty, które wpłyną do urzędu po upływie określonego terminu nie będą rozpatrywane.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.um.rzeszow.pl) oraz na tablicy ogłoszeń w Ratuszu, adres – Rynek 1.
Wymagane dokumenty: list motywacyjny i CV powinny być opatrzone własnoręcznym podpisem oraz następującą klauzulą:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2016 r. poz. 922) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2016 r. poz. 902.).
Załączniki do pobrania:
Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie
Oświadczenie