Powiat Rzeszowski - siła inwestycji

Pracownik biura obsługi klienta

Opublikowano: 2017-09-12 12:45:17, przez: admin, w kategorii: Oferty pracy

RZESZÓW.

 

Miejsce pracy: ul. Hanasiewicza 17/B, 35-103 Rzeszów

Zakres obowiązków:

- sporządzanie ofert/zamówień.

- praca na programie sap.

- obsługa korespondencji z klientami.

- nadzór nad dokumentacją klientów w biurze obsługi klienta.

- kontakt telefoniczny z klientami, także z zagranicy.

- bieżące zadania zlecane przez opiekuna.

Umowa o pracę na okres próbny, cały etat, jedna zmiana

Wynagrodzenie brutto: od 2 200 zł

Wymagania

- wykształcenie wyższe

- bardzo dobra znajomość języka angielskiego

- znajomość środowiska Microsoft Office, zwłaszcza Excel [umiejętność 1] :

- umiejętność pracy w grupie,

- komunikatywność

- kreatywność

Pracodawca: Engram MMT SP Z OO SP K

Adres: Hanasiewicza 17/B, 35-103 Rzeszów

Osoba do kontaktu: Sylwia Wcisło

 

 

Korzystamy z plików cookies i umożliwiamy zamieszczanie ich stronom trzecim. Pliki cookies ułatwiają korzystanie z naszych serwisów. Uznajemy, że kontynuując korzystanie z serwisu, wyrażasz na to zgodę.

Więcej o plikach cookies można dowiedzieć się na uruchomionej przez IAB Polska stronie: http://wszystkoociasteczkach.pl.

Zamknij