Specjalista wsparcia sprzedaży
RZESZOWSKI.
Obowiązki:
- realizację wyznaczonych planów sprzedażowych,
- kontakt z potencjalnymi i obecnymi klientami spółki w kanale telefonicznym i internetowym (livechat),
realizacja procesu sprzedaży, umawiania spotkań, badania satysfakcji
Umowa o pracę na czas określony, cały etat
Wynagrodzenie brutto: od 2 500 zł + premia
Wymagania
- wykształcenie średnie ogólnokształcące
- obsługa komputera
- min. rok doświadczenia w obszarze sprzedaży i obsługi klienta (preferowane doświadczenie w telefonicznej obsłudze klienta w branży finansowej, ubezpieczeniowej, telekomunikacyjnej)
- doskonałe umiejętności komunikacyjne (umiejętność budowania relacji z klientem przez telefon);
- dobra znajomość obsługi komputera (Word, Excel);
- mile widziane doświadczenie w obsłudze aplikacji wspomagających bieżącą pracę z danymi klienckimi (CRM);
- szybkie przyswajanie wiedzy;
- zaangażowanie i entuzjazm;
- otwartość na zdobywanie nowych doświadczeń i umiejętność dzielenia się wiedzą z innymi
Firma oferuje:
program wdrożenia i opiekę mentora
- pakiet świadczeń pozapłacowych
- możliwość rozwoju osobistego poprzez uczestnictwo w tworzonym od podstaw, ambitnym i innowacyjnym projekcie
- możliwość wdrażania własnych pomysłów i realny wpływ na pracę i rozwój firmy,
Pracodawca: Centrum Rozliczeń Elektronicznych Polskie EPłatności Spółka Akcyjna
Miejsce pracy: Tajęcina (w pobliżu Portu Lotniczego Rzeszów-Jasionka, budynek firmy OPTeam
E-mail: zaklina.pawlak-iwinska@pep.pl
Wymagane dokumenty:
Aplikacje zawierające: list motywacyjny oraz CV z aktualnym zdjęciem należy wysyłać na adres email: zaklina.pawlak-iwinska@pep.pl z tytułem wiadomości zawierającym kod stanowiska: pep/telemarketing/2016
Dokumenty powinny zawierać klauzulę: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy na potrzeby realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 1997 nr 133, poz. 883)".