Specjalista ds. wsparcia sprzedaży
RZESZÓW.
Obowiązki:
- realizacja wyznaczonych planów sprzedażowych,
- kontakt z potencjalnymi i obecnymi Klientami spółki w kanale telefonicznym i internetowym (livechat)
- realizacja procesu sprzedaży, umawiania spotkań, badania satysfakcji
Umowa o pracę na czas określony, cały etat, zmianowość: inna
Wynagrodzenie brutto: od 2 500 zł + premia
Wymagania
- wykształcenie średnie ogólnokształcące
- obsługa komputera
- min. rok doświadczenia w obszarze sprzedaży i obsługi klienta (preferowane doświadczenie w telefonicznej obsłudze klienta w branży finansowej, ubezpieczeniowej, telekomunikacyjnej)
- doskonałe umiejętności komunikacyjne (umiejętność budowania relacji z klientem przez telefon); - dobra znajomość obsługi komputera (Word, Excel);
- mile widziane doświadczenie w obsłudze aplikacji wspomagających bieżącą pracę z danymi klienckimi (CRM);
- szybkie przyswajanie wiedzy;
Zaangażowanie i entuzjazm; Otwartość na zdobywanie nowych doświadczeń i umiejętność dzielenia się wiedzą z innymi
- firma oferujemy: umowę o pracę, atrakcyjne wynagrodzenie, program wdrożenia i opiekę mentora pakiet świadczeń pozapłacowych możliwość rozwoju osobistego poprzez uczestnictwo w tworzonym od podstaw, ambitnym i innowacyjnym projekcie możliwość wdrażania własnych pomysłów i realny wpływ na twoją pracę i rozwój firmy,
Pracodawca: Centrum Rozliczeń Elektronicznych Polskie E-Płatności Spółka Akcyjna
Miejsce pracy Tajęcina
Adres: Pułkownika Lisa - Kuli 3, 35-032 Rzeszów
E-mail: zaklina.pawlak-iwinska@pep.pl
Aplikacje zawierające: list motywacyjny oraz CV z aktualnym zdjęciem należy wysyłać na adres email: zaklina.pawlak-iwinska@pep.pl z tytułem wiadomości zawierającym kod stanowiska: pep/telemarketing/2016
Dokumenty powinny zawierać klauzulę: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy na potrzeby realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 1997 nr 133, poz. 883)".