Przedstawiciel handlowy
RZESZÓW.
Obowiązki: Praca w charakterze przedstawiciela handlowego na miasto Rzeszów.
- zarządzanie oddziałem firmy (biura handlowego)
- po okresie próbnym utworzenie biura handlowego w mieście Wrocław
- możliwość pracy w swoim miejscu zamieszkania.
- pozyskiwanie nowych klientów
- spotkania z klientami
- raportowanie sprzedaży
- dbanie o dobre kontakty z klientami
- praca w programie pakiecie Office (Word, Excel)
- tworzenie ofert i zamówień dla kontrahentów
- dbanie o dobry wizerunek firmy
- praca w programie e-nova
Informacje dodatkowe:
Możliwość rozwoju i podnoszenia kwalifikacji
Wynagrodzenie podstawowe + premia za wyniki.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny, cały, etat, jedna zmiana
Wynagrodzenie brutto: 3 000 - 5 000 zł + prowizja
Wymagania
- wykształcenie średnie ogólnokształcące
- Konieczne doświadczenie w pracy na stanowisku przedstawiciela handlowego w branży automatyka, hydraulika, pneumatyka.
- Umiejętność obsługi komputera - praca w CRM-ie, edytorze tekstu i arkuszu kalkulacyjny.
- Systematyczne pozyskiwanie nowych klientów z wyznaczonego terenu. Od nowego kandydata firma oczekuje, że będzie samodzielnie potrafił organizować sobie pracę, umiejętnie zarządzał sobą w czasie i realizował wyznaczone cele.
Miejsce pracy: ul. Zagłoby, 35-304 Rzeszów
Siedziba firmy Katowice.
Pro Automatic Sp. z o.o., ul. Kościuszki 227, 40-600 Katowice
E-mail: biuro@proautomatic.pl