Powiat Rzeszowski - siła inwestycji

Handlowiec – specjalista do spraw zamówień

Opublikowano: 2016-06-29 10:22:46, przez: admin, w kategorii: Oferty pracy

RZESZÓW.

Fot. :Pixabay/CC0

Fot. :Pixabay/CC0

 

Firma Stanbest oferuje specjalistyczne usługi w zakresie kompleksowego sprzątania budynków i obiektów przemysłowych w całej Polsce.

 

Opis stanowiska:

- opracowywanie strategii rozwoju firmy na rynku,

- utrwalanie wizerunku firmy na rynku,

- sporządzanie kosztorysów i wycen,

- pozyskiwanie zleceń od firm i przedsiębiorstw różnych branży i sektorów (galerie handlowe, fabryki, hale produkcyjne, hotele, sklepy, obiekty użyteczności publicznej, zakłady pracy),

- aktywne pozyskiwanie nowych klientów,

- podtrzymywanie relacji z obecnymi klientami firmy,

- współpraca z koordynatorami.

 

Wymagania:

Poszukiwana osoba posiada:

- dobrą organizację pracy,

- zdolności negocjacyjne i interpersonalne,

- doświadczenie w pracy managera,

- doświadczenie w pozyskiwaniu klientów,

- czynne prawo jazdy kategorii B,

- otwartość i kreatywność,

- znajomość pakietu MS Office, w szczególności Excel i Word.

 

Oferujemy:

- przyjazną atmosferę,

- stabilne warunki zatrudnienia,

- możliwość rozwoju zawodowego,

- narzędzia niezbędne do wykonywania zadań,

- wynagrodzenie w zależności od doświadczenia 2.000 złotych netto, plus premia uznaniowa.

 

Kontakt:

Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie dokumentów aplikacyjnych (list motywacyjny i CV) do 11 lipca, na adres: b.jozefczyk@stanbest.pl.

 

Korzystamy z plików cookies i umożliwiamy zamieszczanie ich stronom trzecim. Pliki cookies ułatwiają korzystanie z naszych serwisów. Uznajemy, że kontynuując korzystanie z serwisu, wyrażasz na to zgodę.

Więcej o plikach cookies można dowiedzieć się na uruchomionej przez IAB Polska stronie: http://wszystkoociasteczkach.pl.

Zamknij