Handlowiec – specjalista do spraw zamówień
RZESZÓW.
Fot. :Pixabay/CC0
Firma Stanbest oferuje specjalistyczne usługi w zakresie kompleksowego sprzątania budynków i obiektów przemysłowych w całej Polsce.
Opis stanowiska:
- opracowywanie strategii rozwoju firmy na rynku,
- utrwalanie wizerunku firmy na rynku,
- sporządzanie kosztorysów i wycen,
- pozyskiwanie zleceń od firm i przedsiębiorstw różnych branży i sektorów (galerie handlowe, fabryki, hale produkcyjne, hotele, sklepy, obiekty użyteczności publicznej, zakłady pracy),
- aktywne pozyskiwanie nowych klientów,
- podtrzymywanie relacji z obecnymi klientami firmy,
- współpraca z koordynatorami.
Wymagania:
Poszukiwana osoba posiada:
- dobrą organizację pracy,
- zdolności negocjacyjne i interpersonalne,
- doświadczenie w pracy managera,
- doświadczenie w pozyskiwaniu klientów,
- czynne prawo jazdy kategorii B,
- otwartość i kreatywność,
- znajomość pakietu MS Office, w szczególności Excel i Word.
Oferujemy:
- przyjazną atmosferę,
- stabilne warunki zatrudnienia,
- możliwość rozwoju zawodowego,
- narzędzia niezbędne do wykonywania zadań,
- wynagrodzenie w zależności od doświadczenia 2.000 złotych netto, plus premia uznaniowa.
Kontakt:
Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie dokumentów aplikacyjnych (list motywacyjny i CV) do 11 lipca, na adres: b.jozefczyk@stanbest.pl.