Powiat Rzeszowski - siła inwestycji

Która linia lotnicza będzie promować Podkarpackie?

Opublikowano: 2014-08-19 12:20:38, przez: admin, w kategorii: Samorządy

RZESZÓW. Logo województwa znowu znajdzie się m.in. na kadłubach samolotów oraz na szafkach bagażowych.

Która linia lotnicza będzie promować Podkarpackie?

 

Trwa przetarg na promocję województwa podkarpackiego za pośrednictwem międzynarodowego przewoźnika lotniczego przez 48 miesięcy czyli cztery lata.

Chodzi o zamieszczenie reklamy województwa na stronie internetowej przewoźnika; na zewnątrz i wewnątrz samolotu, w czasopiśmie pokładowym; w wiadomościach e-mail przesyłanych przez przewoźnika lotniczego do klientów i partnerów; organizację eventów promocyjnych oraz wyjazdów informacyjnych dla dziennikarzy zagranicznych.

Podobny sposób promocji jest szeroko stosowany przez regiony i miasta. Przetargi ogłasza wiele samorządów w Polsce. W tej chwili, od 2011 roku, linią promującą województwo podkarpackie jest Ryanair. Irlandzki przewoźnik zażyczył sobie za cztery lata takiej usługi 24 mln zł – był jedynym podmiotem startującym w przetargu. Wcześniej także Ryanair otrzymywał wynagrodzenie za promocję na stronie internetowej (np. 1,5 mln zł rocznie).

Linie startujące w przetargu muszą złożyć - pięćset tysięcy złotych oraz dowieść, że posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 2 miliony złotych (co ma gwarantować wykonanie zamówienia. Poza tym trzeba posiadać wiedzę i doświadczenie, mianowicie mieć za sobą przeprowadzenie przynajmniej czterech podobnych kampanii o wartości minimum 10 mln zł każda; oraz co najmniej dwóch usług, których przedmiotem była promocja jednostkowego produktu przez co najmniej 24 miesiące o wartości 5 mln zł każda.

Przewoźnik musi ponadto mieć przynajmniej pięć samolotów pasażerskich kodu C (średni samolot pasażerski).

Niespełnienie choćby jednego z tych warunków spowoduje wykluczenie z postępowania. Wnioski o dopuszczenie do przetargu można składać do 8 września 2014 roku. W imieniu samorządu województwa występuje warszawska Kancelaria Prawna Pieróg & Partnerzy.

W ocenie najbardziej liczyć będzie się cena (waga 55), następnie efektywność czyli liczba regularnych destynacji samolotów przewoźnika (waga 25) oraz efektywność strony internetowej jako nośnika reklamy czyli liczba odsłon, liczba wersji językowych (waga 20).

 

Korzystamy z plików cookies i umożliwiamy zamieszczanie ich stronom trzecim. Pliki cookies ułatwiają korzystanie z naszych serwisów. Uznajemy, że kontynuując korzystanie z serwisu, wyrażasz na to zgodę.

Więcej o plikach cookies można dowiedzieć się na uruchomionej przez IAB Polska stronie: http://wszystkoociasteczkach.pl.

Zamknij