Ofensywa Grupy Żywiec
Niepasteryzowany wariant regionalnego piwa Specjal z Browaru w Elblągu od niedawna jest dostępny w większości z prawie 2000 hiper i supermarketów oraz na stacjach paliw na terenie całego kraju.
Grupy Żywiec uruchomiła również szeroką dystrybucję drugiego z 5 piw regionalnych w swoim zróżnicowanym portfelu marek (pozostałe to Królewskie, Leżajsk i Brackie z Brackiego Browaru Zamkowego w Cieszynie). Dzięki współpracy z "Tesco” piwo "Kujawiak" jest dostępne już nie tylko na Kujawach, ale w całej Polsce. “Tesco” posiada obecnie prawie 400 placówek.
Rozszerzenie dystrybucji piw regionalnych to kolejny krok zapowiedzianej przez Grupę Żywiec aktywizacji polskiego rynku. Od początku roku potentat rynku piwa m.in. odświeżył opakowania Warki, Stronga, Tatry, wprowadził zwrotną unikalną butelkę premiowego Żywca z wygrawerowanym piwnym dziedzictwem i większą butelkę Desperadosa. Uzupełnił również swój szeroki portfel Królewskim, Specjalem i Leżajskiem w wariancie niepasteryzowanym, Kilkenny w piwnym stylu red ale i dwoma odmianami piwa Guinness, który jest najbardziej znanym stoutem.
Obecnie Grupa Żywiec ma w ofercie 16 piw.
kar