Brend Group zajmie się organizacją „Rzeszowskich Juwenaliów” w latach 2025-2027
RZESZÓW. Rzeszowska firma pokonała w przetargu Politechniki Rzeszowskiej jednego konkurenta - zabierzowską firmę LDS.
Otwarcie juwenaliów w 2024 r.
Co prawda uczelnia nie informowała o cenach ofert, ale wiadomo ile zamierzała przeznaczyć na realizację zadania - 104 999 zł.
O samej imprezie nie ma się specjalnie co rozpisywać. Wiadomo jednak, że festiwal „Rzeszowskie Juwenalia” ma trwać dwa dni. Odbywać się ma na terenie uczelnianego kampusu (rozpoczęcie - tradycyjnie - na rzeszowskim Rynku).
Brend Group będzie miała na głowie kompleksową organizację całej imprezy: od opracowania wstępnej dokumentacji i planu, przez jego akceptację, zorganizowanie występów zespołów i artystów (umowy i cała strona techniczna wydarzenia - sceny i nagłośnienie), aż po zapewnienie bezpieczeństwa na imprezie (ochrona, opieka medyczna, itd.).
Do tego jest jeszcze cała strona promocyjna wydarzenia - od opracowania plakatów aż po media społecznościowe.
Szczegółowych zapisów przetargowych jest zresztą co niemiara. Tu odsyłamy już do platformy zakupowej Politechniki Rzeszowskiej.