Powiat Rzeszowski - siła inwestycji

Oferta pracy - pracownik biurowy w szkole

Opublikowano: 2025-01-17 19:41:55, przez: admin, w kategorii: Oferty pracy

RZESZÓW.

Fot. pixabay/CC0

Fot. pixabay/CC0

 

ZSS.KD.110.1.2025 Rzeszów, 15.01.2025 r.

Dyrektor Zespołu Szkół nr 3 w Rzeszowie

ogłasza nabór na wolne stanowisko pracy – referent ds. finansowych

1. Nazwa i adres szkoły:

Zespół Szkół nr 3 w Rzeszowie

ul. Warszawska 20, 35-205 Rzeszów

2. Wymiar czasu pracy: pełny etat – 40 godz. tygodniowo

3. Rodzaj umowy: umowa o pracę

4. Planowane zatrudnienie: 07.02.2025 r.

5. Wymagania niezbędne:

- obywatelstwo polskie

- wykształcenie wyższe i co najmniej 2 letni staż pracy lub średnie wykształcenie i co najmniej 5 letni staż pracy, znajomość programu Finanse Vulcan, Inwentarz Vulcan, Sigma Vulcan , Microsoft Excel, Microsoft Word .

- kandydat musi posiadać pełną zdolność do czynności prawnych, korzystać z pełni praw publicznych, nie być skazanym prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe oraz cieszyć się nieposzlakowaną opinią,

6. Wymagania dodatkowe:

- praktyczna znajomość ustaw: o pracownikach samorządowych, kodeksu pracy, ustawy o finansach publicznych, kodeksu postępowania administracyjnego, umiejętność korzystania z przepisów prawa (ustaw. rozporządzeń, uchwał itp.).

- znajomość obsługi urządzeń biurowych, komputera (Word, Excel) i systemów informatycznych,

- komunikatywność, odpowiedzialność, dobra organizacja pracy, umiejętność pracy w zespole,

7. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:

- Realizowanie zadań kontroli zarządczej zgodnie z ustalonym regulaminem.

- Sporządzanie planu finansowego Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych.

- Prowadzenie dziennika główna Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych.

- Sprawdzanie dokumentów w zakresie poprawności i ich realizowanie zgodnie z Regulaminem Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych.

- Przestrzeganie dyscypliny finansowej przy realizacji budżetu, nie przekraczanie wydatków przewidzianych planem finansowym.

- Przestrzeganie dyscypliny finansów publicznych.

- Dekretacja i księgowanie dokumentów.

- Prowadzenie ewidencji księgowych i uzgadnianie ich z kontami księgi głównej.

- Likwidacja rachunków płatnych przelewem.

- Sporządzanie na bieżąco przelewów.

- Przygotowywanie i wykonywanie przelewów bankowych.

- Prowadzenie analityki do kont rozrachunkowych, kosztów i dochodów.

- Prowadzenie rejestru w zakresie pełnej dokumentacji udzielonych pożyczek i ich comiesięcznej spłaty w ratach, egzekwowanie spłaty.

- Prowadzenie ewidencji księgowej operacji finansowych zgodnie z przepisami.

- Naliczanie odpisu na Zakładowy Fundusz Świadczeń Socjalnych.

- Wystawianie czeków gotówkowych.

- Prowadzenie ewidencji środków trwałych oraz wprowadzanie danych do sprawozdań do GUS w tym zakresie.

- Rozliczanie inwentaryzacji środków trwałych.

- Sprawdzanie rachunków i faktur pod względem rachunkowym.

- Wprowadzanie do Rejestru zakupu wszystkich Dokumentów zakupu.

- Rozporządzanie gromadzonymi środkami finansowymi na analitycznych kontach Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych zgodnie z ich przeznaczeniem.

- Badanie legalności, kompletności, rzetelności i prawidłowości wszystkich dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych w tym: faktur, umów, dokumentów obrotu środkami pieniężnymi i składnikami rzeczowymi oraz dokumentów o charakterze rozliczeniowym.

- Szczegółowe zapoznanie się z wnioskami aplikacyjnymi realizowanych projektów oraz opracowanie budżetu projektów.

- Opracowanie polityki rachunkowości oraz Zakładowego Planu Kont dotyczących Projektów.

- Prowadzenie pełnej ewidencji księgowej syntetycznej i analitycznej projektów w czasie realizacji i po ich zakończeniu realizowanych ze środków zagranicznych.

- Przygotowywanie na bieżąco danych do sprawozdań finansowych dotyczących Projektów.

- Bieżący nadzór i kontrola wydatków związanych z projektami.

- Regulowanie zobowiązań dotyczących Projektów.

- Sporządzanie sprawozdań w zakresie realizowanych Projektów.

- Znajomość, przestrzeganie i stosowanie przepisów prawa wymaganych na stanowisku.

- Racjonalne gospodarowanie środkami finansowymi szkoły.

- Prowadzenie archiwizacji dokumentów.

8. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:

- Zakres obowiązków na tym stanowisku wymaga wykorzystania sprzętu biurowego i komputerowego.

9. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz o zatrudnianiu osób niepełnosprawnych jest niższy niż 6%.

10. Wymagane dokumenty:

- Życiorys(CV),

- List motywacyjny,

- Kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie,

- Kserokopie innych dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje i umiejętności,

- Kserokopie dokumentów potwierdzających wymagany staż pracy zawodowej (świadectwa pracy),

- Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,

- Oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, oraz oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i o korzystaniu z pełni praw publicznych opatrzone własnoręcznym podpisem oraz bieżącą datą,

11. Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w sekretariacie Szkoły lub za pośrednictwem poczty na adres: Zespół Szkół nr 3 w Rzeszowie, ul. Warszawska 20, 35-205 Rzeszów, w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „Nabór na stanowisko – referent ds. finansowych w Zespole Szkół nr 3 im. Tadeusza Rylskiego w Rzeszowie” w nieprzekraczalnym terminie do dnia 30 stycznia 2025 r. do godziny 14.00.

Dokumenty które wpłyną do szkoły po upływie określonego terminu nie będą rozpatrywane.

Kandydaci spełniający wymagania formalne zostaną telefonicznie poinformowani o terminie rozmowy kwalifikacyjnej.

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu informacji Publicznej Urzędu Miasta Rzeszowa(www.bip.erzeszow.pl) oraz na tablicy ogłoszeń w Zespole Szkół nr 3 w Rzeszowie ul. Warszawska 20.

Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny oraz CV powinny być opatrzone własnoręcznym podpisem.

Na podstawie Ogólnego Rozporządzenia o ochronie danych (dalej: „RODO”) informujemy, że:

1. Administrator danych:

Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Zespół Szkół nr 3 im. Tadeusza Rylskiego, ul. Warszawska 20, 35-205 Rzeszów, reprezentowany przez Dyrektora Zespołu.

2. Dane kontaktowe Inspektora Ochrony Danych:

Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych możliwy jest poprzez adres e-mail: iod3@erzeszow.pl, lub pisemnie na adres administratora danych.

3. Cele i podstawy prawne przetwarzania danych:

Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu przeprowadzenia procesu rekrutacyjnego, na podstawie:

a) art. 6 ust. 1 lit. c) RODO – w zakresie wskazanym w art. 221 ustawy z 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy oraz ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych,

b) art. 6 ust. 1 lit. b) RODO – podjęcie działań na żądanie osoby, której dane dotyczą przed zawarciem umowy,

c) art. 6 ust. 1 lit. a), oraz/lub art. 9 ust. 2 lit. a) RODO – zakresie wykraczającym poza przepisy prawa – na postawie udzielonej zgody.

4. Odbiorcy danych osobowych:

Odbiorcami danych osobowych będą wyłącznie podmioty i osoby uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa.

5. Okres przechowywania danych osobowych:

Pani/Pana dane osobowe zgromadzone w obecnym procesie rekrutacyjnym będą przechowywane do zakończenia procesu rekrutacji. W przypadku wyrażonej przez Panią/Pana zgody na wykorzystywane danych osobowych dla celów przyszłych rekrutacji, Pani/Pana dane będą wykorzystywane przez 12 miesięcy, lub do momentu wycofania zgody.

6. Prawa osób, których dane dotyczą:

Przysługuje Pani/Panu prawo do:

a) dostępu do danych osobowych i ich poprawiania (sprostowania) – na zasadach przewidzianych w art. 15 i 16 RODO,

b) żądania usunięcia danych osobowych (tzw. prawo do bycia zapomnianym) – na zasadach przewidzianych w art. 17 RODO),

c) ograniczenia przetwarzania danych osobowych – na zasadach przewidzianych w art. 18 RODO,

d) cofnięcia wyrażonej zgody w dowolnym momencie bez podania przyczyn – w sytuacji gdy podstawą przetwarzania danych osobowych jest zgoda osoby, której dane dotyczą.

e) wniesienia skargi do organu nadzorczego właściwego w sprawach ochrony danych osobowych, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa), w sytuacji uznania, że podczas przetwarzania Pani/Pana danych osobowych Administrator naruszył przepisy RODO.

7. Inne informacje:

Podanie przez Panią/Pana danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy i ustawy o pracownikach samorządowych jest niezbędne, aby uczestniczyć w postępowaniu rekrutacyjnym. Podanie przez Państwa innych danych jest dobrowolne.

8. Dane osobowe nie będą przetwarzane w celu zautomatyzowanego podejmowania decyzji, ani nie będą profilowane.

Do pobrania:

Korzystamy z plików cookies i umożliwiamy zamieszczanie ich stronom trzecim. Pliki cookies ułatwiają korzystanie z naszych serwisów. Uznajemy, że kontynuując korzystanie z serwisu, wyrażasz na to zgodę.

Więcej o plikach cookies można dowiedzieć się na uruchomionej przez IAB Polska stronie: http://wszystkoociasteczkach.pl.

Zamknij