Urzędnik (Wydział Organizacyjno-Administracyjny)
RZESZÓW.
ORA-K.2110.7.2025
Prezydent Miasta Rzeszowa
ogłasza nabór
na wolne stanowisko pracy
Podinspektora
w Wydziale Organizacyjno – Administracyjnym
(Oddział Zarządzania Dokumentacją)
Urzędu Miasta Rzeszowa
1. Wymagania niezbędne:
• obywatelstwo polskie,
• wykształcenie wyższe,
• doświadczenie w pracy w jednostce sektora finansów publicznych na stanowisku
związanym z obiegiem dokumentacji i obsługą systemu informatycznego do obiegu
dokumentów (EOD lub EZD),
• kandydat musi posiadać pełną zdolność do czynności prawnych, korzystać z pełni
praw publicznych, nie być skazanym prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne
przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe
oraz cieszyć się nieposzlakowaną opinią.
2. Wymagania dodatkowe:
• praktyczna znajomość ustaw: o samorządzie gminnym, o pracownikach
samorządowych, o narodowym zasobie archiwalnym,
• znajomość aktów wykonawczych do ww. ustaw,
• bardzo dobra znajomość funkcjonowania samorządu terytorialnego, w tym miasta
Rzeszowa,
• biegła znajomość obsługi komputera, w tym Microsoft Office (Word, Excel),
• komunikatywność, umiejętność pracy w zespole, dobra organizacja pracy,
umiejętność samokształcenia, rzetelność, odporność na stres, odpowiedzialność za
realizowane zadania oraz wysoka kultura osobista.
3. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
• konfiguracja i przygotowanie, modułów i funkcjonalności systemu do elektronicznego
zarządzania dokumentacją niezbędnych do prawidłowego wykonywania czynności
kancelaryjnych w urzędzie,
• udział w opracowaniu i aktualizowaniu procedur dotyczących zasad postępowania
z dokumentacją wykonywania czynności kancelaryjnych oraz dokumentacji
niezbędnej do utrzymania i rozwoju systemu do elektronicznego zarządzania
dokumentacją,
• podejmowanie inicjatyw w zakresie nowych rozwiązań i narzędzi w administracji
publicznej, dotyczących obiegu dokumentów, usprawniających ten proces,
• organizacja i udział w realizacji szkoleń wewnętrznych dla pracowników urzędu
w zakresie właściwego postępowania z dokumentacją w systemie tradycyjnym
i w systemie elektronicznego zarządzania dokumentacją,
• testowanie nowych wersji i nowych funkcjonalności systemu do elektronicznego
zarządzania dokumentacją,
• inicjowanie działań mających na celu sprawne funkcjonowanie i dalszy rozwój
systemu do elektronicznego zarządzania dokumentacją,
• przygotowywanie i aktualizowanie materiałów związanych z funkcjonowaniem
systemu do elektronicznego zarządzania dokumentacją udostępnianych na
wewnętrznej stronie intranetowej,
• udzielanie bieżącego instruktażu i pomocy użytkownikom systemu do elektronicznego
zarządzania dokumentacją w zakresie działania systemu.
4. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:
• zakres obowiązków na tym stanowisku wymaga wykorzystania sprzętu biurowego
oraz komputerowego i narzędzi informatycznych związanych z tworzeniem, obiegiem
i wysyłką dokumentów elektronicznych.
5. W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia
osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji
zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych jest wyższy niż
6%.
6. Wymagane dokumenty:
• życiorys (CV),
• list motywacyjny,
• kserokopia dyplomu ukończenia szkoły wyższej oraz innych dokumentów
o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach,
• kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
• oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za
umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo
skarbowe, oraz oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych
i o korzystaniu z pełni praw publicznych opatrzone własnoręcznym podpisem oraz
bieżącą datą.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w siedzibie urzędu osobiście lub pocztą na
adres urzędu – Urząd Miasta Rzeszowa, ul. Rynek 12, 35-064 Rzeszów, w zamkniętych
kopertach z dopiskiem: dotyczy naboru na stanowisko Podinspektora w Wydziale Organizacyjno
– Administracyjnym (Oddział Zarządzania Dokumentacją) Urzędu Miasta Rzeszowa, w terminie
do dnia 27 stycznia 2025 r.
Dokumenty, które wpłyną do urzędu po upływie określonego terminu nie będą rozpatrywane.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji
Publicznej (http://bip.erzeszow.pl/) oraz na tablicy ogłoszeń w Ratuszu, adres – Rynek 1,
35- 064 Rzeszów.
Wymagane dokumenty: list motywacyjny i CV powinny być opatrzone własnoręcznym podpisem.
INFORMACJA DOTYCZĄCA PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Urząd Miasta Rzeszowa, Rynek 1,
35-064 Rzeszów,
2. Kontakt z inspektorem ochrony danych jest możliwy poprzez e-mail iod@erzeszow.pl lub
pisemnie na adres administratora.
3. Pani/Pana dane osobowe są przetwarzane w celu przeprowadzenia rekrutacji na podstawie
Art. 221 Kodeksu Pracy i ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych
oraz na podstawie Pani/Pana zgody w zakresie podanych danych osobowych
wykraczających poza unormowane przepisami prawa.
4. Odbiorcami będą osoby zapoznające się z wynikami naboru na stronie BIP Urzędu Miasta
lub tablicy ogłoszeń.
5. W przypadku zatrudnienia w wyniku naboru dane osobowe Pani/Pana będą przechowywane
w aktach osobowych przez okres 10 lat. Dane osobowe pozostałych kandydatów
przechowywane będą przez okres 3 miesięcy od dnia zakończenia procedury naboru,
a następnie dokumenty zawierające te dane zostaną komisyjnie zniszczone.
6. Posiada Pani/Pan prawo do:
a. dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii,
b. sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych,
c. ograniczenia przetwarzania danych osobowych,
d. cofnięcia zgody w zakresie w jakim została wyrażona,
e. wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2,
00-193 Warszawa).
7. Podanie przez Państwa danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy
i ustawy o pracownikach samorządowych jest niezbędne, aby uczestniczyć w postępowaniu
rekrutacyjnym. Podanie przez Państwa innych danych jest dobrowolne.
DO POBRANIA