Powiat Rzeszowski - siła inwestycji

Urzędnik (Wydział Organizacyjno-Administracyjny)

Opublikowano: 2025-01-17 16:06:47, przez: admin, w kategorii: Oferty pracy

RZESZÓW.

Urzędnik (Wydział Organizacyjno-Administracyjny)

 

ORA-K.2110.7.2025

Prezydent Miasta Rzeszowa

ogłasza nabór

na wolne stanowisko pracy

Podinspektora

w Wydziale Organizacyjno – Administracyjnym

(Oddział Zarządzania Dokumentacją)

Urzędu Miasta Rzeszowa

1. Wymagania niezbędne:

• obywatelstwo polskie,

• wykształcenie wyższe,

• doświadczenie w pracy w jednostce sektora finansów publicznych na stanowisku

związanym z obiegiem dokumentacji i obsługą systemu informatycznego do obiegu

dokumentów (EOD lub EZD),

• kandydat musi posiadać pełną zdolność do czynności prawnych, korzystać z pełni

praw publicznych, nie być skazanym prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne

przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe

oraz cieszyć się nieposzlakowaną opinią.

2. Wymagania dodatkowe:

• praktyczna znajomość ustaw: o samorządzie gminnym, o pracownikach

samorządowych, o narodowym zasobie archiwalnym,

• znajomość aktów wykonawczych do ww. ustaw,

• bardzo dobra znajomość funkcjonowania samorządu terytorialnego, w tym miasta

Rzeszowa,

• biegła znajomość obsługi komputera, w tym Microsoft Office (Word, Excel),

• komunikatywność, umiejętność pracy w zespole, dobra organizacja pracy,

umiejętność samokształcenia, rzetelność, odporność na stres, odpowiedzialność za

realizowane zadania oraz wysoka kultura osobista.

3. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:

• konfiguracja i przygotowanie, modułów i funkcjonalności systemu do elektronicznego

zarządzania dokumentacją niezbędnych do prawidłowego wykonywania czynności

kancelaryjnych w urzędzie,

• udział w opracowaniu i aktualizowaniu procedur dotyczących zasad postępowania

z dokumentacją wykonywania czynności kancelaryjnych oraz dokumentacji

niezbędnej do utrzymania i rozwoju systemu do elektronicznego zarządzania

dokumentacją,

• podejmowanie inicjatyw w zakresie nowych rozwiązań i narzędzi w administracji

publicznej, dotyczących obiegu dokumentów, usprawniających ten proces,

• organizacja i udział w realizacji szkoleń wewnętrznych dla pracowników urzędu

w zakresie właściwego postępowania z dokumentacją w systemie tradycyjnym

i w systemie elektronicznego zarządzania dokumentacją,

• testowanie nowych wersji i nowych funkcjonalności systemu do elektronicznego

zarządzania dokumentacją,

• inicjowanie działań mających na celu sprawne funkcjonowanie i dalszy rozwój

systemu do elektronicznego zarządzania dokumentacją,

• przygotowywanie i aktualizowanie materiałów związanych z funkcjonowaniem

systemu do elektronicznego zarządzania dokumentacją udostępnianych na

wewnętrznej stronie intranetowej,

• udzielanie bieżącego instruktażu i pomocy użytkownikom systemu do elektronicznego

zarządzania dokumentacją w zakresie działania systemu.

4. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:

• zakres obowiązków na tym stanowisku wymaga wykorzystania sprzętu biurowego

oraz komputerowego i narzędzi informatycznych związanych z tworzeniem, obiegiem

i wysyłką dokumentów elektronicznych.

5. W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia

osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji

zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych jest wyższy niż

6%.

6. Wymagane dokumenty:

• życiorys (CV),

• list motywacyjny,

• kserokopia dyplomu ukończenia szkoły wyższej oraz innych dokumentów

o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach,

• kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,

• oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za

umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo

skarbowe, oraz oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych

i o korzystaniu z pełni praw publicznych opatrzone własnoręcznym podpisem oraz

bieżącą datą.

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w siedzibie urzędu osobiście lub pocztą na

adres urzędu – Urząd Miasta Rzeszowa, ul. Rynek 12, 35-064 Rzeszów, w zamkniętych

kopertach z dopiskiem: dotyczy naboru na stanowisko Podinspektora w Wydziale Organizacyjno

– Administracyjnym (Oddział Zarządzania Dokumentacją) Urzędu Miasta Rzeszowa, w terminie

do dnia 27 stycznia 2025 r.

Dokumenty, które wpłyną do urzędu po upływie określonego terminu nie będą rozpatrywane.

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji

Publicznej (http://bip.erzeszow.pl/) oraz na tablicy ogłoszeń w Ratuszu, adres – Rynek 1,

35- 064 Rzeszów.

Wymagane dokumenty: list motywacyjny i CV powinny być opatrzone własnoręcznym podpisem.

INFORMACJA DOTYCZĄCA PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH

1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Urząd Miasta Rzeszowa, Rynek 1,

35-064 Rzeszów,

2. Kontakt z inspektorem ochrony danych jest możliwy poprzez e-mail iod@erzeszow.pl lub

pisemnie na adres administratora.

3. Pani/Pana dane osobowe są przetwarzane w celu przeprowadzenia rekrutacji na podstawie

Art. 221 Kodeksu Pracy i ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych

oraz na podstawie Pani/Pana zgody w zakresie podanych danych osobowych

wykraczających poza unormowane przepisami prawa.

4. Odbiorcami będą osoby zapoznające się z wynikami naboru na stronie BIP Urzędu Miasta

lub tablicy ogłoszeń.

5. W przypadku zatrudnienia w wyniku naboru dane osobowe Pani/Pana będą przechowywane

w aktach osobowych przez okres 10 lat. Dane osobowe pozostałych kandydatów

przechowywane będą przez okres 3 miesięcy od dnia zakończenia procedury naboru,

a następnie dokumenty zawierające te dane zostaną komisyjnie zniszczone.

6. Posiada Pani/Pan prawo do:

a. dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii,

b. sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych,

c. ograniczenia przetwarzania danych osobowych,

d. cofnięcia zgody w zakresie w jakim została wyrażona,

e. wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2,

00-193 Warszawa).

7. Podanie przez Państwa danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy

i ustawy o pracownikach samorządowych jest niezbędne, aby uczestniczyć w postępowaniu

rekrutacyjnym. Podanie przez Państwa innych danych jest dobrowolne.

DO POBRANIA 

Korzystamy z plików cookies i umożliwiamy zamieszczanie ich stronom trzecim. Pliki cookies ułatwiają korzystanie z naszych serwisów. Uznajemy, że kontynuując korzystanie z serwisu, wyrażasz na to zgodę.

Więcej o plikach cookies można dowiedzieć się na uruchomionej przez IAB Polska stronie: http://wszystkoociasteczkach.pl.

Zamknij