życzenia starosty Boże Narodzenie 2024
Wesołych Świąt życzy Smak Górno
Życzenia przewodniczącego Sejmiku Jerzego Borcza i radnych wojewódzkich
Życzenia posłanki Teresy Pamuły

Pracownik ds. BHP

Opublikowano: 2025-01-02 13:06:16, przez: admin, w kategorii: Oferty pracy

RZESZÓW.

Fot. pixabay/CC0

Fot. pixabay/CC0

 

Dyrektor Zespołu Szkół Sportowych w Rzeszowie

ogłasza nabór na wolne stanowisko pracy

specjalista ds. bhp

1. Nazwa i adres szkoły:

Zespół Szkół Sportowych w Rzeszowie, ul. Hetmańska 38, 35-045 Rzeszów

2. Wymiar czasu pracy: 0,125 etatu – 5 godz. tygodniowo

3. Rodzaj umowy: umowa o pracę

4. Planowane zatrudnienie: 27.01.2025 r.5. Wymagania niezbędne:

- obywatelstwo polskie

- wykształcenie wyższe kierunkowe w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy lub studia podyplomowe w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy i co najmniej 2 letni staż pracy,

- aktualne szkolenie w dziedzinie bhp dla pracowników służby bhp,

- bardzo dobra znajomość przepisów BHP i ppoż.,

- kandydat musi posiadać pełną zdolność do czynności prawnych, korzystać z pełni praw publicznych, nie być skazanym prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe oraz cieszyć się nieposzlakowaną opinią.

6. Wymagania dodatkowe:

- praktyczna znajomość ustaw: wybranych zagadnień prawa oświatowego, kodeksu pracy, Karty nauczyciela, ustawy o pracownikach samorządowych – w zakresie warunków bhp w szkole, umiejętność korzystania z przepisów prawa (ustaw, rozporządzeń, uchwał itp.),

- znajomość obsługi urządzeń biurowych, komputera (Word, pakiet Office) i systemów informatycznych,

- komunikatywność, odpowiedzialność, dobra organizacja pracy, umiejętność pracy w zespole.

7. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:

Zakres wykonywanych zadań na stanowisku wynika z zapisów § 2 ust. 1 Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 2 września 1997 r. w sprawie służby bezpieczeństwa i higieny pracy (Dz. U. 1997 nr 109, poz. 704 ze zm.) i obejmuje m.in.:

- przeprowadzenie kontroli warunków pracy oraz przestrzegania przepisów i zasad bezpieczeństwa i higieny pracy, nadzór w zakresie BHP nad pracownikami szkoły, bieżące informowanie pracodawcy o stwierdzonych zagrożeniach zawodowych i sporządzanie wniosków celem ich usuwania,

- sporządzanie i przedstawienie pracodawcy, co najmniej raz w roku, okresowych analiz stanu bezpieczeństwa i higieny pracy zawierających propozycje przedsięwzięć technicznych i organizacyjnych mających na celu zapobieganie zagrożeniom życia i zdrowia pracowników oraz poprawę warunków pracy,

- udział w opracowywaniu wewnętrznych zarządzeń, regulaminów i instrukcji ogólnych dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy oraz ustalaniu zadań osób kierujących pracownikami w zakresie bhp,

- opracowanie szczegółowych instrukcji dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy na poszczególnych stanowiskach,

- doradztwo w zakresie stosowania przepisów oraz zasad bhp,

- opracowanie dokumentacji oceny ryzyka zawodowego,

- przeprowadzanie instruktażu ogólnego, który jest częścią szkolenia wstępnego z zakresu BHP dla nowych pracowników - § 10 ust. 2 Rozporządzenie Ministra Gospodarki i Pracy w sprawie szkolenia w dziedzinie bezpieczeństwa i higieny pracy z dnia 27 lipca 2004 r. (Dz. U. 2004, poz. 1860 ze zm.),

- kontrola w zakresie stanu technicznego pomieszczeń pracy oraz zachowanie wymagań ergonomii na stanowiskach pracy,

- kontrola stanu oświetlenia ogólnego w pomieszczeniach pracy oraz oświetlenia na stanowiskach pracy,

- doradztwo w zakresie organizacji i metod pracy, na których występują czynniki niebezpieczne, szkodliwe dla zdrowia lub warunki uciążliwe, oraz doboru najwłaściwszych środków ochrony zbiorowej i indywidualnej,

- współpraca z SIP,

- sporządzanie dokumentacji powypadkowej pracowników dla wypadków w pracy, w drodze do lub z pracy, udział w ustalaniu okoliczności i przyczyn,

Życzenia posła Zdzisława Gawlika z okazji Bożego Narodzenia
Życzenia senatora Józefa Jodłowskiego z okazji Bożego Narodzenia

- prowadzenie rejestrów wypadków, chorób zawodowych oraz badań i pomiarów czynników szkodliwych dla zdrowia w środowisku pracy,

- kontrola przydzielania środków ochrony indywidualnej,

- doradztwo w zakresie organizacji i metod pracy, na których występują czynniki niebezpieczne, szkodliwe dla zdrowia lub warunki uciążliwe, oraz doboru najwłaściwszych środków ochrony zbiorowej i indywidualnej,

- współpraca z właściwymi komórkami organizacyjnymi lub osobami, w szczególności w zakresie organizowania i zapewnienia odpowiedniego poziomu szkoleń w dziedzinie bezpieczeństwa i higieny pracy,

- współpraca z Dyrektorem szkoły w zakresie przygotowania i przeprowadzania próbnej ewakuacji.

8. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:

Praca administracyjno-biurowa z wykorzystaniem komputera oraz urządzeń biurowych.

9. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz o zatrudnianiu osób niepełnosprawnych jest niższy niż 6%.

10. Wymagane dokumenty

- kwestionariusz osobowy dla ubiegającego się o zatrudnienie stanowiący załącznik nr 1 do ogłoszenia o naborze,

- życiorys (CV) wraz z oświadczeniem o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych,

- list motywacyjny,

- kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie,

- kserokopie innych dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje i umiejętności,

- kserokopie dokumentów potwierdzających wymagany staż pracy zawodowej (świadectwa pracy),

- oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, oraz oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i o korzystaniu z pełni praw publicznych opatrzone własnoręcznym podpisem oraz bieżącą datą, stanowiące załącznik nr 2.

12. Miejsce i termin składania dokumentów:

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy złożyć w jeden z poniższych określonych sposobów:

- osobiście, w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „Nabór na stanowisko – specjalista ds. bhp”, w sekretariacie Zespołu Szkół Sportowych , ul. Hetmańska 38, 35-045 Rzeszów,

- za pośrednictwem poczty na adres: Zespół Szkół Sportowych , ul. Hetmańska 38, 35-045 Rzeszów, w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „Nabór na stanowisko – specjalista ds. bhp”,

- dokumenty należy złożyć w terminie do 13 stycznia 2025 r. do godziny 9.00.

13. Zasady rekrutacji:

- dokumenty które wpłyną do szkoły po upływie określonego terminu nie będą rozpatrywane.

- nabór na stanowisko będzie prowadzony w dwóch etapach:

- etap I: analiza formalna złożonych przez kandydatów dokumentów,

- etap II: rozmowa kwalifikacyjna z kandydatami spełniającymi wymogi formalne.

- kandydaci spełniający wymagania formalne zostaną telefonicznie poinformowani o terminie rozmowy kwalifikacyjnej,

- Dyrektor Zespołu Szkół Sportowych w Rzeszowie zastrzega sobie prawo odstąpienia od rozstrzygnięcia konkursu w następstwie braku wyłonienia odpowiedniego kandydata,

- informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miasta Rzeszowa (www.bip.erzeszow.pl).

14. Postanowienia końcowe:

- oświadczenia i dokumenty składane w drodze przeprowadzonego konkursu, naboru muszą być podpisane własnoręcznie,

- dokumenty kandydata, który zostanie wyłoniony w procesie naboru zostaną dołączone do jego akt osobowych,

- po zakończeniu procedury naboru, dokumenty aplikacyjne, które nie zostaną odebrane przez kandydatów zostaną zniszczone po upływie 3 miesięcy od daty zakończenia procesu rekrutacji.

Do pobrania

  Klauzura RODO

Korzystamy z plików cookies i umożliwiamy zamieszczanie ich stronom trzecim. Pliki cookies ułatwiają korzystanie z naszych serwisów. Uznajemy, że kontynuując korzystanie z serwisu, wyrażasz na to zgodę.

Więcej o plikach cookies można dowiedzieć się na uruchomionej przez IAB Polska stronie: http://wszystkoociasteczkach.pl.

Zamknij