życzenia starosty Boże Narodzenie 2024
Wesołych Świąt życzy Smak Górno
Życzenia przewodniczącego Sejmiku Jerzego Borcza i radnych wojewódzkich
Życzenia posłanki Teresy Pamuły

Urzędnik (promocja i współpraca gospodarcza)

Opublikowano: 2025-01-01 18:02:36, przez: admin, w kategorii: Oferty pracy

POWIAT RZESZOWSKI.

Fot. pixabay/CC0

Fot. pixabay/CC0

 

Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze

Burmistrz Boguchwały

ogłasza nabór na wolne stanowisko pracy specjalisty ds. rozwoju w Referacie Promocji Rozwoju, Obsługi Inwestorów i Polityki Społeczno-Gospodarczej w Urzędzie Miejskim w Boguchwale

 

Urząd Miejski w Boguchwale

ul. Suszyckich 33

36-040 Boguchwała

Liczba stanowisk pracy: 1 etat

I. Kandydaci przystępujący do składania ofert powinni spełniać następujące wymagania:

1. niezbędne:

1) Obywatelstwo polskie.

2) Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych.

3) Brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane

z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.

4) Nieposzlakowana opinia.

5) Wykształcenie wyższe.

6) Minimum 3-letni staż pracy .

7) Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na wskazanym stanowisku.

8) Biegła obsługa komputera, w tym programów w pakiecie MS Office.

9) Znajomość:

− ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym,

− ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych,

− ustawy z dnia 26 października 1982 r. o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi,

− ustawy z dnia 25 czerwca 2010 r. o sporcie,

− ustawy z dnia 25 października 1991 r. o organizowaniu i prowadzeniu działalności kulturalnej,

− ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie,

− ustawy z dnia 6 grudnia 2006 r. o zasadach prowadzenia polityki rozwoju,

− ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej,

− ustawy z dnia 10 maja 2018r. o ochronie danych osobowych,

− ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych,

− Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego I Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r., w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE.

2. dodatkowe:

1. Co najmniej trzy letnie doświadczenie w wykonywaniu podobnych czynności lub na podobnym stanowisku pracy.

2. Staż pracy w jednostkach sektora finansów publicznych.

3. Samodzielność , kreatywność, komunikatywność.

4. Umiejętność pracy w zespole.

5. Umiejętność pracy pod presja czasu.

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

1. Podejmowanie działań w zakresie ustanawiania i przyznawania nagród za osiągnięcia w dziedzinie kultury i sportu.

2. Prowadzenie procedur związanych przyznawaniem stypendiów osobom zajmującym się twórczością artystyczną, upowszechnianiem kultury oraz opieką nad zabytkami.

3. Opracowywanie koncepcji rozwoju życia kulturalnego w gminie.

4. Prowadzenie spraw związanych z samorządowymi instytucjami kultury, w tym prowadzenie postępowań konkursowych na wyłonienie kandydatów na stanowisko dyrektora.

5. Dokonywanie analiz i oceny sytuacji gminy w obszarze kultury.

6. Koordynacja działań oraz współpraca z partnerami zewnętrznymi na rzecz rozwoju społeczno-gospodarczego gminy. Koordynacja w inicjowaniu współpracy samorządu lokalnego z podmiotami działającymi na rzecz kultury.

7. Prowadzenie rejestru instytucji kultury.

8. Podejmowanie inicjatyw współpracy samorządu lokalnego z podmiotami działającymi na rzecz sportu.

9. Współpraca z krajowymi i zagranicznymi instytucjami i organizacjami w zakresie wymiany doświadczeń w kształtowaniu działalności sportowej.

10. Współorganizacja wydarzeń promocyjnych dotyczących współpracy i rozwój społeczno-gospodarczego.

11. Prowadzenie spraw związanych z programem stypendialnym dla sportowców.

12. Koordynacja i współpraca z klubami sportowymi, szkołami, stowarzyszeniami i innymi instytucjami w zakresie organizacji zajęć, zawodów i imprez sportowo-rekreacyjnych.

13. Realizacja zadań wynikających z ustawy o sporcie.

14. Popularyzacja walorów rekreacji ruchowej i sportowej na terenie gminy.

15. Gromadzenie i analiza danych związanych z realizacją zadań strategicznych.

16. Redagowanie i prowadzenie stron internetowych Gminy.

17. Prowadzenie spraw związanych z redagowaniem i wydawaniem Wiadomości

Boguchwalskich.

18. Obsługa organizacyjna Miejskiej Rady Seniorów oraz Młodzieżowej Rady Miejskiej w Boguchwale.

19. Prowadzenie i koordynacja działań wynikających z ustawy o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.

20. Organizowanie profilaktycznej działalności informacyjnej i edukacyjnej dla mieszkańców gminy.

Życzenia posła Zdzisława Gawlika z okazji Bożego Narodzenia
Życzenia senatora Józefa Jodłowskiego z okazji Bożego Narodzenia

21. Przygotowywanie, prowadzenie i rozliczanie konkursów w oparciu o ustawę o pożytku publicznym i wolontariacie w zakresie prowadzonych spraw.

III. Warunki pracy:

1. Miejsce wykonywania pracy: Urząd Miejski w Boguchwale, ul.Suszyckich 33, 36-040 Boguchwała i teren Gminy Boguchwała.

2. Zatrudnienie w wymiarze pełnego etatu.

3. Praca od poniedziałku do piątku w godzinach w poniedziałki od 7.30 do 15.30.

4. Zatrudnienie – styczeń 2025r.

5. Praca na komputerze powyżej 4 godzin dziennie, obsługa urządzeń technicznych i narzędzi informatycznych.

6. Budynek piętrowy, usytuowanie stanowiska pracy na I piętrze budynku /brak windy dla osób niepełnosprawnych, sanitariat niedostosowany do potrzeb osoby niepełnosprawnej/.

7. W przypadku osób podejmujących po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym, pracownik zostanie skierowany do odbycia służby przygotowawczej kończącej się egzaminem. Pozytywny wynik egzaminu jest warunkiem dalszego zatrudnienia pracownika.

8. Wynagrodzenie miesięczne: wynagrodzenie zasadnicze z przedziału 4.800-5.300 złotych brutto oraz dodatek za wieloletnią pracę w zależności od posiadanego stażu pracy, wynagrodzenie o którym mowa zostanie ustalone na czas trwania pierwszej umowy

o pracę zawartej na czas określony.

9. Dodatkowe korzyści z zatrudnienia w Urzędzie Miejskim w Boguchwale:

a) regularne godziny pracy,

b) regularnie wypłacane wynagrodzenie,

c) dodatkowe wynagrodzenie roczne tzw. „trzynastka” zgodnie z Ustawą z dnia 12 grudnia 1997 r. o dodatkowym wynagrodzeniu rocznym dla pracowników jednostek sfery budżetowej „trzynastka”,

d) możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji zawodowych,

e) możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego na życie na preferencyjnych warunkach,

f) pakiet socjalny (możliwość uzyskania niskooprocentowanej pożyczki na cele remontowo-mieszkaniowe, dofinansowanie do wypoczynku, pomoc finansowa w trudnych sytuacjach, dofinansowanie do wypoczynku dla dzieci).

IV.1. W miesiącu listopadzie 2024 roku poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miejskim w Boguchwale, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wynosił poniżej 6 % .

2. Zgodnie z art. 13a ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych, jeżeli w jednostce wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze, jest niższy niż 6%, pierwszeństwo w zatrudnieniu na stanowiskach urzędniczych, z wyłączeniem kierowniczych stanowisk urzędniczych, przysługuje osobie niepełnosprawnej, o ile znajduje się w gronie osób, o których mowa w ust. 1.

V. 1. Wymagane dokumenty:

1. własnoręcznie podpisany list motywacyjny z uzasadnieniem przystąpienia do naboru, 2. własnoręcznie podpisany życiorys (CV) z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej,

3. własnoręcznie podpisany oryginalny kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,

4. kopie dokumentów potwierdzających posiadanie wymaganego wykształcenia (wykształcenie - w oparciu o przepisy rozporządzenia Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego z dnia 20 września 2018 r. w sprawie dziedzin nauki i dyscyplin naukowych oraz dyscyplin artystycznych),

5. kserokopie dokumentów potwierdzających posiadanie wymaganego stażu pracy, przez staż pracy rozumie się okres zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, powołania, wyboru, mianowania lub spółdzielczej umowy o pracę, potwierdzony kopiami świadectw pracy (ksero/skan całego dokumentu), a w przypadku pozostawania w zatrudnieniu – zaświadczenie pracodawcy o zatrudnieniu, wskazujące datę jego rozpoczęcia,

6. kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydata, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust.2 ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych,

7. własnoręcznie podpisane przez kandydata oświadczenie o:

a) posiadaniu obywatelstwa polskiego,

b) nieposzlakowanej opinii,

c) niekaralności prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

d) posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych,

e) nietoczącym się przeciwko niemu postępowaniu karnym,

f) wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych o następującej treści:

„Wyrażam/nie wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji na stanowisko specjalisty ds. rozwoju, przez Urząd Miejski w Boguchwale z siedzibą przy ul. Suszyckich 33, 36-040 Boguchwała reprezentowany przez Burmistrz Boguchwały, zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego I Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.U. UE L 119 z dnia 2016.05.04), ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1135) oraz ustawą – Kodeksu Pracy z dnia 26 czerwca 1974 r. (Dz.U. 2023, poz.1465 z późn. zm.)”,

g) stanie zdrowia umożliwiającym zatrudnienie na stanowisku specjalisty ds. rozwoju,

8. podpisane własnoręcznie przez kandydata oświadczenie o zapoznaniu się z regulaminem zgłaszania naruszeń prawa w Urzędzie Miejskim w Boguchwale,

9. podpisane własnoręcznie przez kandydata oświadczenie o znajomości przepisów prawnych określonych w ogłoszeniu o naborze.

V.2. Dokumenty dodatkowe:

1. kserokopie dokumentów potwierdzających posiadanie doświadczenia w wykonywaniu podobnych czynności lub na podobnym stanowisku pracy.

2. kserokopie dokumentów potwierdzających posiadanie stażu pracy w jednostkach sektora finansów publicznych.

3. inne dokumenty (np. zaświadczenia, certyfikaty, referencje, zakresy czynności i inne dokumenty) o posiadanych kwalifikacjach, wykształceniu, umiejętnościach, znajomości języków itp.

VI. Określenie terminu i miejsca składania dokumentów:

1. Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zaklejonej kopercie z podanym imieniem, nazwiskiem, adresem zwrotnym nadawcy oraz dopiskiem „Dotyczy naboru na stanowisko specjalisty ds. rozwoju” osobiście w Biurze Obsługi Klienta Urzędu Miejskiego w Boguchwale (parter), 36-040 Boguchwała ul. Suszyckich 33 lub wysłać pocztą na wskazany wyżej adres w terminie do dnia 10 stycznia 2025 roku do godziny 15:30. Decyduje data wpływu oferty do Urzędu. Aplikacje, które wpłyną do Urzędu niekompletne albo po upływie wskazanego w ogłoszeniu terminu nie będą rozpatrywane. Nie dopuszcza się możliwości przyjmowania dokumentów aplikacyjnych

drogą elektroniczną.

2. Wszystkie dokumenty zawarte w ofercie muszą być sporządzone w języku polskim w formie umożliwiającej ich odczytanie. Dokumenty wydane w języku obcym powinny zostać złożone wraz z tłumaczeniem tłumacza przysięgłego na język polski.

3. Dostarczone dokumenty zostaną poddane analizie przez komisję rekrutacyjną, mającej na celu stwierdzenie zgodności kompletności zawartości i formy dokumentów z wymogami określonymi w ogłoszeniu o naborze. Osoby spełniające wymagania formalne zostaną powiadomione telefonicznie o terminie i o miejscu przeprowadzenia rozmowy kwalifikacyjnej.

4. Etapy rekrutacji:

a)weryfikacja złożonej przez kandydata dokumentacji;

b) rozmowa kwalifikacyjna z Komisją Rekrutacyjną.

5. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej /www.bip.boguchwala.pl/ oraz na tablicy informacyjnej w Urzędzie Miejskim w Boguchwale.

6. Dokumenty aplikacyjne kandydata, który zostanie wyłoniony w procesie rekrutacji, zostaną dołączone do jego akt osobowych po nawiązaniu z nim stosunku pracy.

7. Dokumenty aplikacyjne kandydatów, którzy w wyniku naboru zostali najwyżej ocenieni i ich dane zostały umieszczone w protokole z przeprowadzonego naboru przechowuje się przez okres 3 miesięcy od dnia zatrudnienia wybranej osoby. Po upływie wskazanego terminu dokumenty aplikacyjne podlegają zniszczeniu.

8. Pozostali kandydaci, którzy nie zostali najwyżej ocenieni i ich dane nie zostały umieszczone w protokole z przeprowadzonego naboru osobiście odbierają swoje dokumenty aplikacyjne przez okres 30 dni od dnia ogłoszenia informacji o wynikach naboru w Urzędzie Miejskim w Referacie Organizacyjnym.

9. Dokumenty aplikacyjne pozostałych kandydatów, o których mowa w ust. 8 nie odebrane w terminie, podlegają zniszczeniu.

10. W Urzędzie Miejskim w Boguchwale Zarządzenie Nr 120.70.2024 Burmistrza Boguchwały została przyjętą procedura zgłaszania naruszeń prawa. Z Regulaminem zgłaszania naruszeń w Urzędzie Miejskim w Boguchwale można zapoznać się na stronie BIP, w zakładce INNE – ochrona sygnalistów, link:

https://bip.boguchwala.pl/pl/408-inne/12306-ochrona-sygnalistow.html.

Boguchwała, dnia 31.12.2024r.

 

Oświadczenie

Oświadczenie o zapoznaniu z regulaminem zgłaszania naruszeń prawa

Oświadczenie o znajomości przepisów

Kwestionariusz osobowy

Klauzula informacyjna

Korzystamy z plików cookies i umożliwiamy zamieszczanie ich stronom trzecim. Pliki cookies ułatwiają korzystanie z naszych serwisów. Uznajemy, że kontynuując korzystanie z serwisu, wyrażasz na to zgodę.

Więcej o plikach cookies można dowiedzieć się na uruchomionej przez IAB Polska stronie: http://wszystkoociasteczkach.pl.

Zamknij